|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
toch een nummer van Ensiferum? signature |
|
quote: Voor zover ik weet geen Ensiferum cover? Wel een cover van Annwn. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
schitterend nummer van hun debuut signature |
|
Ah ok, wellicht dat 'ie zich daar naar heeft vernoemd. Echter Ensiferum is Windrider is Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Ik begin het steeds leuker te vinden! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Inmiddels vind ik het zelfs ontzettend gaaf! [/bump] Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Inderdaad! Normaal niet zo weg van zulke overdadige keys, maar hierbij is het echt heeeerlijk! Wat een sfeer man! Ben ook maar weer aan het luisteren. |
|
Over 5-10 jaar posten hier in dit topic allemaal pubers om te vertellen hoezeer Windrider hun leven heeft veranderd. Let maar op! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
LOL, ik denk "hee een poster!", ben jij het. Maar je hebt gelijk, waar blijven de reacties? |
|
Now downloadende. Eerst nog Kate Nash luisteren. |
|
quote: Kate Bush heerscht. Oh wacht... |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
De lieve man heeft een nogal aparte definitie van een koortje volgens mij. |
|
Kate Bush? |
|
Die kan ook niet zingen dat is een overeenkomst met windridergast. Al zingt meneer windrider beter, moet ik toegeven. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 02-06-2010 0:25] |
|
Het is dat je in dezelfde band zit jongen. |
|
Hehe, de EP was nog wel te doen. Die To New Lands was een stap te ver voor mij. En als je in je eentje de koortjes doet, had het wel een stuk beter gekunt. Ik denk dat hij het met opzet zo heeft gedaan, maar waarom? |
|
Omdat hij geniaal is. Maar je moet er van houden, da's waar. |
|
Wordt hier een meesterwerk gebashed? Smaak is natuurlijk subjectief, maar er zijn grenzen Bokkie. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
nee meneer, dit is ronduit signature |
|
Oei. |
|
Kwam je er toch nog goed vanaf op Occultfest, als ik dit zo teruglees! |
|
signature |
|
quote: Beter luisteren Bart! En anders eerste weekend van september 2011. `Dan hebben we het er nog wel even over.ยด Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
signature |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |