|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Helemaal mee eens! In hou persoonlijk ook niet echt van deze muziek. OK, ik heb dan wel ff gebast bij Silent Edge maar dat was om Iwan te helpen. Ik hou weer wel heel erg van progrock ala UK (Holdsworth!!) en Yes. quote: OK, om eerlijk te zijn ben ik ook wel heel benieuwd Er zit nu ook zang bij van de Watchtower zanger (aaaaahhhhh! ) quote: Omdat ik dat Chuck's hoogtepunt vind. Individual is ook erg cool maar Symbolic heeft net dat beetje meer groove. quote: Ken ik niet echt. DEP heb ik weleens gehoord...ik vond de zang niets geloof ik. quote: Tuurlijk! Heb je het eerste volledige nummer al gedownload van hun site? www.seanmalone.net Klinkt erg goed! Veel beter dan hun debuut wat ik saaaaaai vind. Nu ff een andere vraag, wie van jullie fusionmetal-freaks (zijn er nog best veel! )houdt er ook van fusion? Tribal Tech, Allan Holdsworth, Frank Gambale enz. Cheers, Tymon |
|
ikke!! ik reken een Planet X daar ook bij, vooral op die nieuwe plaat laat MacAlpine zijn fusionkant horen. |
|
quote: Hier zit er nog een quote: Probeer eens de nieuwe ep; zang van Mike Patton Tuurlijk! Heb je het eerste volledige nummer al gedownload van hun site? www.seanmalone.net Klinkt erg goed! Veel beter dan hun debuut wat ik saaaaaai vind. quote: Zeker niet vies van, al ben ik druk bezig met ontdekken; ben meer bekend met de gewone jazz zoals Chet Baker enzo. Verder al jaren fan van King Crimson (vooral Beat, Three of a perfect pair en Thrak) en de meeste side projeKcts dus ook Earthworks, Tony Levin etc. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik vind het allemaal tegek als het maar vet is en goed klinkt ! |
|
quote: ha, ik ben het nummer nu net aan het downloaden. ik ben heel benieuwd. gordian knot 1 vind ik geweldig. er staan wel een paar wereldmuziek-achtige nummers die een beetje saai zijn, maar ook een paar hele mooie nummers, die me qua gevoel zelfs een beetje aan cynic doen denken. quote: ja, ikke. allen holdsworth vind ik te gek, al speel ik dan zelf geen gitaar maar keyboard. chick korea vind ik ook te gek, frank gambale staat op heel veel cd's van hem trouwens. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Vette technodeath tip: CARCARIASS!!!!! O ja: niet te vergeten Sacred sin - Eye m god & Anguish...I harvest. Heeft iemand Darkside? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2002 21:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jazeker. Cynic, Death, Theory in Practice, Sceptic, Atheist, Spiral Architect, Quo Vadis, Martyr, Aghora, Disincarnate ... [Dit bericht is gewijzigd door Nihil op 06-09-2002 14:30] Tum podem extulit horridulum... |
|
Progressive, fusion en jazz rules!! Momenteel ben ik voornamelijk de jazz wereld aan het verkennen, dat vind ik enorm fascinerend. Dat gesoleer in jazz is zalig... Trouwens: Virgil Donati komt binnenkort, verschillende malen zelfs!! [Dit bericht is gewijzigd door ENGL op 07-09-2002 21:22] "I think he looks like a bird who swallowed a plate, Mylord" |
|
Bwah-een freak zou ik mezelf niet noemen,maar ik zet bovengenoemde bands wel regelmatig op- Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: -------------------------------------------------------------------------------- Waarom heb je het trouwens over de Symbolic era? -------------------------------------------------------------------------------- Omdat ik dat Chuck's hoogtepunt vind. Individual is ook erg cool maar Symbolic heeft net dat beetje meer groove. -------------------------------------------- hey, da's lache, symbolic is de enige ceedee (naast m'n scream bloody gore elpee) die ik nog van death heb. dus ben ik ook een beetje techmetal / fusionmetal / progressive deathmetal freak! hehheh, dat wist ik helemaal niet van me eige. Oud Vuil. |
|
Watchtower op Headway; zeker dat ik daar bij ga zijn; ik hoop dat ze veel merchandise meenemen! CONTROLLED BY CONFUSION The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Theory in practice, cryptopsy e.d. dat kan me wel boeien en death uiteraard ook. Cynic daarentegen niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik luister bijna alles...... |
|
Nee, nieuwe Pestilence/Death en dingen als Cynic zijn niet aan mij besteed. |
|
quote: Death, Pestilence, sure die zijn erg vet (zowel oud als nieuw) , Cynic en Atheist zijn wel ok. maar ook Polluted Inheritance en natuurlijk Gorguts vooral op Obscura Kirkjur Skola Brenna --- http://www.xs4all.nl/~kmachine/ http://www.urdland.com http://twitter.com/gavinspearhead |
|
quote: Geheel mee eens. Verder vind ik Dream theater, Opeth, Farmacon (finse band), pain of salvation, Borknagar en "Visions from the spiral generator" van Vintersorg geweldig. Een band als Extol mag ook niet vergeten geworden, al hebben ze wel christelijke teksten. Muzikaal gezien, is het absoluut geniaal Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Jeps, Dying fetus Cryptospy Dripping Cephalic Carnage Invocator The Red Chord Misery index DEP etc |
|
quote: nieuw |
|
quote: Hij bedoelt van Death alle cd's na Human toen Death echt begon te experimeren. "Nieuwe pestilence" is het "Spheres" album. Die is minstens zo hard geliefd als verguist. Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
nocturnus vergeten?!! Zo'n beetje de meest heersende band in de jaren 90-92 "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Hmm, misschien wat minder fusion und so, maar ik kan Control denied aanraden voor degene die van technische en goedgespeelde metal houden Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps. |
|
Ja, ik vind fusionmetal en dergelijke ook zwaar oke! Vooral Cynic Ennuh voor de Fusion liefhebbers...wat vinden jullie van de c.d Heavy Machinery van Holdsworth en de gebroeders Johanson (o.a bekent van de begeleidingsband van Yngie Malmsteen)?...dat tweede nummer... Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
quote: Toffe CD... en natuurlijk super solo's van Allan. Maar ik vind zijn eigen werk toch wel een stukje beter! |
|
quote: dude, wanneer komt die exivious demo / cd nou eens?!?!? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |