|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
SIMPLON METAL SPECIAL Woensdag 14 April Een ware traktatie! Aborted heeft gisteren na hun repetitie in het viadukt(!) aangegeven een speciale try-out show te willen geven in Simplon! Vrijdag begint hun europese tour, en wij mogen alvast een voorproefje krijgen op wat er komen gaat. En ook nog gratis ook! O ja: Simplon heeft sinds vorige week Jupiler aan de tap! :D Komt allen! Aborted http://www.myspace.com/abortedmetal Support: Abducted http://www.myspace.com/abductedband Open: 21:00 Aanvang 22:00 [Dit bericht is gewijzigd door Retardo op 14-04-2010 9:27] |
|
Is dat a.s vrijdag? Staat er niet duidelijk bij. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Ey JB, hoe ga je dat doen met die DrDoom show vrijdag dan? |
|
Is morgen. En ype escadron speelt die show dude. Edit*harde baas. [Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 13-04-2010 23:42] "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Ah morgen dus. Denk dat ik wel ff kom kijken dan. Is wel gaaf. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
Opzekers. "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Dit is morgen? Als in woensdag 14 April? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hier ben ik nog wat te ziek voor, jammer! |
|
Werken tot 20:00 en 20:30 een dienstmaat op bezoek, stond al een tijdje vast. Maar als ik dit een week of 2 eerder had geweten... Damn, Aborted. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Wel laat voor een woensdagavond...Donderdag vroege dienst, ff over nadenken maar klinkt iig goed!! |
|
cool! wellicht kom ik wel ff langs, aangezien ik vanavond NIET hoef te werken voor de verandering! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Wss spelen we al om iets na 10en, dus gewoon afkomen liza zou hard zijn! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Die grijze ook. Neem je die dienst maat maar mee, heb je niet vaak in de simplon dit "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Boeke, eerst naar de Thai, dan komen we wss wel die kant op! MOKER! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
MOKER heerscht Aborted Try-out? zijn ze niet al wat lang bezig om nog te try-en? signature |
|
gratis is altijd goed voor nederlanders. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Schaep en Emiel van de party? "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
quote: Even lezen jbtje |
|
quote: IK BEN ER WELLLLLLLLLL!!!!!!!!!!111 IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Wordt een mooi feestje! |
|
Altijd leuk van die spontane last minute dingetjes, heb er iig zin in |
|
oi! Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Heb er ook erg veel zin in. www.myspace.com/nakooma Ik spoor lekker nog minder dan jij! |
|
quote: Helaas niet, dus! |
|
Zeker aanwezig! You smell kinda pretty, wanna smell me? Hoohah! |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |