|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Het nou toch wel eens tijd ja. Jullie muziek heerschte jaren geleden al. Hebben jullie niet ondertussen al een label kunnen vinden? |
|
quote: Hee thnx... we hebben wel enkele kleine labeltjes op het oog maar we willen eerst de CD afhebben voordat we verder gaan "shoppen". |
|
quote: nou succes iig. Wij hebben pasgeleden bij New Aeon getekend, misschien is dat ook wel wat voor jullie. |
|
quote: Ooh tof! En beetje goeie deal? |
|
quote: zeker wel. Juist omdat we zelf al de opnames hebben. Daarom is het misschien ook wel wat voor jullie. Voor meer info moet je hier ff naartoe mailen. guido.heijnens@karmageddonmedia.com |
|
Vorderen de freaks van Exivious nog met de CD? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
blijkbaar niet... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Deze zijn ook wel goed: - Sleep Terror - Beneath The Massacre - Unmerciful - Capharnaum - Portal (de Australische) [Dit bericht is gewijzigd door Violent God op 23-12-2005 2:38] |
|
quote: 'wij'? waar zit je nu in dan? Je moeder. |
|
quote: Kijk eens naar de datum van de post... Dit gaat nog over Judgement Day. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Hehehe, Bazzio Attacks!!! |
|
Slimpo's |
|
quote:thanx voor de tip nog quote:(het nr Comforting Prejudice dan, die 2e die ze er nu bij hebben staan op myspace vin'k minder. Qua timing niet echt lekker gespeeld) quote:Dat moet ik nog ff opzoeken dus quote: quote:Idem @ opzoeken nog een paar leuken die ik hier niet zie staan : Martyr (Canada) dikke heersch Helstar Realm Nocturnus idd (al genoemd ja..) Toxik (tech? joa i guess wel, hier en daar) Frantic Bleep Sieges Even (die begonnen ook als Watchtower / Rush ripoff hehe, maar vooral Sophisticated en Uneven spreken me erg aan) Necrophagist (duh) Mats & Morgan Aghora Dysrhythmia Bodies in the Gears of the Apparatus Illegal Aliens Flatstick Spawn of Possession Deeds of Flesh Nostromo Refused ("The Shape Of Punk To Come") Meshuggah (duh) [Dit bericht is gewijzigd door FRNK op 23-12-2005 10:33] |
|
En niemand heeft het allmighty Coroner genoemd www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Ik mis Augury en Necrophagist nog in je lijstje. |
|
quote:O ja! |
|
quote: Coroner heerscht. Heb ze zelfs nog wel eens live gezien. |
|
quote: Ik ook met Watchtower als support act ghe ghe (wij zijn echt oud!!!) www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Wat zeggie? De batterijtjes van mijn gehoorapparaat hebben kuren... Ik heb geen idee meer wat het voorprogramma was, volgens mij was dat Mekong Delta. FRNK draait ook al wat jaartjes mee aan zijn bandlijstje te zien. Ik mis er nog een paar FRNK! Mekong Delta Agent Steel Psychotic Waltz en er zijn er vast nog wel een aantal meer te verzinnen! |
|
Kan dit niet in het aanradentopic...?? SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Dit is toch meer een topic voor oude lullen. Denk niet dat de jonge blekkies op dit forum, de hier genoemde bands kunnen waarderen. |
|
quote: maar toch...bands aanprijzen kan in het aanraden topic.. ook voor jong en oud...en jonge blekkies...die kijken maar de andere kant op..die band die zij noemen waarderen wij weer niet... SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Ja, laten we lekker alles bij elkaar gooien. Da's wel zo overzichtelijk natuurlijk... Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
Nog maar een keer: COPROFAGO! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |