|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Stormrider zal ook genoeg klasiekers spelen |
|
Daar ben ik van overtuigd maar de kans om The Cult te aanschouwen krijg ik nou ook weer niet elke dag. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=1yLVufAfby0 |
|
hahaha, wakkere harry waarschijnlijk wel aanwezig www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Heel veel zin an, belooft weer een mooi feestje te worden!!! My friend, watch out for traitors... |
|
quote: Geen Party.san?? |
|
quote: Met verschrikkelijk veel pijn in m'n hart niet nee (iets met de belasting, grmbldegodver) Maar Springstof zal vast wel ontzettend gezellig worden www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Tijdschema Springstof Festival 14-08-2010 15:00 Deur open 16:00 tot 16:30 Disquiet 16:45 tot 17:15 Symphony Of Destruction 17:30 tot 18:00 Seita 18:15 tot 19:00 Scarred 19:15 tot 20:00 Izegrim 20:15 tot 21:00 Toxocara 21:15 tot 22:15 The 11th Hour 22:45 tot 23:45 Stormrider Kaarten zijn te reserveren via: www.springstof-festival.nl [Dit bericht is gewijzigd door Springstof Festival op 26-07-2010 18:26] |
|
Het is toch 14 augustus of niet ????? |
|
Ja, maar als je nou gewoon een set van 2 uur speelt red je zondag 15 Augustus ook met gemak, Marcel. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
14e ja. My friend, watch out for traitors... |
|
Schop |
|
tja, de 14e verhuizen... maar anders... |
|
Aanwezig! see you at occultfest! |
|
Hebben ze op springstof geen housetent voor na afloop? Boeiender |
|
Nee wij hebben geen house tent. Maar als je het echt wilt kan ik misschien wel wat regelen |
|
Stampen in de Fatih My friend, watch out for traitors... |
|
Zaterdag alweer Wij hebben er weer zin aan |
|
quote: ...Dat wordt inderdaad wat |
|
quote: [ervaring] Wel wat kroegen in het dorp waar het nog goed vertoeven is na afloop. [/ervaring] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Ja met genoeg bier is het overal wel goed toeven |
|
quote: Ik verwacht weer een afterparty in de "Corner".. My friend, watch out for traitors... |
|
Zo... straks maar eens beginnen met opbouwen. Wij hebben er zin aan |
|
Wij zijn er eindelijk uit. Tot morgen dan maar. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |