|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: |
|
In mijn ogen is de enige goede console de Super Nintendo. wat een wereldapparaat. |
|
HEHE en raad eens wat ik boven op men kamer heb staan. EEN SNES!!!! hehehehehehehe Into and out to you name it |
|
ik heb net LEGAAL " Final fantasy 6 " op de ps1/2 gekocht. Is heel erg leuk, al is het een SNES spel. Tegenwoordig gaat het allemaal om de graphics, maar het moet juist om het spel zelf gaan! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 16-05-2002 19:10] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
ik heb hier nog ergens op zolder een philips ding uit 1979 staan, das pas sentiment, toen was ik -4 echt van die gigantisch simpele spellen helaas nu in een iets mindere staat verkerend... Je moeder. |
|
quote: hoe het dat ding dan?? Into and out to you name it |
|
weekveel, er staat philips op en theeft de vorm van een matrixprinter en je stopt er zo'n videobandformaat plug in met een paar gigantische pinnen van het formaat koptelefoonplug... en tis geen grapje of stiekem een videorecorder na wat stof te hebben weggeblazen heb ik één zo'n spel teruggevonden waar het op stond: het heet philips videopac. [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 16-05-2002 19:18] Je moeder. |
|
heheh LOL zegt me niets dus ja Into and out to you name it |
|
quote: Jaaah zeker dat je op het einde je eigen broer naar de malemoeren moet beuken Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Killer Instinct rost alle vechtspellen eruit. Hail Spinal! Rhaaaaaaaaaaa!! |
|
Welke videopac is het DAMN DE ANDERE LINKS WERKEN NIET! [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 16-05-2002 19:25] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
Echt van die lelijke 1pixel games met de namen " STAR FIGHTER 2003 DEEP SPACE POWER THE UNLIMETED 3092KB THE POWER ROCK OF THE 3982PK LAND! " [Dit bericht is gewijzigd door Heosphoros op 16-05-2002 19:27] Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
WAAAAAAAAaaaan zinnig, die zijn cool!! daar kan je echt lekker op spelen. echt van die film consols zijn da!!! Into and out to you name it |
|
quote: Geef het door, rechts gaat voor! (Politieke wijze) |
|
quote:JAAAh das een kronkel in men hersenen he!! Into and out to you name it |
|
quote: dat is em jah Je moeder. |
|
Dat was ook mijn 1e spelcomputer hehe. De G7000. Er was geloof ik ook een G7400+, die had zelfs mooie achtergronden bij bepaalde spellen. Grappig ding maar ik speelde liever op de Atari 2600 van de buren |
|
quote: Teringjantje, wat een ongelooflijk trieste opmerking. Sorry hoor, maar dit slaat als een slappe lul op een bord pap... |
|
Ieder bedrijf zijn specialiteiten. |
|
Trouwens, de XBOX is niet meer dan een gestripte PC met overpriced spellen. Als ik die 3D shooters al 10x beter op mijn eigen bak kan spelen, zie ik de reden niet om de fel gehypte XBOX te kopen. |
|
xbox = pc waarbij alles weggehaald is wat je niet nodig hebt om te gamen. |
|
Juist that's all, niets nieuws onder de zon. Daarom snap ik niet waarom die spellen 2x zo duur moeten zijn als PC spellen. |
|
een DC is alleen nog te krijgen 2e hands, kijk op www.marktplaats.com of sow. 2 vrienden van mij hebben zo ding heersch |
|
quote: Omdat ze op dvd staan? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Vorige pagina | Volgende pagina |