IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Bevrijdingsfestival Zwolle 2010 o.a. Devious Vorige pagina | Volgende pagina
Nix
Usericon van Nix
Posted 06-05-2010 12:41 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 10:50 schreef MMayo het volgende:
Zo.. echt wel koud inderdaad. Heb zelfs mijn handschoenen nog opgehaald omdat ik steenkoude handen had. Na Junkie XL nog een half uur thuis zitten bibberen, door en door koud.

Ik heb nog heerlijk 10 min thuis onder de douche gestaan, zo enorm koud!

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

horned_reaper
Usericon van horned_reaper
Posted 06-05-2010 12:49 by horned_reaper Wijzig reactieProfiel van horned_reaperQuote dit berichthttp://www.dreama.nl / www.sharprock.nl

Ik vond het gisteren heerlijk weer!
In T-shirtje de hele middag buiten gestaan

Nix
Usericon van Nix
Posted 06-05-2010 14:37 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

Wij waren er alleen ´s avonds

I generally avoid temptation...unless I can't resist it.

varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 06-05-2010 14:43 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 10:58 schreef herrie het volgende:
op tijd vertrokken van het terrein. Kennelijk vinden mensen het heel normaal om op nog geen halve meter afstand te gaan pissen naast je terwijl ik lekker in het gras zat...

Jij hebt toch dreadlocks? Dan is dat inderdaad heel normaal.

spelfout weggehaald...

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 06-05-2010 14:47 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 14:43 schreef varanus het volgende:
Jij hebt toch dreadlocks? Dan is dat inderdaad heel normaal.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Sorceress
Usericon van Sorceress
Posted 06-05-2010 15:15 by Sorceress Wijzig reactieProfiel van SorceressQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 12:04 schreef Hades het volgende:
Och, bij de herentoiletten stond verder geen rij. Verder vond ik Oceanic dingus wel een erg aangename verrassing, was devious weer leuk als altijd en heb ik verder echt niets gezien

Ja ik vond Oceanic dinges ook een erg aangename verassing, klonk lekker zeg.

En verder vond ik Mala Vita ook vet.

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 15:58 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 12:49 schreef horned_reaper het volgende:
Ik vond het gisteren heerlijk weer!
In T-shirtje de hele middag buiten gestaan

s'middags ja, s'avonds echt niet.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 06-05-2010 17:15 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Vond het erg druk inderdaad, en de rij voor de geautomatiseerde muntverkoop duurde ongeveer 1 1/2 uur. Toen er nog 3 mensen voor mij waren klapte én het pingedeelte én het cashgeld gedeelte eruit.

Verder was het wel gezellig, s'avonds relaxt naar het Beugeltje gegaan, en daarna bij Buurman FRNK beland, en daar weet ik niet zoveel meer van.

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 06-05-2010 17:19 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Haha ja meerdere keren viel al het pingebeuren uit, alles wat geautomatiseerd was knalde er steeds uit. En waarom.. omdat men teveel aan het bellen en smsen was, stoorde dit het netwerk echt gigantisch zei men. Wat een chaos met die mensenmassa.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 06-05-2010 17:23 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 6 mei 2010 17:19 schreef MMayo het volgende:
Haha ja meerdere keren viel al het pingebeuren uit, alles wat geautomatiseerd was knalde er steeds uit. En waarom.. omdat men teveel aan het bellen en smsen was, stoorde dit het netwerk echt gigantisch zei men. Wat een chaos met die mensenmassa.

Sja, wat is er mis met mensen die munten verkopen? Echt niet te doen zo. Had men al van verre aan kunnen zien komen.

Boeiender

Jonaannfi
Usericon van Jonaannfi
Posted 07-05-2010 2:42 by Jonaannfi Wijzig reactieProfiel van JonaannfiQuote dit berichthttp://www.myspace.com/nnfiband

Geen last van gehad, had mooi op tijd een bende van die dingen maar gehaald. Deadbeat vond ik beetje jammer. Had zoveel vetter gekunt als ze wat lompere shit zouden maken. Devious was wel vet! Alleen jammer van de paar posers met hun spijkerjackjes met teveel patches. Beetje moshen mag best, hoef je me nog niet gewoon opzettelijk recht op mn bakkes te meppen, en dan kanker homo roepen :D Top dag, maar had ik maar lange broek aangedaan en een vest mee... moest nog naar hattem lopen na afloop

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2010 2:43 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

doe nou maar niet moeilijk, het is een eindeloze vakantie.

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

bokaj
Usericon van bokaj
Posted 07-05-2010 2:44 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

Nee man, dat is hardstikke scene allemaal.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 07-05-2010 2:56 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

kijk nu maar naar zn proviel

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2010 8:54 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 2:42 schreef Jonaannfi het volgende:
Geen last van gehad, had mooi op tijd een bende van die dingen maar gehaald. Deadbeat vond ik beetje jammer. Had zoveel vetter gekunt als ze wat lompere shit zouden maken. Devious was wel vet! Alleen jammer van de paar posers met hun spijkerjackjes met teveel patches. Beetje moshen mag best, hoef je me nog niet gewoon opzettelijk recht op mn bakkes te meppen, en dan kanker homo roepen :D Top dag, maar had ik maar lange broek aangedaan en een vest mee... moest nog naar hattem lopen na afloop

Joh, doe eens niet zo emo.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2010 9:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 mei 2010 17:23 schreef MR. N het volgende:
Sja, wat is er mis met mensen die munten verkopen? Echt niet te doen zo. Had men al van verre aan kunnen zien komen.

Bij het Batavierenfeest hier hadden ze ook geautomatiseerde muntverkoop, dat werkte dikke prima en veel sneller dan met mensjes.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 07-05-2010 9:19 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 mei 2010 9:06 schreef ZelThoR het volgende:
Bij het Batavierenfeest hier hadden ze ook geautomatiseerde muntverkoop, dat werkte dikke prima en veel sneller dan met mensjes.

Hmm, hoeveel mensen waren er bij dat feest?

Het werkte in Zwolle voor geen meter, steeds storingen.

Boeiender

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2010 9:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 9:19 schreef MR. N het volgende:
Hmm, hoeveel mensen waren er bij dat feest?

Het werkte in Zwolle voor geen meter, steeds storingen.

12.000 ofzo.

Stuk minder dan in Zwolle, ja Zouden die storingen echt door bel- en sms-verkeer komen? Kan best dat die dingen draadloos contact maken met een centrale unit ergens.

Het ging me erom dat an sich de handeling sneller verloopt. Er viel weleens een automaat uit, maar dat was dan maar even of moest bijgevuld worden ofzo. Wat ik gezien heb dan.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 07-05-2010 9:26 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 mei 2010 9:22 schreef ZelThoR het volgende:
12.000 ofzo.

Stuk minder dan in Zwolle, ja Zouden die storingen echt door bel- en sms-verkeer komen? Kan best dat die dingen draadloos contact maken met een centrale unit ergens.

Het ging me erom dat an sich de handeling sneller verloopt. Er viel weleens een automaat uit, maar dat was dan maar even of moest bijgevuld worden ofzo. Wat ik gezien heb dan.

Hehe, smsjes deden er al een dik uur over om aan te komen, het netwerk was dus aardig bezet.

Denk dat voor het pingedeelte wel een contact nodig is met een bank....

Boeiender

MMayo
Whut?
Usericon van MMayo
Posted 07-05-2010 9:30 by MMayo Wijzig reactieProfiel van MMayoQuote dit bericht

Mag ook wel met meer dan 160.000 bezoekers op een veldje.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2010 9:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 9:26 schreef MR. N het volgende:
Denk dat voor het pingedeelte wel een contact nodig is met een bank....

Klopt, maar als dat niet draadloos is zie ik geen reden waarom dat stoort met bellen/SMS'en.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-05-2010 9:53]

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 07-05-2010 9:55 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 mei 2010 9:53 schreef ZelThoR het volgende:
Klopt, maar als dat niet draadloos is zie ik geen reden waarom dat stoort met bellen/SMS'en.

Heb me laten vertellen dat het wel draadloos is.

Boeiender

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 07-05-2010 9:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 7 mei 2010 9:55 schreef MR. N het volgende:
Heb me laten vertellen dat het wel draadloos is.

Ahja.

Dat bleek dus stom van ze

MR. N
Usericon van MR. N
Posted 07-05-2010 10:01 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 7 mei 2010 9:58 schreef ZelThoR het volgende:
Ahja.

Dat bleek dus stom van ze

Sja, het is de laatste jaren elke keer voorgekomen dat het mobiele netwerk overeast is, dus ze hadden het kunnen zien aankomen.

Boeiender

herrie
Usericon van herrie
Posted 07-05-2010 10:56 by herrie Wijzig reactieProfiel van herrieQuote dit bericht

...en dan willen ze volgend jaar een nog groter terrein... nou, zet er dan ook voldoende zooi neer zoals muntenautomaten, pisbakken (hehehe, mijn dreads ruiken trouwens wel weer fris...) etc etc...

Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com