|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er mensen op dit forum die in een metal band zitten/spelen? Ik speel in de ultra brute old-school deathmetal band SATANIC PANIC Misschien kunnen bands op dit forum samenwerken bijvoorbeeld om optredens te regelen. Ik weet niet waar jullie wonen, maar ik woon bijvoorbeeld in het Noorden van het land, misschien wil een bandje in deze stad spelen in ruil voor een optreden voor ons in bijvoorbeeld het Zuiden van het land. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
shit, deze topic had bij heavy metal gemoeten.............. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Wow, wat zijn de Moderators hier toch fantastisch Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik speel in The Mystic Guardians (eerst Kalashnikov Kills). Lekkere eigen stijl Death Metal Eigenlijk moeten we een Zware Metalen cd uitbrengen met de muzikale formummers |
|
BloedBef |
|
Jaaaaa, ik (mijzelfe dus) beroer de vocalen c.q. tracht klanken uit te stoten in de progresieve metalband "Synergy Protocol". Een mengelmoesje van Dream Theater, Symphony X, Queensryche en Rammstein denk ik. Bestaan net een jaartje en druk doende om onze demo op te nemen, waarmee ik jullie ter zijner tijd zeker mee ga vervelen Kijkje nemen op mijn (ietwat zware en zwaar nog in ontwikkeling zijnde) website? Synergy Protocol. [Dit bericht is gewijzigd door Mad Maikie op 15-06-2001 8:30] Mad Maikie |
|
Mijn complimenten voor de maker van jullie site Maike! 't ziet er erug puik uit Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Mijn complimenten voor de maker van jullie site Maike! 't ziet er erug puik uit Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote:Helemaal mee eens |
|
quote: Dank je wel En die site zit inderdaad mooi in elkaar. [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 15-06-2001 12:45] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Ik maak geen deel uit van een band... Ik zing veel, maar heb een rare stem, en ben veel te onzeker om voor anderen te zingen. Helaas, want ergens heb ik dat toch altijd gewild. Dead things grow from deep inside... |
|
LULKOEK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Zo dat is eruit. Hoe denk je dat ik zong 10 jaar geleden. Inderdaad RUK! Oefening baart kunst en als jij veel zingt dan vindt je dat tof en als je dat tof vindt dan moet je dat dus gewoon doen. En heb je een rare stem? Des te beter dan klink je niet als dertig in een dozijn bandjes en heb je misschien meer in je dan je zou denken. Komop man, trek de stoute schoenen en probeer het gewoon eens. Straks zit je 80 jaar oud met je grimpelde kop in een rolstoeltje te mokken dat je het nog nooit gedaan hebt. Als je het niet probeert lukt het zeker niet. Oh en niet na een keer opgeven. Neem de tijd. Pffffff, zeg. Mad Maikie |
|
Oh enneh by the way. Bedankt voor de compliment. Ik henb hem zelf gemaakt namelijk. Mad Maikie |
|
Zijn er ook mensen hier die grunten ? Wat voor een techniek gebruiken jullie ? |
|
ik grunt zelf niet, maar heb wel een goeie grunter. Die doet het volledig op techniek (nouja, ook wat op whiskey). Het gaat erom dat je zoveel mogelijk lucht vanuit je buik door lang je stembanden pompt ofzo.. Alleen grunten met je stembanden lukt niet goed en je bent an 10 minuten zo schor als de tyfus. Als je op techniek grunt, zoals mijn zanger, hou je het makkelijk 3 uur vol |
|
Voor de mensen die het nog niet wisten: Ik ben toetsenist bij We, the Gods |
|
quote: Hehehe, je hebt gelijk... Rest mij slechts een sociaal leven te ontwikkelen en in contact te komen met mensen die a) mijn muzikale voorkeuren enigszins delen en b) een band vormen of gaan vormen en daarbij c) een zeer lelijke zangeres met een zeer rare stem geen bezwaar vinden. Oh ja, liefst ook nog ergens in Drenthe of Groningen aangezien ik geen auto of zelfs rijbewijs bezit. Mwah, moet lukken dacht ik zo Dead things grow from deep inside... |
|
Toen ik in het 6de middelbaar zat,ben ik nog héél eventjes zangeres(lees:brulboei)geweest van een lokaal groepje dat inmiddels uiteen gevallen is.We speelden vooral covers van Led Zeppelin en (oude)AC/DC.Ik droeg ook vaak m'n eigen teksten ritmisch voor.Ik vond het niet zo goed wat ik deed,maar m'n medeleerlingen waren wel nogal onder de indruk,zeiden ze me achteraf.Dan ben ik naar de unief gegaan en daar heb ik zelfs de kans gekregen om mijn teksten nog eens te brengen. On stage was erg moeilijk(was spoorstudent en 's avonds is't in Brussel reuze gevaarlijk).Tenslotte ben ik dan toch in enkele dichtbundels beland. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Ik word altijd gedegradeerd tot "bandmaseuse"... , maar nu heb ik het zelfs tot mananger geschopt van 'For All Demons', met in mijn contract opgenomen dat ik nog steeds masages moet geven... grr... |
|
quote:He he, wat hebben vlamingen toch leuke woorden |
|
Ben op het moment bezig met Razib, een 'studio-projectje'. Een vriend van mij heeft me een paar teksten gepaasd en die ben ik op muziek aan het zetten: veel gitaar met hier en daar een vleugje synth, dit alles ondersteunt met een drumcomputer. De stijl?(?) Bizar (draai de naam maar eens om), een soort hardrock met wat metal-invloeden. Ik heb alleen nog geen zanger kunnen strikken....but that won't stop me! ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote: Bandmasseuse is helemaal geen slechte titel, Mijn band AARSEERST heeft twee masseuses, 1 barman, 5 techneuten en 3 euhm mensen die meehelpen om de zaal te vullen als crew. Dus als je nog een keer bandmasseuse wil zijn, we hebben altijd plek. Veel hoef je niet te doen, we oefenen eens per jaar en gaan eens per jaar op tour door de ardennen ... Lol en katers zijn inbegrepen |
|
LEUK Ik vergiet als zeef hebben |
|
ik heb wel eens wat textjes geschreven, en geprobeerd er dan een melodie bij te vinden, maar ik ben in de muziek bedenken gewoon onwijs slecht, en zingen... aah nee... mn stem lijkt veels te veel op die van Anouk... en dan nog... nee eigenljk klinkt het als dat wijfie van krezip, en als ik dan ga schreeuwen (of hoe je het wilt noemen) dan... dan ben ik binnen een uur hartstikke schor... ik kan het gewoon niet... Ik vergiet als zeef hebben |
|
Gewoon blijven doen Doe ik ook .. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |