|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Zie je dan!! |
|
4 weken concertloos in deze tijd van het jaar? Hoe krijg je dat dan voor elkaar? Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Nou, geen geld hebben voor de grote festivals, de meeste gratis festivals hebben tegenwoordig een beroerde line-up (Di-rectum, Kane en aanverwante troep), en 'mijn' monteur die eerst 5 weken lang vakantie vierde en ik derhalve autoloos was zijn redenen genoeg lijkt mij. Nog steeds autoloos* overigens, maar a.s. weekend leen ik de camper van mijn vader, maar met een verbruik van +/- 1 op 12 is dat een stuk duurder dan met mijn eigen auto, om over parkeerproblematiek maar te zwijgen (te hoog voor parkeergarages etc.), dus ook geen echte vervanging voor mijn eigen auto. * Meneer de monteur wil eerst nog even met zijn badkamer aan. Grrr.... Als je bij Brigade M hebt gespeeld ben je gewoon een gore kutnazi. En als je zaken doet met zo'n knurft ben je ook een gore kutnazi. En als je dat normaal vind, nou ja, vul zelf maar in... |
|
Geen lijstje? Dan maar zo: aanwezig! (met 3 man) see you at occultfest! |
|
U vraagt, wij doen de rest : - the witch +3 - XXL - Papillonneke - ErikS - Verlepte theemuts - Master-Rens - Verstikking [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 13-08-2010 12:51] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
- the witch +3 - XXL - Papillonneke - ErikS - Verlepte theemuts - Master-Rens - Verstikking - Helvete |
|
- the witch +3 - XXL - Papillonneke - ErikS - Verlepte theemuts +3 - Master-Rens - Verstikking - Helvete www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
- the witch +2 - XXL - Papillonneke - ErikS - Verlepte theemuts +3 - Master-Rens - Verstikking - Helvete see you at occultfest! |
|
Iemand in de buurt van Kampen een slaapplek voor mij? Zo ja, aanwezig |
|
Straks die kant maar eens op! Gelukkig is het mooi weer, kunnen we lekker terras hangen. see you at occultfest! |
|
Heb er zin in |
|
Ik ook wel, zometeen maar eens op de fiets stappen. |
|
Gaaf festival! The 11th Hour was de band van de avond |
|
quote: Daar kan ik het alleen maar mee eens zijn ! |
|
Dikke +1 Beste geluid en licht van de dag. Strakke band. Mooie wisselwerking tussen de cleane zang van Freudstein en de grunt van Der Pim. Gelijk de cd maar even gekocht. Leuk ook om Freudstein eens voor de drumkit te zien staan. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 15-08-2010 11:19] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Was gaaf alleen het geluid was niet goed afgesteld bij sommige bands, dat was wel jammer. En het was niet druk voorin de zaal |
|
Leuk feestje, tof om Vince weer bij Toxo te zien verder goeie line-up met Stormrider als waardige afsluiter |
|
Bands, vrijwilligers en bezoekers BEDANKT!! Tot volgend jaar! |
|
Leuk festival. Stormrider was een terechte headliner, supergave band, goeie liedjes . Toxocara en The 11th Hour waren ook weer goed te doen en verder veel gezelligheid, wel rustig voor het podium ja. |
|
quote: Was idd rustig maar daardoor kon je wel helemaal los gaan! Jij ging bij elk lied uit je dak, ha ha, LOL! Was verder leuk festival, niet veel bands gezien omdat we door het mooie weer meer buiten dan binnen hebben gezeten. Heb alleen stukje Izegrim, Toxocara, 11th Hour en Stormrider gezien. Stormrider heerschte! En tasje is weer gesignaleerd! (wat meurt die kerel zeg bah) Na afloop een aantal beschonken menschen afgezet in Zwolle en Ommen. Hebben ons prima vermaakt! see you at occultfest! |
|
Was leuk. |
|
quote: Stormrider speelt dan ook juist wel die liedjes van de bands die helemaal mijn ding zijn, dus dan ga ik wel los, vooral met een hoop bier in mijn mik . |
|
quote:het voordeel van een camper is dan wel weer dat je kan drinken |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |