|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Windrider! |
|
Wow! Gewoon een fysieke release dit keer? |
|
Yep, verbaasde mij ook. Het ding is in December uitgekomen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Hij mag nu wel eindelijk op MA: http://www.metal-archives.com/band.php?id=3540307057 Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Haha, moet je daar een fysieke release voor hebben? Wist ik niet. Hij mag trouwens wel eens wat meer aandacht besteden aan zijn artwork. Komen er ook shirts? *wil kvlt zijn* |
|
quote: Dat was in ieder geval wel de regel ja. quote: Hehe ja, het logo is gaaf maar de achtergrondjes verdienen wel wat meer aandacht zo langzamerhand. quote: Stuur hem een mailtje zou ik zeggen. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jij ook! EDIT: Jezus, we zijn wel vette fanboys hè? [Dit bericht is gewijzigd door Vargen666 op 09-01-2011 18:40] |
|
Ik ga jullie weekend verneuken door te zeggen "ik vind het grotendeels ook wel leuk." Sta je dan! Bruce Banner |
|
Verdraaid Lain! |
|
quote: Voorzitter, penningmeester, bestuurslid! We have a fanclub! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
NWF |
|
Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Jezus, stelletje hipsters. |
|
quote:Misschien in 2020. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |