|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Moet dat niet andersom zijn? Boeiender |
|
quote:Nee. De tape is van zeer hoogwaardig plastic. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
|
Out now: Stormvloek: Beschonken, Kwaad en Goddeloos. Dutch/Canadian traditional black metal. The stuff your parents listened to in the early 1990s. The five tracks from the 1999 "Triomftocht voor de glorie van Wodan" demo re-recorded and expanded, along with five previously unreleased songs from the past. --This is a promo issue only, awaiting a proper release by a proper label. To order; 10 Canadian dollars via Paypal to beardmoss@gmail.com. Make sure you include your address or send me an email.-- 1. De zuivering van het heidenland 2. Heiden black metal 3. Triomftocht voor de glorie van Wodan 4. Woud bij maanlicht 5. De witte wieven 6. Kerkenbrand Commando 7. Carpathian Forest (Carpathian Forest cover) 8. Wolfwezen's toorn 9. Krankenmaan 10. Son of the damned (Bathory cover) bron: https://www.facebook.com/heidenland Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Toffe albumhoes en titel. Benieuwd naar. We Are Satan's Generation And We Don't Give A Fuck! |
|
Dit is een dus een CD-r? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
quote: Daar ben ik nog niet uit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote:"--This is a promo issue only, awaiting a proper release by a proper label. " En als ik het goed interpreteer, is die 10 Dollar incl. p&p. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Inderdaad gave hoes en titel(s). Alleen dat Ducth/Canadian is was apart. Maar altijd beter dan Cascadian. |
|
quote: Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Is dat niet een beetje het idee van bijvoorbeeld 'Ziel Bevrijd' ook? Is qua thematiek ook min of meer overeenkomstig en binnen sommige kringen goed gewaardeerd. Begrijp dan best dat men dan een dergelijke affiliatie wil maken. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Dutch/Canadian black metal als in: Eén Nederlands lid, één Canadees. Wel beide in Canada woonachtig. Dus geen krampachtige poging om de stijlen van Funeral Winds en Blasphemy te verenigen of zo. Ik zal dan ook altijd in het Nederlands blijven schreeuwen, hoewel ik het niet graag meer spreek. Hmm, als ik Triomftocht... weer op tape uitgeef, originele tracklist, originele hoes, zijn er dan nog gegadigden? Als ik dit topic zo teruglees waren er nog wel een paar mensen wanhopig op zoek naar een origineel. -- http://heidenland.bandcamp.com -- De toorn van zijn wezen; één helft nog mens. Geen vermoedt waar zijn roedel slaapt. Nutteloos roesten klem en val in het woud waar hij, verschopt, verwanten vond. |
|
Ik heb het idee dat er wel markt voor is. Serieus ook wel een van de beste/tofste demo(tape)s die ik heb/ken. If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Ik kan het bijna niet geloven. signature |
|
Gooi de tape op cd dan koop ik 'm wel nog een keer. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Heidenland "Stormvloek" CD komt eraan... |
|
Benieuwd! If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Kvellemans ook aanwezig dit weekeinde? |
|
Goed bezig, Heidens Hart! Bitches, i want to torture you!!!!!!!!!!!! |
|
Kap ende kerf! |
|
Van de 2018 EP 'Onderaards'. Iemand die volledig gehoord? Op 1 april 2020 13:39 schreef Fusion het volgende: Nou ja, ik trek ook mijn vorige keutel wel een beetje terug, ik ben echt oprecht bang voor jou. |
|
Zoals reeds hierboven gemeld vond ik die demo destijds (voor een demo) echt wel tof. De muzikale wederopstanding beviel mij destijds een stuk minder. Daarna nooit meer aandacht aan geschonken. En Tulus is wel zulke overbodige Hub de Galliër-core.. [Dit bericht is gewijzigd door KwelgeestIV op 14-04-2020 18:42] "Yalla ya Nasrallah, we will fuck you Inshallah, we will return you to Allah, with the entire Hezbollah" https://www.last.fm/user/kwellie |
|
Hub de Galliër. :') Heeft die droeftoeter z'n scenepoints spaarkaart al vol trouwens? Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |