|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
DC IS VOOR POSERS () Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
laat maar [Dit bericht is gewijzigd door Rasputin op 19-04-2002 15:24] Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Neehoor.. ik snap je wel, ik zal het ook doen als ik jouw was. 5euro is wel goedkoop per spel.. alleen waar wil je een dreamcast kopen Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
DAt had ik hier gevraagd aan iemand die er pas eentje had gekocht, maar ik weet niet meer wie. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote: Daarom komt er zo weinig RTS uit op consoles. |
|
Het schijnt naar aanleiding van tests dat de DC beter is dan de ps2. [Dit bericht is gewijzigd door Witchking op 19-04-2002 20:03] |
|
quote: rts is echt kut op een console!, als de vijand bovenstaat moet je helemaal L1 ofzo indrukken, met de muis is het pats boem! Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
die x box lijkt me wel zwaar ok |
|
quote: Zwaar is hij zeker. Nee, geef mij maar de gamecube. Past qua volume makkelijk 3x in de xbox en levert toch nog ongeveer de zelfde kwaliteit graphics. Dat is nou techniek. Alleen vrouwen is een Gamecube niet aan te raden.... |
|
quote: Ik heb d'r ook een... zwaar goed ding.. kheb zo'n 20 gebrande super spellen... en je hoeft nix niet om te bouwen.... De Joypad speelt lekkerder dan welk dan ook... en het kost gewoon geen drol... ik heb mijn dreamcast gewoon via internet gekocht, kheb hem pas een paar maanden, via marktplaas... doet 't prima |
|
Er gaat niets boven de oude vertrouwde originele GameBoy Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
quote: GAME GEAR UBER ALLES!!!!! gameboy |
|
quote: Er gaat niets boven een hele dag super mario land op de gameboy Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
SONIC DE EGEL!!!!! |
|
Sonic is wel ok [nu hij eindelijk op Nintendo consoles uitkomt ]. |
|
quote: Die Sonic op de Gamcube heb ik op de DC... op de DC speelt ie veel relaxter... |
|
Valt er nog het een & ander te emuleren op de PC? Het idee van Rasputin is zo gek nog niet; goedkoop een DC op de kop tikken en dan spotgoedkoop originele spelletjes halen. Ik zoek vanaf nu dus ook een DC. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: haha, join the club DC heb vette games.. en ze kosten geen kont... Het apparaat 2ehands halen is ook spotgoedkoop... nieuw kostie 125 euro...ook niet duur dusch |
|
Wat consoles betreft gaat er voor mij niets boven de nog immer heerschende Super Nintendo 16 bit. Maar ja, ik ben nou eenmaal nostalgisch aanlegd. |
|
een vriend van me heeft de gamecube gekocht en eigenlijk vind ik het net als de rest van nintendo leuk mooi maar kinderachtig (de meeste spellen dan) |
|
quote: Das echt bullshit. Bij de launch zitten maar een paar kiddy games: Super Monkey Ball Luigi's mansion Sonic adventure battle 2 [en pikmin is geen kiddy game! ] |
|
ongetwijfeld maar als je gaat kijken naar de aard van de spellen heeft de playstation toch voor mij wat serieuzere spellen |
|
quote: Begrijp ik niet, en zal ik ook nooit begrijpen, maarja. |
|
quote: Niks mis met nostalgie. Ik heb zelf mijn Supernes ook nog staan met een Super wildcard erop en honderden spelletjes ernaast. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |