|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Nou gaan we weer... NEUK www.myspace.com/neuk NO TURNING BACK www.myspace.com/noturningbackhardcore MAD SIN www.myspace.com/madsin ARKANGEL www.myspace.com/privatehell ARMA GATHAS www.myspace.com/armagathas NASTY www.myspace.com/getnasty CARACH ANGREN www.myspace.com/carachangren ENEMY GROUND www.myspace.com/enemyground CLOAK/DAGGER www.myspace.com/wearecloakdagger SAMARITAN www.myspace.com/samaritantheband SO CALLED CELESTE www.myspace.com/socalledceleste ETHEREAL www.ethereal-band.hyves.nl 21 GUN SALUTE www.myspace.com/21gunsalutehc www.myspace.com/cilinderfest www.cilinderfest.hyves.nl [Dit bericht is gewijzigd door DeathMachine op 19-09-2010 13:04] |
|
Staan alweer leuke namen tussen. Ben de afgelopen 2 jaar geweest. Leuk festival! |
|
Ook vast weer van de partij. Het waren misschien maar een paar uurtjes afgelopen jaar die ik daar was, maar die paar uurtjes bevielen goed |
|
Ook wel weer aanwezig. |
|
Ach waarschijnlijk wel, dicht in de buurt dus lijk me wel ff leuk.. |
|
Het was een bruut en gaaf feestje vorig jaar. Zal mijn best doen er weer bij te zijn! |
|
Weinig hardcore dit jaar... Por Vida |
|
Mwoah, NtB en 21GS. Neuk wil niet meer spelen begreep ik, klopt dat? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: De line up is nog niet compleet, daar komt bij dat ik al een stuk of 30hc bands heb geprobeerd.. maar niet kunnen. Of de bookings kanoteren vragen belachelijke bedragen. Echt een drama.. [Dit bericht is gewijzigd door DeathMachine op 17-04-2010 12:21] |
|
quote: Dat klopt! |
|
Ach, jammer dan. Wanneer volgen de andere namen? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Op het moment dat ze geboekt zijn |
|
Hmm.. Met deze bands is het eindelijk eens de moeite om naar Cilinderfest te gaan. Hopelijk blijven de HC-bands teveel geld vragen, is er mooie ruimte voor meer van dit. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mwa, vind een goede combinatie tussen Hardcore en Metal bands wel prima eigenlijk, dus ben benieuwd naar de rest van de line up. |
|
quote: Grapjas Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
+ARKANGEL www.myspace.com/privatehell [Dit bericht is gewijzigd door DeathMachine op 21-04-2010 21:04] |
|
quote: Vet! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Leip! Na deze toevoeging kan H'dorp op me rekenen. Dikke band Por Vida |
|
quote: Hardcore he |
|
+ NASTY |
|
HARD! |
|
Toegevoegd lokals van ETHEREAL. |
|
+ SO CALLED CELESTE |
|
+ CLOAK DAGGER (vs) www.myspace.com/wearecloakdagger |
|
Niet erg metal.. maar een band die niks dan respect verdient!! Geboekt!! + MAD SIN www.myspace.com/madsin |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |