|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Capricornus heeft er nog gedrumt en er was geloof ik nog ooit iemand.. |
|
zo hoor je nog eens wat No meat is sweater |
|
Ja,denk ook dat gravelang,altijd al eenmansband was,infaustus!! Noppe |
|
Maar da is toch zo,he,iedereen zit constant te zeveren van marduk hier,en darkthrone dat,maar persoonlijk vind ik daar nie zoveel aan,wat maakt darkthrone zo sterk,en mensen.... zeg nie de productie of sfeer he!!! Noppe |
|
Ow, Darkthrone is m'n favo black metal band aller tijden. Vooral op 'Transilvanian Hunger', fuck wat een wereldplaat. Echt fundamenteel geweest ook voor de ontwikkeling van Noorse black metal + één van die platen waarbij muziek & teksten naadloos op elkaar aansluiten. |
|
Taake schijnt leuk te zijn. Moet hem alleen zelf ook nog aanschaffen. How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
http://www.angelfire.com/nh/carpathianwolves/graveland1.html intervieuw met graveland staat wat in over de leden |
|
quote:Taake is leuk, hoewel ik het minder vond toen ik het de eerte keer hoorde. Tsjuder is ook leuk [ja toch wel dwaal ]. Verder is een plaat van Brutal Truth wel leuk om te hebben. Hoe kon ik Myrkskog en Zyklon vergeten? |
|
quote: Ok,dat kan heel goed zijn,maar juist omdat het fundamenteel was,maakt het het nog nie goed he.De productie suckt,je kunt praktisch geen 2 nummers uit elkaar herkennen,maar aan de andere kant ,dit is hoe black metal zogezegd moet zijn.Judas Iscariot is net hetzelfde,iedereen vind meneer Akhenaten zo goed,ik zie nie in waarom? Trouwens,de man is ziek in zijn hoofd!! Noppe |
|
quote:Dat vind ik juist net niet bij Darkthrone [en trouwens wel bij Judas Iscariot]. |
|
quote: Natuurlijk maakt fundamenteel het wel goed! Als je black metal goed vindt, en een band is fundamenteel voor black metal, dan is dat dus goed! A kid can do the math . Als je muziek voor productie luistert (en hij heerscht trouwens, op "Transilvanian Hunger", past perfect bij de muziek) ben je bij BM aan het verkeerde adres. En ik kan de afzonderlijke nrs. onmiddellijk herkennen hoor. quote:Elke plaat van hem verschilt, hij heeft zo z'n mindere momenten maar 'Thy Dying Light', 'The Cold Earth Slept Below', 'Heaven In Flames' en ga zo maar door zijn echt wereldplaten. En 'ziek in z'n hoofd'.... Ten eerste, waarom, en ten tweede, als je daarmee problemen hebt ben je denk ik wederom bij black metal aan het verkeerde adres . Trouwens, ik denk dat alleen "zieke" geesten goede black metal kunnen maken. |
|
Black/Death : Necrophobic - Bloodhymns Death : Blood Red Throne - Monument of Death en natuurlijk Primordial - Storm Before Calm, wat ik echt een schitterend album vind! |
|
[quote]Op 4 september 2002 22:36 schreef Dwaallicht het volgende: Natuurlijk maakt fundamenteel het wel goed! Als je black metal goed vindt, en een band is fundamenteel voor black metal, dan is dat dus goed! A kid can do the math . Als je muziek voor productie luistert (en hij heerscht trouwens, op "Transilvanian Hunger", past perfect bij de muziek) ben je bij BM aan het verkeerde adres. En ik kan de afzonderlijke nrs. onmiddellijk herkennen hoor. Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd,want jullie laten het uitschijnen alsof ik niet echt fan ben van Black metal.Niets is minder waar,maar Kun je me dan eens zeggen wat het verschil is tussen Marduk's PDM en Darkthrone cd's?? Want voor mij,is darkthrone gewoon iets duisterder,de rest zie ik gewoon niet.Ik denk niet dat er veel mensen zijn die productie voor muziek nemen,hoor trouwens. Noppe |
|
Elke plaat van hem verschilt, hij heeft zo z'n mindere momenten maar 'Thy Dying Light', 'The Cold Earth Slept Below', 'Heaven In Flames' en ga zo maar door zijn echt wereldplaten. En 'ziek in z'n hoofd'.... Ten eerste, waarom, en ten tweede, als je daarmee problemen hebt ben je denk ik wederom bij black metal aan het verkeerde adres . Trouwens, ik denk dat alleen "zieke" geesten goede black metal kunnen maken.[/quote] Waarom de man ziek is?? Heb je ooit zijn teksten gelezen??? En nee jongen,ik heb daar geen probleem,maar er zijn genoeg black metal bands,die minder hun best doen om extreem over te komen en zich concentreren op de muziek,niet op hun imago. Noppe |
|
"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
LOL! Maar waarom in dit topik? |
|
Hmm was de uitleg vergeten. Het ging toch over zieke geesten? "Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn." |
|
On topic. |
|
Satyricon Tartaros Morgul Darkthrone Mayhem Dimmu Borgir Enslaved Cannibal Corpse Flesh Grinder Mortician Kataklysm Bolt Thrower Obtained Enslavement Troll The Kovenant Immortal (oude) Dark Funeral Pungent Stench Dodheimsgard (oude) Septic Flesh Death Deicide Brutal Truth Therion My Dying Bride Thyrfing Morbid Tormentor Emperor (oude) Horde In Flames Dissection Skyclad Gorgoroth Benediction Samael Devourment Disgorge (M) Primitive Brutality ... Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ja zeker,het begon over goeie metal cd's,dan ging het plots naar zieke geesten,hehe.En volgens mij heeft meneer Adolf nooit black metal gespeeld,de naam alleen al! Noppe |
|
quote: Is dit bklack metal ???? |
|
Nee, wel "goeie metal" Dat was toch de vraag hé, uiteindelijk wou die persoon toch vanalles iets weten dus heb ik verschillende stijlen dooreen gezet. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
Ah ok Alles van My Dying Bride is goed .. |
|
Ik wou niet van alles iets weten,hoor,maar toch bedankt,de vraag was,goeie recente black/death cd's. Ik ken al die groepen wel die je opnoemt hoor,maar daar kom ik nie meer verder.En waar halen jullie je online reviews??? Noppe |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |