|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell On Earth 2010 Terror Every Time I Die All Shall Perish The Acacia Strain Down To Nothing Thick As Blood Vera Cruz 17.09. Jena – F-Haus (Germany) 18.09. Köln – Essigfabrik (Germany) 19.09. Rading – Sub 89 (Great Britain) 20.09. Norwich – Waterfront (Great Britain) 21.09. Colchester – Arts Centre (Great Britain) 22.09. Plymouth – White Rabbit (Great Britain) 23.09. Manchester – Moho Live (Great Britain) 24.09. Sheffield – Corporation (Great Britain) 25.09. London – Islington O2 Acadamy (Great Britain) 26.09. Antwerpen – Hof Ter Lo (Belgium) 27.09. Paris – Glazart (France) 28.09. Dordrecht – Bibelot (Netherlands) 29.09. Frankfurt a.M. – Batschkapp (Germany) 30.09. Klagenfurt – Volxhaus (Austria) 01.10. München – Werk (Germany) 02.10. Pinarella Di Cervia (Ravenna) – Rock Planet (Italy) 03.10. Solothurn – Kofmehl (Switzerland) 04.10. Hannover – Faust (Germany) 05.10. Gothenburg – Musikens Hus (Sweden) 07.10. Hamburg – Markthalle (Germany) 08.10. Saarbrücken – Garage (Germany) 09.10. Schweinfurt – Alter Stattbahnhof (Germany) 10.10. Zaandam – De Kade (Netherlands) 12.10. Stuttgart – t.b.a. (Germany) 13.10. Wien – Arena (Austria) 14.10. Prague – Abaton (Czech Republic) 15.10. Leipzig – Werk (Germany) 16.10. Berlin – SO 36 (Germany) 17.10. Amneville – Tat The Beast (France) [Dit bericht is gewijzigd door Tenderstrike op 05-07-2010 19:19] |
|
Ok, ik vrees dat ik al last heb van wat voorvocht... Da een line-up |
|
Allejezus! Dit wordt er weer één voor in de geschiedenisboeken Por Vida |
|
quote: (Gruwelijk offtopic) Je moeder. |
|
quote: ASP kan me dan nog het minst van al schelen (heb ze al een paar keer gezien). Ben vooral siked voor Thick as Blood, The Acacia Strain.... en Terror natuurlijk |
|
quote: Gelukkig heb je meer verstand van verzekeringen Thnx man! @Ben: Het gaat op zwart bij de breakdown in "There's no business..." Vandaar Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Oh ja, die breakdown Eradication ook niet vergeten |
|
quote: ff offtipoc: Check Bermuda en By Blood and Iron effe [Dit bericht is gewijzigd door Count Steel op 27-04-2010 0:03] Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Ff meer offtipoc: By Blood and Iron Bermuda ken ik (nog) niet, ff checken, thnx |
|
Voor de show in Rotterdam: Tickets zijn vanaf zaterdag 22 mei 2010 in de voorverkoop verkrijgbaar, uitsluitend via www.watt-rotterdam.nl, alle 400 Primera winkels in Nederland, en in Rotterdam ook bij Velvet Music (Oude Binnenweg) en Plato (Meent). Open: 15.00 u Entree: 22,00 Euro (excl. vvk) |
|
In de Kade wordt de kleine zaal er ook bij betrokken met Nederlandse bands: 21 Gun Salute - www.myspace.com/21gunsalutehc Bloodtrial - www.myspace.com/bloodtrial T.C.F. (Thrashcore Fanatics) - www.myspace.com/thrashcorefanatics Show Of Force - www.myspace.com/showofforcehardcore Price To Pay - www.myspace.com/pricetopayhc Eye Of The Hurricane - www.myspace.com/eyesofthehurricane 13 bands, 2 zalen, 20 eu! http://kade.nl/agenda/hell_on_earth/ '"Never back down, never give in!" |
|
I.v.m. het faillissement van WATT is de show van Rotterdam naar Dordrecht (Bibelot) verplaatst. |
|
quote: Dat word een feestje |
|
Jazekers!! =) |
|
quote: Gaan we wel van uit ja! '"Never back down, never give in!" |
|
Ook maar weer eens omhoog he, deze zondag al! '"Never back down, never give in!" |
|
w00tw00t 2011 staat alweer voor de deur. quote: Unearth is mokerhard. Casey Jones en Evergreen Terrace is ook niet mis. Wel beetje copy paste van persistence tour. Maar maakt mij niet echt uit . Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Kan ik mooi een jaartje overslaan, wat een prut |
|
+ 1 (tot nu toe). |
|
Unearth is leuk ... Lineup van vorig jaar was lichtelijk fenomenaal natuurlijk, maar laten we zien wat komen gaat. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Casey Jones maakt dat ik sowieso wil gaan. Unearth is mooi meegenomen en het wordt dan eens tijd om Evergreen Terrace te zien. |
|
Ik wist dat je hard zou lopen voor Casey Jones . Evergreen Terrace is live echt zo slecht nog niet. Op de Hell On Earth site zag ik nog twee vraagtekens staan. Betekent dit dat de tour 5 bands zal bevatten (tegenover de 7 van vorig jaar)? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Is dit nou de dag na Elsrock? Fok it, Casey Jones en Evergreen terrace wil ik sowieso wel even meepikken. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Ik ben voorspelbaar quote: Ik denk dat die vraagtekens staan voor de twee grote bands. Unearth en Evergreen Terrace zullen plaats 3 en 4 invullen, denk ik (hoop ik). Er zullen wel nog twee minder bekende bands bijkomen dan, zodat we weer aan zeven zitten. Ofwel worden het er 5 en wordt het boeltje goedkoper. |
|
Op de site staat dat Unearth headliner zal zijn (terecht ook als je het mij vraagt ) Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |