|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Hell Eternal is ook wel een toffe plaat. Ook mooi om drankspelletjes mee te doen: bij elke "Satan" een shot sterke drank achterover slaan en je bent ladderzat aan het eind van de plaat. |
|
, "Secrets of the Black Arts" van Dark Funeral is dan helemaal geschikt om in coma te geraken. don't mistake lack of talent for genius |
|
Ik ken hun oudere werk niet echt goed, maar luister wel graag naar Endtime Divine. Lekkere maniakale & vet aangezette sfeer. |
|
Klopt, heerlijk agressief stukje zwart metaal is dat. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Zo, Ekpyrosis raust er ook weer lekker overheen. Ze proberen af en toe technisch te doen, heerlijk plaatje. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
technisch, zelfs progressief signature |
|
quote: Daar ging ik binnenkort eens ff fijn naar luisteren. Hier alvast een recensie van de concullegi |
|
Het 3de nummer van de nieuwe plaat knalt er weer ouderwets in. edit: Welkom terug Setherial. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 24-06-2010 3:21] |
|
Op de nieuwe staan wel 2 of 3 goede nummers, maar ik blijf toch meer een fan van het geweldige Endtime Divine. |
|
quote:Onbegrijpelijk. Endtime Divine is echt boring en standaard vergeleken met platen als Nord, Hell Eternal, Lords of the Nightrealm en zelfs met Ekpyrosis. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Mee eens, ik vind het ongetwijfeld hun minste album. De passie van de eerste twee albums ontbreekt volledig. |
|
quote: True. Die eerste 2 boeien niet echt en dat derde nummer hakt er ouderwets in |
|
Ik heb die nieuwe nu al tig keer beluisterd, maar hij boeit mij voor geen meter. Geen spanning, geen agressie, geen sterke hooks,... Noppes. Mensen die oude Setherial te gek vinden moeten Blackwinds eens checken (de drie kernleden van Setherial zijn ook lid van die band). Stukken beter dan wat Setherial nu doet. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |