|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kurk? |
|
Er staan 158 foto's van afgelopen woensdag op m'n facebook |
|
Nee man, kurk stond bij de tap te werken. Waren wat lui uit omgeving assen, weet ik dan wel weer, want heb er wel eens mee gebiert tijden terug. Haha, |
|
quote: Linkje? |
|
wat staat er dit jaar qua metal? co-operation not competition! |
|
quote: Infrnorame in de 3 fm tent om kwartvoorzes als ik het goed heb, en Midnight Menace (punk) op het popfront podium laat in de avond en voor de rest....ik nie weet nie Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Niet aanwezig. Is me te massaal en te druk. Ik leg de grens bij de grootte van Wacken. Bovendien heb ik geen zin weer eens 2 uur te doen over de treinreis Zwolle - Deventer omdat de noodremmen zulk leuk speelgoed zijn. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
ook afwezig, misschien wel in de binnenstad. co-operation not competition! |
|
quote: Kom je ook dansen daar op jaren 80 en 90 hits ergens bij Las Rosas? Hmja wel aanwezig, het is mijn voortuintje he dat bevrijdingsfestival dus even erheen kruipen en weer terug. |
|
Zo, gister van 9.00 tot 2.00 lopen zeulen en slepen als stagehand op podium De Doorbraak. Moet zeggen dat de programmering op dat podium erg onlogisch en vrij saai was. Heb me wel uitstekend vermaakt overigens. Boeiender |
|
De echte helden stonden dan ook in Wageningen waar Kindertodeslied over het verbijsterde publiek werd uitgestort. De punks en krakers vooraan het podium wisten niet hoe ze het hadden:-) |
|
quote: Heb je tog wel voor het na geslacht vast gelegd hoop ik hahahaha Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Boeiender |
|
quote: Ja, de bakkes van een aantal van die hanekammen was onbetaalbaar |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina |