|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
EINDELIJK! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
nog net op pagina 1! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Graag gedaan skatje! Boeiender |
|
optreden is trouwens zwaar overrated Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
euh gast...echte muzikant? je zit in een grindcore band. Evil Dick |
|
noodzakelijk kwaad TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Ja, en? Heb jij wel eens in een Grindcoreband gespeeld? Boeiender |
|
ja, nou ja gespeeld, ik was de zangert. stelde niet veel voor. Evil Dick |
|
quote: |
|
quote: Sja, zingen in een Grindcoreband kan elke mongool met de pitchshifter erbij. Veel opgetreden? Maar goed, Nile vs TMDC, Kampen wint. Boeiender |
|
quote:honger jongen? zijn zaad mag je zo hebben :') Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Ik ga niet vreemd Spectre, je weet dat alleen jouw zaad mijn mond in komt. Boeiender |
|
ik krijg geen stijve van jou, dikke pech Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:idd. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Hehe, daarom ook, dat is mijn geluk! Boeiender |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Goed idee. Boeiender |
|
quote:hahaha niet eens, klapte na twee keer oefenen al uit elkaar hahaha. maar veel bier plus grindcore = good times hahaha! Evil Dick |
|
quote: Fail of Bullets vind ik ook zaaddodend zaai. quote: Tuurlijk is het anders, maar beiden death metal. Jahoor, ik vind Carnal een uitstekende band. Van TMDC staat hier niks in de kast van Carnal wel (en van alle andere door mij genoemde bands overigens ook muv Erebus vooralsnog) + een shirt. Ik vond Carnal zelfs al gaaf toen jij er nog in zat. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Daarom is het een Noodzakelijk Kwaad! Oh, en O.T. niet aanwezig bij dit concert. Boeiender |
|
quote: Snap ook niet zo goed wat mensen ermee moeten. Oh well, to each his own. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Ocer Chd gesproken, gaan die nog wel spelen ooit? Ik heb helaas alleen Soest als referentie materiaal. |
|
quote: Je hóeft toch niet op te treden? Darkthrone doet het al jaren zonder. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote: dat mag geen grindcore heten... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |