|
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 | ||||
Auteur: |
|
|
En vanavond te zien in de Effenaar... |
|
ik heb ze een keer moeten zien en dat vond ik genoeg niet echt aan mij besteed |
|
Ben net in de befffenaarr geweest, abnormale waanzinnn!!!! Een van de ziekste optredens wat ik ooit gezien heb!!!! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUUUURRRRRRRRRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
AAAAHH!!! ik wil ze de 12e zien!!!! wie gaat? A'dam is een beetje ver voor mij.. ik kan na de show niet thuis komen... kan ik na de show bij iemand blijven crashen ?? |
|
quote: Je was niet ziek...je was gewoon brak! |
|
Van het niets doen? |
|
Ja, het zal niemand verbazen dat het echt Knallen Met Die Ballen was.... gvd, wat een vette band zeg..... Dolf Brouwers - another dead hero |
|
DEP is zekers vet, ik weet alleen niet of ik het opvallend beter vind dan de andere Mike Patton projekten. Die gast is na FNM even los gegaan en heeft nu iets van 13 lopende bands ofsow. Mr. Bungle en Fantömas zijn ook bijzonder vet (om er maar twee te noemen). Is trouwens ook nog een spin-off band van Mes in je Rib die ook dat soort muziek maakt, Zarathustra genaamd. Treden op in de Circus Absurd tour (samen met Mes in je Rib). |
|
dillinger escape plan was inderdaad errug heftig afgelopen donderdag. veel beter dan in den bosch een paar maanden terug. zelden zo'n intens aggresief optreden gezien. ik vond die cover van 'come to daddy' ook erg vet. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: dillinger escape plan is géén projekt van mike patton, maar een echte band. ze hebben alleen een mini-cd met 'm opgenomen (die ik nog steeds moet kopen). quote: inderdaad, geniale shit Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: J'hebt helemaal gelijk, I stand corrected. Enneuh, die mini-cd heeeeerscht idd de pan uit. Staat come to daddy ook op. HEERLIJK!! |
|
Donderdag 24 juni in de Effenaar, met Textures als voorprogramma. Entree is €10.00 Wie gaan er? 24 Juni is de dag voor Graspop, dus ik zit nog te twijfelen. Kan een mod de topictitel ook even aanpassen? |
|
Is ver weg, maar ik ga! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
hmm wordt nog kiezen voor my.. tis op dezelfde dag als KsE in Utrech... |
|
hmm, dan zouden ze ook wel weer in de melkweg mogen komen Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
Haha, ik kan me dit optreden nog herinneren, inderdaad. Stond het gehele optreden in de Melkweg met me bek open naar het podium te staren. Hopelijk gaan ze ook weer Amsterdam (of omgeving) aandoen. |
|
2 juli spelen ze trouwens ook nog in Den Haag op het "State X festival" een of andere cultuurdag of zo. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
vanavond |
|
Morgenavond Lekker met een pilsje genieten van deze heerlijke gestructureerde chaos Life doesn't get much better than this! |
|
quote: graspop? dit moet je in een zaal zien, net als alle technische bands.... |
|
Om 5 uur vertrek ik naar Eindhoven voor een interview met deze heren. En daarna uit m'n dak bij de show Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
yep, vavavond lekker genieten grind on . . . . . . . cerebral tumor |
|
quote: Netjes, drop je hier een link? Ik ben erg benieuwd naar de show. De eerste keer dat ik ze zag, zo'n twee jaar terug, was het namelijk helemaal nog niet mijn ding, maar de show was wel superenergiek. Ik heb er wel zin in |
|
... Necrobert gaat het interview voor ZM doen, dus binen vandaag en 2 weekejs staat ie op de fp |
|
yes, morgen op graspop!!! |
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |