|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik kan me vergissen hoor, maar ik las volgens mij iets dat Gateways van Morbid Angel opgedragen was voor de "ancient ones". Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 06-09-2002 20:39] Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Als leraar geschiedenis is spé, gaan mijn tenen hier wel enigzins van krullen. Alexander de Grote heeft dus de ballen met Rome te maken. Hij was zo'n beetje het begin van de laatste grote Griekse periode, de hellenistische periode met die machtige beelden waaronder die van de stervende Gallieërs. Hij leefde van 356 tot 323 VC. Rome stond toen nog behoorlijk in de kinderschoenen qua belangrijkheid. Doch dit even als informatie terzijde. Domionion Calligula, de band van Dominion en Emperor Magus Calligula (beiden van Dark Funeral) hebben dacht ik een plaatje gemaakt over een aantal Romeinse keizers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Ik neem aan dat je "opgedragen aan" bedoelt; "opgedragen voor" lijkt me toch ietwat onmogelijk als het om dezelfde MA gaat die ik ken. Touché, pussycat! |
|
De reclame van Expeditie Robinson. Ondersteund door klassiek. Maar wie? |
|
iron maiden - alexander the great Let´s bring back the METAL |
|
2 cd´s van virgin steele - 'The house of Atreus act 1 en dus 2 luistergenot genoeg dacht ik zo Let´s bring back the METAL |
|
quote:Maar het hoort wel bij de klassieke oudheid |
|
Ik moet voor KCV (vak dat eigenlijk bij Latijn hoort) een nummer uitzoeken dat geinspireerd is door de oudheid. Ik heb Achilles, Agony and Ecstasy in 8 parts van Manowar. (om even iedereens geheugentjes op te frissen) Heeft iemand tips over wat ik het beste kan vertellen hierover (behalve de geschiedenis van de Trojaanse oorlog, want dat heb ik al) en welke stukjes ik het beste kan laten horen... vertel! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ook info over waarom Manowar zich heeft laten inspireren door dit onderwerp is welkom I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik ken het hele nummer niet, maar Manowar staat nu niet echt te boek als een erudiete band . Volgens mij hebben ze gewoon hun bekende geneuzel over warrior's for metal aan Achilles opgehangen. Ik kan het fout hebben natuurlijk. Ik zou eerder 'Lion's Den' van Morbid Angel nemen . Beasts awaiting, restless Circus victims panic struck Hunger spawns bestial frenzy Commencement of the feast By the sign of the cross Whips crack Centurians might be known Christians standing breathless Circus victims panic struck Scream Arena butchery Where is their god as the Faithful meet their end? Judgement has passed Who questions this law? Pagan belief of sacrifice Kill them all Kill them all for slander Kill them all and mute their ways Of het album 'Dionysos' van Lux Occulta, check those lyrics: http://www.darklyrics.com/lyrics/luxocculta/dionysos.html Maar goed, dat gaat vast niet lukken in die spreekbeurt... |
|
Was Virgin steel al genoemd? En zo nee, waarom niet? I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ik denk dat Manowar schokkend genoeg is voor mijn klas. Mijn lerares is ook een groot fan van Manowar/Iron Maiden e.d. Leuk is dat. I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Heb die lyrics van Achilles ff gelezen, valt me niet tegen, daar kan je wel een verhaal omheen bouwen . En ik zou zeggen, ga eens op zoek naar Manowar interviews ten tijde van toen dat album uitkwam, dan moet je wel achter wat evt. inspiratie-redenen kunnen komen. |
|
manowar pakt meestal, maar een globaal beeld. Dus ik weet niet of je daar volledig op kan vertrouwen. bijv. bij thor, dat hij alleen maar reuzen slacht en meer niet. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |