IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Enkele goeie black death cd's om te kopen,aub??? Vorige pagina | Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:18 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Capricornus heeft er nog gedrumt en er was geloof ik nog ooit iemand..

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 04-09-2002 22:19 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

zo hoor je nog eens wat

No meat is sweater

Jurgen
Life's a bitch,so fuck it!!
Usericon van Jurgen
Posted 04-09-2002 22:21 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Ja,denk ook dat gravelang,altijd al eenmansband was,infaustus!!

Noppe

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:21 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:17 schreef Jurgen het volgende:
Thanks dwaallicht,zal ik zeker doen!!!!
Hehe, ik moet zeggen dat ik me zeer kan vinden in je mening over Marduk . Succes met zoeken....

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 04-09-2002 22:23 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Maar da is toch zo,he,iedereen zit constant te zeveren van marduk hier,en darkthrone dat,maar persoonlijk vind ik daar nie zoveel aan,wat maakt darkthrone zo sterk,en mensen.... zeg nie de productie of sfeer he!!!

Noppe

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:28 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ow, Darkthrone is m'n favo black metal band aller tijden. Vooral op 'Transilvanian Hunger', fuck wat een wereldplaat. Echt fundamenteel geweest ook voor de ontwikkeling van Noorse black metal + één van die platen waarbij muziek & teksten naadloos op elkaar aansluiten.

Sassette
Usericon van Sassette
Posted 04-09-2002 22:30 by Sassette Wijzig reactieProfiel van SassetteQuote dit berichthttp://jakobavisser.hyves.nl/

Taake schijnt leuk te zijn. Moet hem alleen zelf ook nog aanschaffen.

How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 04-09-2002 22:31 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

http://www.angelfire.com/nh/carpathianwolves/graveland1.html

intervieuw met graveland
staat wat in over de leden

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-09-2002 22:32 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:30 schreef Sassette het volgende:
Taake schijnt leuk te zijn. Moet hem alleen zelf ook nog aanschaffen.
Taake is leuk, hoewel ik het minder vond toen ik het de eerte keer hoorde. Tsjuder is ook leuk [ja toch wel dwaal ].
Verder is een plaat van Brutal Truth wel leuk om te hebben.
Hoe kon ik Myrkskog en Zyklon vergeten?

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 04-09-2002 22:33 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:28 schreef Dwaallicht het volgende:
Ow, Darkthrone is m'n favo black metal band aller tijden. Vooral op 'Transilvanian Hunger', fuck wat een wereldplaat. Echt fundamenteel geweest ook voor de ontwikkeling van Noorse black metal + één van die platen waarbij muziek & teksten naadloos op elkaar aansluiten.

Ok,dat kan heel goed zijn,maar juist omdat het fundamenteel was,maakt het het nog nie goed he.De productie suckt,je kunt praktisch geen 2 nummers uit elkaar herkennen,maar aan de andere kant ,dit is hoe black metal zogezegd moet zijn.Judas Iscariot is net hetzelfde,iedereen vind meneer Akhenaten zo goed,ik zie nie in waarom? Trouwens,de man is ziek in zijn hoofd!!

Noppe

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 04-09-2002 22:34 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:33 schreef Jurgen het volgende:
De productie suckt,je kunt praktisch geen 2 nummers uit elkaar herkennen,maar aan de andere kant ,dit is hoe black metal zogezegd moet zijn.
Dat vind ik juist net niet bij Darkthrone [en trouwens wel bij Judas Iscariot].

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-09-2002 22:36 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 september 2002 22:33 schreef Jurgen het volgende:
Ok,dat kan heel goed zijn,maar juist omdat het fundamenteel was,maakt het het nog nie goed he.De productie suckt,je kunt praktisch geen 2 nummers uit elkaar herkennen,maar aan de andere kant ,dit is hoe black metal zogezegd moet zijn.

Natuurlijk maakt fundamenteel het wel goed! Als je black metal goed vindt, en een band is fundamenteel voor black metal, dan is dat dus goed! A kid can do the math .

Als je muziek voor productie luistert (en hij heerscht trouwens, op "Transilvanian Hunger", past perfect bij de muziek) ben je bij BM aan het verkeerde adres. En ik kan de afzonderlijke nrs. onmiddellijk herkennen hoor.

quote:
Judas Iscariot is net hetzelfde,iedereen vind meneer Akhenaten zo goed,ik zie nie in waarom? Trouwens,de man is ziek in zijn hoofd!!
Elke plaat van hem verschilt, hij heeft zo z'n mindere momenten maar 'Thy Dying Light', 'The Cold Earth Slept Below', 'Heaven In Flames' en ga zo maar door zijn echt wereldplaten.

En 'ziek in z'n hoofd'.... Ten eerste, waarom, en ten tweede, als je daarmee problemen hebt ben je denk ik wederom bij black metal aan het verkeerde adres .

Trouwens, ik denk dat alleen "zieke" geesten goede black metal kunnen maken.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 04-09-2002 23:01 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Black/Death : Necrophobic - Bloodhymns
Death : Blood Red Throne - Monument of Death

en natuurlijk Primordial - Storm Before Calm, wat ik echt een schitterend album vind!

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 05-09-2002 13:08 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

[quote]Op 4 september 2002 22:36 schreef Dwaallicht het volgende:
Natuurlijk maakt fundamenteel het wel goed! Als je black metal goed vindt, en een band is fundamenteel voor black metal, dan is dat dus goed! A kid can do the math .

Als je muziek voor productie luistert (en hij heerscht trouwens, op "Transilvanian Hunger", past perfect bij de muziek) ben je bij BM aan het verkeerde adres. En ik kan de afzonderlijke nrs. onmiddellijk herkennen hoor.

Volgens mij begrijpen jullie me verkeerd,want jullie laten het uitschijnen alsof ik niet echt fan ben van Black metal.Niets is minder waar,maar Kun je me dan eens zeggen wat het verschil is tussen Marduk's PDM en Darkthrone cd's?? Want voor mij,is darkthrone gewoon iets duisterder,de rest zie ik gewoon niet.Ik denk niet dat er veel mensen zijn die productie voor muziek nemen,hoor trouwens.

Noppe

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 05-09-2002 13:11 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Elke plaat van hem verschilt, hij heeft zo z'n mindere momenten maar 'Thy Dying Light', 'The Cold Earth Slept Below', 'Heaven In Flames' en ga zo maar door zijn echt wereldplaten.

En 'ziek in z'n hoofd'.... Ten eerste, waarom, en ten tweede, als je daarmee problemen hebt ben je denk ik wederom bij black metal aan het verkeerde adres .

Trouwens, ik denk dat alleen "zieke" geesten goede black metal kunnen maken.[/quote]

Waarom de man ziek is?? Heb je ooit zijn teksten gelezen??? En nee jongen,ik heb daar geen probleem,maar er zijn genoeg black metal bands,die minder hun best doen om extreem over te komen en zich concentreren op de muziek,niet op hun imago.

Noppe

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 05-09-2002 13:20 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 05-09-2002 13:21 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

LOL! Maar waarom in dit topik?

Nibiru
Blaaskurkh
Usericon van Nibiru
Posted 05-09-2002 13:23 by Nibiru Wijzig reactieProfiel van NibiruQuote dit bericht

Hmm was de uitleg vergeten.

Het ging toch over zieke geesten?

"Daarna vertrekken ze voor hun zaken en ook vaak naar feesten, gewapend en al. Dag en nacht doordrinken wordt niemand tot schande aangerekend." "Hun gewone drank is een brouwsel van gerst of tarwe, vergist op een soortgelijke manier als wijn."

Asherah
Usericon van Asherah
Posted 05-09-2002 13:28 by Asherah Wijzig reactieProfiel van AsherahQuote dit bericht

On topic.

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 05-09-2002 13:28 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Satyricon
Tartaros
Morgul
Darkthrone
Mayhem
Dimmu Borgir
Enslaved
Cannibal Corpse
Flesh Grinder
Mortician
Kataklysm
Bolt Thrower
Obtained Enslavement
Troll
The Kovenant
Immortal (oude)
Dark Funeral
Pungent Stench
Dodheimsgard (oude)
Septic Flesh
Death
Deicide
Brutal Truth
Therion
My Dying Bride
Thyrfing
Morbid
Tormentor
Emperor (oude)
Horde
In Flames
Dissection
Skyclad
Gorgoroth
Benediction
Samael
Devourment
Disgorge (M)
Primitive Brutality
...

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 05-09-2002 13:29 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Ja zeker,het begon over goeie metal cd's,dan ging het plots naar zieke geesten,hehe.En volgens mij heeft meneer Adolf nooit black metal gespeeld,de naam alleen al!

Noppe

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 13:31 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 13:28 schreef Mortanius het volgende:
Cannibal Corpse
Mortician
Kataklysm
Bolt Thrower
Pungent Stench
Death
Deicide
Brutal Truth
Therion
My Dying Bride
In Flames
Dissection
Skyclad
Benediction

Is dit bklack metal ????

Mortanius
Dark Lord
Usericon van Mortanius
Posted 05-09-2002 13:33 by Mortanius Wijzig reactieProfiel van MortaniusQuote dit berichthttp://www.myspace.com/thearchest

Nee, wel "goeie metal"

Dat was toch de vraag hé, uiteindelijk wou die persoon toch vanalles iets weten dus heb ik verschillende stijlen dooreen gezet.

Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-09-2002 13:34 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ah ok

Alles van My Dying Bride is goed ..

Jurgen
Usericon van Jurgen
Posted 05-09-2002 13:44 by Jurgen Wijzig reactieProfiel van JurgenQuote dit bericht

Ik wou niet van alles iets weten,hoor,maar toch bedankt,de vraag was,goeie recente black/death cd's. Ik ken al die groepen wel die je opnoemt hoor,maar daar kom ik nie meer verder.En waar halen jullie je online reviews???

Noppe

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com