|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Deviser albums Te koop bij... mij ! Ik, Wil Schuurman |
|
Suffocation - breeding the spawn Nile - black seeds of vengeance Pyaemia - cerbral cereal Inhume - decomposing inside Marduk - panzer division marduk Sammath - verwoesting/devestation Immortal - battles in the north Darkthrone - transilvanian hunger Even snel zo. |
|
death: Nile - in their darkened shrines Severe torture - Misanthropic Carnage Vader - Revelations Black: Limbonic art - den nieuwe (ff de naam kwijt) |
|
quote: is natuurlijk niet erg recent,meer verplicht! [Dit bericht is gewijzigd door webblaster wim op 04-09-2002 21:58] Oud Vuil. |
|
quote:Hij vraagt nieuw materiaal. Iets wat hij niet kent. Dus ik geef meteen grote namen. Hij moet het maar wat duidelijker maken. |
|
Blader dit topic eens door: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=2335 quote: Nee hij vraagt recente dingen... maar hij mag wel iets duidelijker uitleggen wat hij bedoelt? [Dit bericht is gewijzigd door elessar op 04-09-2002 22:01] |
|
vomitory-revelation nausea jungle rot-dead and buried dying fetus-destroy the opposition exmortem-berzerker legions immolation-close to a world below iniquity-grime morbid angels-alles obituary-alles severe torture-feasting on blood disavowed-perceptive deception six feet under-warpath skinless-foreshadowing our demise da's eerst wel genoeg.. No meat is sweater |
|
Ik zei wel goeie black metal he,panzer division marduk is zwak!!! Een half uur constant dezelfde riff op cd zetten kan ik ook hoor,de nieuwe nile ben ik van plan te kopen,limbonic art ook,maar voor de rest ik goeie pagan/folk black metal vooral,zoals summoning,pazuzu,falkenbach,etc.... Noppe |
|
Graveland is folk dacht ik. En erg goed. |
|
Raafzwart; neerlands beste black metal !! Ik, Wil Schuurman |
|
Heb je Armagedda, Craft, Shining, Forgotten Tomb al? |
|
Armagedda heb ik al,maar de rest zoek ik,en vind ik niet,displeased verdeeld die nie,en op mp3 vind ik ze ook nie. Noppe |
|
quote: graveland folk? No meat is sweater |
|
pubbeldost [Dit bericht is gewijzigd door Infaustus op 04-09-2002 22:11] No meat is sweater |
|
quote: http://www.blackplague.org/antichrist/html/index.html |
|
quote:MP3's zoeken zuigt aarsch tegenwoordig. Check hier eens wat bands, staan ook MP3's bij. |
|
graveland nazi's? ja |
|
quote:NEEN. Enne Jurgen... Elessar noemde al een paar goede namen, ik kan daar nog Nehëmah, Vermeth en Krieg aan toevoegen wat black metal betreft. Death metal: probeer eens wat van de nieuwe amerikaanse bands als Agiel, Internecine en Hate Eternal. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 04-09-2002 22:12] |
|
quote:Graveland leuke muziek? Ja! Einde diskussie? Hier wel! |
|
Aanrader: Temnozor NS pagan metal nieuwe album: Horizons... binnenkort uit 2 tracks zijn te downloaden op www.SSwinter.chat.ru |
|
quote: en wat dan nog? |
|
het is trouwens momenteel alleen nog Rob darken, eenmansband dus. [Dit bericht is gewijzigd door Warrior_of_Odin op 04-09-2002 22:15] |
|
Hmm, hoe vul ik dit aan: -de twee eerste van Samael: Worship Him en Blood Ritual (bestaan in 1 package 1987-1992 ofzo ( moet ik eens nakijken) -Alles van Carpathian Forest : gruwelijk zalig -Nieuw? hmmm, de nwe Astarte: Quid Superius sicut inferius (of zoiets....) verassend. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
was het toch altijd al? No meat is sweater |
|
quote: Thanks dwaallicht,zal ik zeker doen!!!! Noppe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |