|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa , dan zou ik die wel heben |
|
Her uitgaven zijn echt dom had je er maar op tijd bij moeten zijn, of tape hem van iemand over ofzo, maar niet lopen zeiken op rereleases. Wie weet wordt het ooit nog eens op een 7" vereeuwigd, maar veel kans heb je er ook niet op... En VUIG, heb je nog meer leuks in je distro? |
|
quote:.........................goed deze post snap ik echt nie, leg uit in verband met het topic |
|
(Misschien een beetje laat, maar goed, Heidenland zelf neemt ook de tijd) Ik denk niet dat Kerkenbrand Commando voorlopig uitkomt, nummers zijn er wel maar persoonlijk ben ik niet meer gemotiveerd om er veel tijd/moeite in te steken. Morgen ga ik wellicht een nieuw nummer opnemen, ik heb nog wel ideeën genoeg, het resultaat zal ik dan wel op een server zetten, om de massa's stil te houden. "Geef het volk brood en spelen, opdat het zich niet stierlijk zal vervelen." -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
quote: Nou ja bijna 3 jaar na dato staat er IETS op de servert... Ik ga geen complete posts jatten dus ga maar De Muur |
|
nog 3 jaar later ... zelfs de muur geeft het op man, wat wil ik dit graag origineel signature |
|
quote: Lig je anders niet fijn in je graf? |
|
zo kun je het wel zeggen ja signature |
|
quote: Dat snap ik. Het is echt een geweldig stuk muziek. Gelukkig had ik er op het laatste moment nog één kunnen bemachtigen. Misschien een re-release op cd. [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 26-02-2008 18:03] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Hmm, die Triomftocht voor de glorie van Wodan Tape heb ik hier nog liggen. Lang niet meer naar geluisterd. Vond het toen wel lekkere muziek. |
|
Had die kerel zo'n 2 jaar geleden niet een paar nummers opnieuw opgenomen vanuit zijn nieuwe thuisland? |
|
quote: Bij mijn weten alleen Kerkenbrand Commando maar dat is al veel langer geleden dacht ik. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
http://www.zwaremetalen.com/nieuws/887/Heidenland-is-niet-meer.html Ben wel benieuwd geworden naar die demo... nog nooit iets van deze band gehoord. |
|
quote: Hm, nee dacht het niet. Las een eeuw geleden op de beruchte 'de muur' een post waar hij zei dat ie voor de lol wat remakes had gemaakt met een allfather gast dacht ik. Maar kan er ook totaal naast zitten, weet alleen dat er wel remakes zijn. |
|
Ik heb dat ding nog ergens in een doos liggen. Als iemand 'm wil hebben, laat maar horen. (Wat doet 'ie op Ebay? ) |
|
quote: Klopt, een aantal nummers plus een cover van Carpathian forest dacht ik. Ik heb ze onlangs van mijn computer verwijderd. Hij had ze in Canada opgenomen met een nieuwe drummer dacht ik. |
|
quote: doet u mij maar signature |
|
Je hebt mail op 't adres in je profiel. |
|
vrees van niet signature |
|
best nr bart.alfvoet at hotmail dan maar signature |
|
quote: Done. PS: Handig, zo'n PM functie |
|
quote: Lucky bastard! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
signature |
|
Gave tape, die demo. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |