|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zonde van HOB Behalve voor de lekkere hardcore programmering kom ik ook voor de metal. HOB had ik zeker veel zin in. Komt er nog een vervangende hoofdact? |
|
quote: Tsja, jammer. Vorig jaar hadden ze ook al gecanceled. Komt er nog vervanging? |
|
quote:Even normaal doen tegen NEUK! Zij organiseren toch ook het festival? |
|
quote: Hehe, vond het vorig jaar in ieder geval niet boeiend. En geen idee of zij het festival organiseren. Ik had alleen wel op iets gavers gehoopt nu HOB heeft afgezegd. Ochja, wordt evengoed gezellig. |
|
quote: Neuk heeft niks met de organisatie te maken. [Dit bericht is gewijzigd door DeathMachine op 09-09-2010 12:56] |
|
quote: Het aanbod is echt 0 op dit moment, sowieso is er altijd weinig eind sep. Ik heb een paar bands geprobeerd, niemand kon of er werden echt belachelijke bedragen gevraagd. En met de dealine die we hadden.. moest er op zeer korte termijn wat anders geregeld worden. Neuk speelt weer omdat zij die tent vol trekken, veel Hoofddorpers die bier drinken waarvan ik mijn rekeningen kan betalen. Simpel. Ook omdat dit de laatste editie is! en er onder de vrijwilligers vraag naar is. Zal ongetwijfeld weer een teringzooi worden. Ik had de line up eerst ook heel anders in gedachte, alleen besloten veel boekings kantoren dit jaar om ons(mainstage)festival prijzen te vragen. Daar hebben we gewoon niet het budget voor. O ja.. en de laatste trein gaat niet om 0.15. Hoofddorp zit op het nachtnet van schiphol. Zuidtangent(bus) op hoofddorp station.. 2 haltes naar schiphol. Sta je dus binnen 10 min. |
|
|
|
VORIG JAAR:http://www.youtube.com/watch?v=5KbmQpXGbXA |
|
Omhuuuuug |
|
Tijdschema? |
|
quote: op de myspace. |
|
|
|
Dit wordt weer een kotselijk feestje! Zin an! Hebben we btw nog een beetje knap weer erbij? [Dit bericht is gewijzigd door pitboss op 24-09-2010 0:10] Por Vida |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door WhiteRider op 24-09-2010 0:24] |
|
Zin in! |
|
Jao ik ook. Ik hoop dat het weer een beetje meezit in ieder geval. Voor de bands hoef ik het niet te doen. Deze heb ik volgensmij zo'n beetje allemaal al een keer gezien en heb ik verder helemaal niks meer mee. |
|
Nasty, Enemy Ground en No Turning Back blijven live nochtans wel vermakelijk, dacht ik zo. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nouja vooral van Nasty verwacht ik wel weer een harde show. Ik ben benieuwd! |
|
30 seconden gezien van Carach Angren... |
|
Er geslaagde dag weer! Ruige optredens van ntb, enemy ground en nasty. Samartian en mad sin vond ik ook erg gaaf. Denk trouwens wel dat samartian en nasty er verstandig aan doen om meneer pjotr niet meer mee te laten bleren. Ze komen zo tam over vergeleken bij hem, wat eeen strot! |
|
quote: Heb je 't nog lang vol gehouden Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Carach Angren is het enige dat ik gezien heb. Brak geluid helaas. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |