|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Thanks Helvete [Dit bericht is gewijzigd door master-rens op 13-04-2010 20:55] |
|
quote: Mwoah, iets andere insteek toch? Boeiender |
|
En een beetje verlopen. Laatste post: 22/7/2002 |
|
Voor het boeken van een band moet je toch kijken bij een boekingskantoor? Of niet? |
|
Bij wat grotere bands hangt het er ook van af hoe vaak ze in NL spelen die tour, hoe vaak ze al gespeeld hebben en of ze net een cd uit hebben. |
|
quote: Eens! Geen dingen zeggen als je niet daadwerkelijk zeker weet dat het waar is. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik zou kijken op Myspace of Hyves en dan die band direct benaderen, als ze zo stom zijn (niet in alle gevallen stom hoor, maar in de meeste gevallen wel) om alleen via een boekingskantoor te willen worden geboekt hoor je dat vanzelf. Boeiender |
|
Er ook rekening mee houdend dat er meer bands zijn die willen spelen dan er aanbod is qua zalen/festivalletjes. Niet vergeten dat er door de zaal ook kosten gemaakt zullen moeten worden: P.A. met geluidsman, lichtman, promotie (Waar de meeste zalen meestal jammerlijk in falen). Dan in gedachten houdende dat zelfs redelijk bekende extreme bands nog regelmatig niet voor genoeg publiek zorgen om deze kosten eruit te halen... Je hebt als (beginnende) band gewoon een belabberde onderhandelingspositie.. Wij proberen meestal de reiskosten eruit te krijgen, maar zo niet, en het zaaltje en de andere bands zijn leuk dan komen we waarschijnlijk toch wel gewoon spelen. Je moet er wat voor over hebben "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
quote:Nou nou, rustig maar hoor, val ik je aan ofzo? is een feit dat een hoop bands echt niet meer voor 300 euro komen spelen hoor en ja daar valt cliteater ook onder. een inhume trouwens ook. Evil Dick |
|
quote: Inhume is wel van een iets andere orde natuurlijk. Maar, hoe weet jij dan precies dat Cliteater * euro vraagt? [Dit bericht is gewijzigd door Onweerwolf op 13-04-2010 21:58] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Gehoord van weer een andere band die ermee moest spelen. Maar goed, het hoeft niet waar te zijn natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 13-04-2010 21:19] Evil Dick |
|
quote: Welke band dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Dat blijft voor mij een weet en voor jou een vraag, sorry. Evil Dick |
|
Inhume? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dé feestband van Nederland. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Prima! En wat is dan precies de reden dat je niet wilt vertellen welke band dat was? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ik voel me niet aangevallen hoor Bibi, maar het feit is dat geroep veel schade aan kan richten. Vandaar mijn post. En er zijn nog altijd meer bands die voor minder dan 300 euro komen spelen dan bands die meer dan 300 euro willen.... Boeiender |
|
quote:+1 Nu bij MFT zitten we in behoorlijke financiële nood, wanneer je dit aan bands uitlegt zijn de meeste ook behoorlijk schappelijk. Dan weet je dat het de goeie bands zijn! Wanneer ze moeilijk doen over een paar euro's, zijn het vaak de sociaalste al niet. |
|
quote:Tsssk. Hey, het is Crypt_666 , als dat niet te moeilijk voor je is. en dat weet ik, en dat zijn meestal zaadbands. [Dit bericht is gewijzigd door Crypt_666 op 13-04-2010 21:32] Evil Dick |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Omdat dat maten van me zijn, die misschien niet willen dat de naam van de band hiermee in verband wordt gebracht? omdat jij het zo graag wil weten welke band het is zal ik het wel vragen of ik de bandnaam neer mag pleuren hier. verwacht alleen niet binnen nu en een dag antwoord, ik hang hier niet elke dag rond. Evil Dick |
|
Tot nu toe wel.... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Dat lijkt maar zo. Evil Dick |
|
"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |