|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik vond het gisteren heerlijk weer! In T-shirtje de hele middag buiten gestaan |
|
Wij waren er alleen ´s avonds I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Jij hebt toch dreadlocks? Dan is dat inderdaad heel normaal. spelfout weggehaald... |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ja ik vond Oceanic dinges ook een erg aangename verassing, klonk lekker zeg. En verder vond ik Mala Vita ook vet. |
|
quote: s'middags ja, s'avonds echt niet. |
|
Vond het erg druk inderdaad, en de rij voor de geautomatiseerde muntverkoop duurde ongeveer 1 1/2 uur. Toen er nog 3 mensen voor mij waren klapte én het pingedeelte én het cashgeld gedeelte eruit. Verder was het wel gezellig, s'avonds relaxt naar het Beugeltje gegaan, en daarna bij Buurman FRNK beland, en daar weet ik niet zoveel meer van. Boeiender |
|
Haha ja meerdere keren viel al het pingebeuren uit, alles wat geautomatiseerd was knalde er steeds uit. En waarom.. omdat men teveel aan het bellen en smsen was, stoorde dit het netwerk echt gigantisch zei men. Wat een chaos met die mensenmassa. |
|
quote: Sja, wat is er mis met mensen die munten verkopen? Echt niet te doen zo. Had men al van verre aan kunnen zien komen. Boeiender |
|
Geen last van gehad, had mooi op tijd een bende van die dingen maar gehaald. Deadbeat vond ik beetje jammer. Had zoveel vetter gekunt als ze wat lompere shit zouden maken. Devious was wel vet! Alleen jammer van de paar posers met hun spijkerjackjes met teveel patches. Beetje moshen mag best, hoef je me nog niet gewoon opzettelijk recht op mn bakkes te meppen, en dan kanker homo roepen :D Top dag, maar had ik maar lange broek aangedaan en een vest mee... moest nog naar hattem lopen na afloop |
|
doe nou maar niet moeilijk, het is een eindeloze vakantie. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Nee man, dat is hardstikke scene allemaal. |
|
kijk nu maar naar zn proviel ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Joh, doe eens niet zo emo. |
|
quote: Bij het Batavierenfeest hier hadden ze ook geautomatiseerde muntverkoop, dat werkte dikke prima en veel sneller dan met mensjes. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hmm, hoeveel mensen waren er bij dat feest? Het werkte in Zwolle voor geen meter, steeds storingen. Boeiender |
|
quote: 12.000 ofzo. Stuk minder dan in Zwolle, ja Zouden die storingen echt door bel- en sms-verkeer komen? Kan best dat die dingen draadloos contact maken met een centrale unit ergens. Het ging me erom dat an sich de handeling sneller verloopt. Er viel weleens een automaat uit, maar dat was dan maar even of moest bijgevuld worden ofzo. Wat ik gezien heb dan. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Hehe, smsjes deden er al een dik uur over om aan te komen, het netwerk was dus aardig bezet. Denk dat voor het pingedeelte wel een contact nodig is met een bank.... Boeiender |
|
Mag ook wel met meer dan 160.000 bezoekers op een veldje. |
|
quote: Klopt, maar als dat niet draadloos is zie ik geen reden waarom dat stoort met bellen/SMS'en. [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 07-05-2010 9:53] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Heb me laten vertellen dat het wel draadloos is. Boeiender |
|
quote: Ahja. Dat bleek dus stom van ze Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Sja, het is de laatste jaren elke keer voorgekomen dat het mobiele netwerk overeast is, dus ze hadden het kunnen zien aankomen. Boeiender |
|
...en dan willen ze volgend jaar een nog groter terrein... nou, zet er dan ook voldoende zooi neer zoals muntenautomaten, pisbakken (hehehe, mijn dreads ruiken trouwens wel weer fris...) etc etc... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |