IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Nile vs TMDC 23 juni @ Paard van Troje Den Haag Vorige pagina | Volgende pagina
Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 10-05-2010 20:00 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

Asphyx mag misschien NET de veters strikken van tmdc..maar verder is het allemaal echt net niet wat je noemt man.

Evil Dick

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-05-2010 20:21 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

Er bestaat niet zoiets als een beste band...

Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 20:21 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 20:21 schreef Mortis Rex het volgende:
Er bestaat niet zoiets als een beste band...

Maar kun je wel zeggen dat band X beter is dan band Y?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 10-05-2010 20:21 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

en ik zat natuurlijk een beetje te stangen hier...als men m'n posts in het asphyx ziet, dan weet je dat wel...

Evil Dick

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-05-2010 20:22 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 20:00 schreef Crypt_666 het volgende:
Asphyx mag misschien NET de veters strikken van tmdc..maar verder is het allemaal echt net niet wat je noemt man.

De enige mensen die TMDC echt geniaal vinden zijn de bandleden van TMDC.

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2010 20:22 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Of is dat ook een act?

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-05-2010 20:23 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 10 mei 2010 20:21 schreef ZelThoR het volgende:
Maar kun je wel zeggen dat band X beter is dan band Y?

Dat is net als een ambtenaar uitschelden; je moet er altijd even "ik vind" aan toevoegen.

Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 10-05-2010 20:25 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Mwoah, er is toch weinig 'ik vind' aan 'ik vind Queen beter dan K3'.

She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2010 20:26 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

nietus, die bands betor! nee man, die is kut, deze band is beter!1!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 10-05-2010 20:27 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

quote:
Op 10 mei 2010 20:26 schreef spectre het volgende:
nietus, die bands betor! nee man, die is kut, deze band is beter!1!

Precies!!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 20:45 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 20:23 schreef Mortis Rex het volgende:
Dat is net als een ambtenaar uitschelden; je moet er altijd even "ik vind" aan toevoegen.

Oh zo. Ja, dat leek me wel duidelijk :') Saaie dooddoener, dat.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Achnaton
Usericon van Achnaton
Posted 10-05-2010 20:45 by Achnaton Wijzig reactieProfiel van AchnatonQuote dit bericht

Lekker belangrijk om te weten wat de beste band van Nederland is. Er zijn zeker een aantal Nederlandse metalbands die op cd goede muziek maken en een goed optreden neer kunnen zetten. Als ik het niveau van deze bands vergelijk met buitenlandse bands dan valt echter tegen, en dat geldt ook voor de TMDC.

De opgezette battle van de TMDC was volgens mij TMDC vs Nile. Als ik een aantal feiten naast elkaar zet dan is het voor mij duidelijk:
- aantal Europese en wereldtours?
- aantal verkochte cd's/ merchandise?
- Aantal malen headliner in een grote zaal?

Ik denk dat Nile wint........

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 10-05-2010 20:48 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 20:45 schreef Achnaton het volgende:
Lekker belangrijk om te weten wat de beste band gevonden wordt.

Fixed.

[Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 10-05-2010 20:48]

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2010 21:00 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 19:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Legion of the Damned is een kutband.

Maar beter dan TMDC? God Dethroned, Asphyx, Houwitser, Erebus, Carnal Leftovers, Caedere, etc.

en deadhead, pestilence, delerium, sempiternal deathreign

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-05-2010 21:03 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 21:00 schreef attila_de_hun het volgende:
en deadhead, pestilence, delerium, sempiternal deathreign

Deadhead is ok, Pestilence was ok, Delerium ken ik niet en SD bestaat niet meer toch?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 10-05-2010 21:05 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Maar het was wel een te gekke band!

En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 10-05-2010 21:10 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 21:03 schreef Onweerwolf het volgende:
Deadhead is ok, Pestilence was ok, Delerium ken ik niet en SD bestaat niet meer toch?

Nee, maar die band was (en is) nog steeds super. Delerium had veel weg van Celtic frost ten tijde van Morbid tales. Niet origineel maar erg goed

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 10-05-2010 21:17 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

pestilence bestaat ook allang niet meer. dat is nu een fun band van mameli.

Evil Dick

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-05-2010 21:46 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

Geinig topic, maar al die genoemde Nederlandse bands rommelen natuurlijk maar wat aan in de marge. Die mochten willen dat ze op eenzelfde niveau nummers schrijven als wij doen.

Verder natuurlijk een appels en peren verhaal.

Crypt_666
Cumaholic
Usericon van Crypt_666
Posted 10-05-2010 21:46 by Crypt_666 Wijzig reactieProfiel van Crypt_666Quote dit bericht

bah vroeger waren jullie op inet wel veel gaver.

Evil Dick

Heer der Heerscharen
Usericon van Heer der Heerscharen
Posted 10-05-2010 21:49 by Heer der Heerscharen Wijzig reactieProfiel van Heer der HeerscharenQuote dit berichthttp://www.monolith-deathcult.com

quote:
Op 10 mei 2010 20:45 schreef Achnaton het volgende:
Lekker belangrijk om te weten wat de beste band van Nederland is. Er zijn zeker een aantal Nederlandse metalbands die op cd goede muziek maken en een goed optreden neer kunnen zetten. Als ik het niveau van deze bands vergelijk met buitenlandse bands dan valt echter tegen, en dat geldt ook voor de TMDC.

De opgezette battle van de TMDC was volgens mij TMDC vs Nile. Als ik een aantal feiten naast elkaar zet dan is het voor mij duidelijk:
- aantal Europese en wereldtours?
- aantal verkochte cd's/ merchandise?
- Aantal malen headliner in een grote zaal?

Ik denk dat Nile wint........

Ik zou vs niet te letterlijk nemen. Het is een mooie gelegenheid om na 8 jaar nu eens te laten zien wat we totaal niet op elkaar lijken.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 10-05-2010 21:49 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 10 mei 2010 21:10 schreef attila_de_hun het volgende:
Nee, maar die band was (en is) nog steeds super. Delerium had veel weg van Celtic frost ten tijde van Morbid tales. Niet origineel maar erg goed

Ik zal het eens checken.

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-05-2010 22:20 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 mei 2010 19:59 schreef Onweerwolf het volgende:
Legion of the Damned is een kutband.

Maar beter dan TMDC? God Dethroned, Asphyx, Houwitser, Erebus, Carnal Leftovers, Caedere, etc.

Hehe, ik vind Legion nou juist wel weer okay, in tegenstelling tot de Hail of Bullets knaapjes.

Euh, maar vindt jij nu echt dat CL beter was dan TMDC? Is totaal wat anders qua muziek, en TMDC heeft zijn spullen meestal wel voor elkaar.

Boeiender

spectre
Usericon van spectre
Posted 10-05-2010 22:22 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Wow! De eerste keer dat jullie genoemd worden door een ander in een ander topic! O M G !

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 10-05-2010 22:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 10 mei 2010 22:22 schreef spectre het volgende:
Wow! De eerste keer dat jullie genoemd worden door een ander in een ander topic! O M G !

Oeh, zal ik de band van onze internetwarrior die zoveel optreed ook even posten dan? Ja toch! Wel topproduct uit NL: Control Human Delete!

Boeiender

Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com