|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat dacht je van Nile? |
|
Yngwie Malmsteen - Icarus dream suite als ik het goed zeg.. Morbid Angel -- Ceasar's Palace |
|
quote: Nile = egypte.. |
|
Ancient Rites - Assyrian Empire (CD: The Diabolic Serenades). ...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei |
|
quote:Mercyful Fate - Egypt Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Klassieke Oudheid is Rome/Griekenland he mensen! Dus NIET Egypte. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: -------------> quote: |
|
Manowar - Achilles, Agony and Ecstacy in eight parts I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Iced Earth - Last December *edit* ik bedenk me net dat Alexander de Grote ook in de Romeinse tijd rondliep, dus hoort Alexander the great van Iron Maiden d'r ook bij, tevens The Ides of March uiteraard, alleen da's een instrumentaal nummer. [Dit bericht is gewijzigd door Morbid Death op 04-09-2002 16:34] Drink met matuh............., nooit alleen. |
|
quote: die is super! dank I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote: wist ik wel |
|
quote: tuuuurlijk I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Alles van de Griekse bands Septic Flesh en Nightfall (vooral Athenian echoes) The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Naer Mataron: - Faethon - Zephyrous - The silent kingdomm of Hades - the great god pan Fiendish nymph: - Alle nummers Necromantia: - Ancient Pride - Shaman Rotting Christ - The forest of N'Gai - The nereid of Esgalduin nah ya... Check gewoon de griekse black metal bands.. |
|
Morbid Angel- Lions Den Centvrian- Hail Caligula!!! Centvrian- Christians to the Lions veel zooi van Centvrian. en een CD van Kataklysm, ik ben ff de naam kwijt. |
|
emperor - an elegy of icaros |
|
quote: Egyte hoort er indirect WEL bij!! Ceasar's vrouw was Cleopatra, en zij was een farao uit Egypte. Eigelijk heeft zij er indirect voor gezorgt dat Ceasar werd vermoord omdat zij hem de indruk heeft gegeven dat Rome geregeert moest worden door een "god" in plaats van een democratie. Maar ik weet niet of dat bij je'n opdracht hoort.. Fiendish nymph: - the sibyl of Elikona - The drowning of Syring Deamona nymph - Alle nummers!! |
|
Allemaal bedankt voor de hulp. Ik ga toch voor Manowar! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
he, wij proberen helemaal naar de death metal kant te gaan , maar neueue Ja, okay, omdat Cleopatra er voor gezorgd heeft dat Caesar werd vermoord, wil dat niet zeggen dat heel Egypte ook gelijk bij de klassieke oudheid hoort |
|
Toen Cleopatra leefde bestond egytpe al reeds 2500 jaar!! egypte is een van de oudste oudheden die er is, voor zover ik weet. |
|
quote: mietjuhh |
|
Het duitse corvus corax maakt nummers, veelal in het latijn, over de klassieke oudheid. Het is geen matal, maar misschien wel de moeite waard. "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaƮt point." |
|
Egypte is voor de klassieke oudheid. Ooit Geschiedenis gehad? De Grieken waren wel geinspireerd door de Egyptenaren, maar dat was het wel zo een beetje. Alexander de grote hoort er ook bij, want die heeft er voor gezorgt, dat het rijk zo een groot deel besloeg. Dat deel hoort volgensmij bij de Hellenisme ook deel van Klassieke oudheid. |
|
quote: dank je, lijkt me erg leuk I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:Natuurlijk Serieus, mij leek een bezinging van de slag om Troje (wat het toch eigenlijk is) wel erg geschikt voor zo'n project. Ik wou dat ik ooit zo'n project had mogen doen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |