IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : Beeldvorming van de VS Vorige pagina
Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 04-09-2002 20:46 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 20:42 schreef B6R6A6M het volgende:
Ik zie de standaard Amerikaan als een domme fast-food etende arrogante dikzak met een pistool die vind dat Amerika het beste land is en daarom mag bepalen wat er allemaal in de wereld gebeurd en wat wel en niet kan.


bah ik haat stereotypen , wat is standaard? is er ook zoiets als de standaard nederlander misschien? Ik bedoel prima dat jij amerikanen zo ziet hoor, maar zelf ben je nu niet veel genuanceerder dan die dikke amerikaan.


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 20:48 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

De standaard nederlander is een aardappel snuivende softie met de hand op de knip .


Paulien.broeren
Deth for Life
Usericon van Paulien.broeren
Posted 04-09-2002 22:18 by Paulien.broeren Wijzig reactieProfiel van Paulien.broerenQuote dit bericht

En een joint in z'n bek!
Metal is een kwade muzieksoort, generaliserend gesproken, en kwade muziek gedijd nergens beter dan onder een onderdrukkend regime. Vandaar dat veel heeeele goeie metal bands uit de VS komen. Ik denk niet dat ze zo erg zijn als Slechtheid beweert, maar ze zijn beslist anders dan Nederlanders. Niet noodzakelijk ten slechte. Na de aanslag in september moesten brandweermannen al die lijken onder de puinhopen vandaan slepen, en de New Yorkers stonden aan de kant applaudiserend hun steun te betuigen. Dat is iets wat ik Nederlanders nog niet zie doen.


Cower you weaklings, tremble in fear, I am the ruler of land, sea and air


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:24 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Aan de andere kant zie ik Nederlandse schoolkinderen ook niet telkens de Pledge of Honor doen (in naam van o.a. god) en op school het volkslied zingen bij het hijsen van de vlag.

Pure conditionering, als je het mij vraagt, dat applaudiseren bij de brandweerlieden.


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 04-09-2002 22:27 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Amerikanen zijn erg vaderlandsgezind. Zelfs tot in het fanatieke en dan nog dat van god bless america erbij. Ze moeten altijd laten zien wie de sterkste is, america LEVENSGEVAARLIJK!!!!

Mensen in nederland is staat en kerk gescheiden en dat zouden ze daar ook moeten doen.


wladimir
Usericon van wladimir
Posted 04-09-2002 22:29 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:18 schreef Paulien.broeren het volgende:
En een joint in z'n bek!
Metal is een kwade muzieksoort, generaliserend gesproken, en kwade muziek gedijd nergens beter dan onder een onderdrukkend regime. Vandaar dat veel heeeele goeie metal bands uit de VS komen. Ik denk niet dat ze zo erg zijn als Slechtheid beweert, maar ze zijn beslist anders dan Nederlanders. Niet noodzakelijk ten slechte. Na de aanslag in september moesten brandweermannen al die lijken onder de puinhopen vandaan slepen, en de New Yorkers stonden aan de kant applaudiserend hun steun te betuigen. Dat is iets wat ik Nederlanders nog niet zie doen.

In amsterdam is ook geen vliegtuig neergestort en een van de allerbelangrijkste gebouwen en trots van Nederland geraakt..


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:29 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Het eerste wel, in de Bijlmer.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 2:44 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Beeld van de VS is erg ruim. Dit beeld heb ik van de regering:


^Plank voor je fukking hoofd!

En dit beeld heb ik van haar inwoners:


^Consumenten dus.


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 05-09-2002 21:15 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

ik vind dat de VS eens op moet houden met de houding: wijz ijn beter, wij lossen alles op, wij zijn de beste.
Bush is een domme boer, die moet pleite. Hij lost niks op, de meeste dingen worden erger als hij zich ermee bemoeut. Volgens mij is die man senstatiegeil ofzo, het enige wat hij wil doen is oorlogje voeren.


luuuuuuv is in the air.........


joeri
Usericon van joeri
Posted 05-09-2002 21:37 by joeri Wijzig reactieProfiel van joeriQuote dit bericht

de mensen uit amerika heb ik opzich niks tegen, ze zijn vaak best aardig enzo (ik heb er ook nog familie wonen, en ik ben er 1 keer geweest)

groot voordeel van amerika: de refills dat zouden ze hier ook moeten hebben

maar politiek gezien zit het daar dus FOUT. bush is niks anders dan een egoistisch mannetje die te veel macht heeft, en daar ook ge/mis-bruik van maakt

het land vind ik ook te christelijke en te conservatief, mensen zijn daar vaak christen omdat ze niet beter weten en iedereen in hun omgeving dat ook is, dat vind ik dus foute zooi


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen