|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
50 meter vanaf station Ede-Wageningen ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Hmm, altijd wel een gaaf feestje in Ede. Misschien wel aanwezig. Boeiender |
|
Aanwezig! |
|
Ohjee, "letselzwaard"..... is het zwaard kapot? JOSTIE ALERT! Boeiender |
|
Nee, MR N, deze antwoord in een serieus topic. Dat is al een plus puntje. |
|
Oh, nu is het geen serieus topic meer. Nu heb je wel gelijk. |
|
Gezellig feestje en lekker dichtbij. Denk dat ik er wel bij ben! |
|
quote: Ey Mathieu Bedankt dat je toch even de tijd neemt om m'n profiel te bekijken. Neem de inhoud ervan maar niet te serieus, dat doe ik 9 van de 10 keer op wat de mensen hier te melden hebben, ook niet. [Dit bericht is gewijzigd door Letselzwaerd op 08-04-2010 11:34] |
|
quote: Ie weet toch! Hehehe, Skaldgrim represent ohnietan! Boeiender |
|
Nee, geen van de bendes. Gewoon publiek en fanatiek bier drinken Vorig jaar was 't ook zeer geslaagd, toen speelde jullie (Grindbashers) toch ook? |
|
quote: Godja, dat was wel een feest toen, met een ziekte nog niet half ingewerkte drummer en het (on)nodige voor aanvang, hehehe. Het jaar ervoor speelde ik er overigens met Departure. Zit er dus sterk over te denken een traditie hoog te houden en er weer heen te gaan, is wel een leuke besteding van je dag. Boeiender |
|
Ah, dus nu kom je een keer wèl naar een gig van ons ? hehehe :-) We zien je daar |
|
quote: Hehe, och, heb jullie al wel vaker gesupport toch? Boeiender |
|
true ! |
|
quote: Jaja, Izegrim was vorig jaar ook goed op dreef met Thijs' verjaardagsfeest aka Geurfest. |
|
Hmm niet verkeerd Als het 's avonds is kom ik even even langs |
|
quote: |
|
Aanwezig! Goed potje trappen! |
|
Wellicht,maar uurtje reizen. Als ik niet naar Metalfest ga... =) |
|
over 1,5 week alweer ADAPTOR -- http://www.myspace.com/adaptornl |
|
Lekker! Bier drinken en weed roken. |
|
Tot hoe laat duurt het ongeveer? |
|
Aanwezig ! moederkoek met een glaasje vruchtwater |
|
quote: Ik denk qua bands ongeveer tot maximaal 00:00. Bedoeling is dat we (Izegrim) om 22:40 beginnen en dat het deze keer niet uitloopt, zodat eenieder nog de trein kan halen :-) |
|
Is je geraden! |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |