|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 5 september 2010 The Misfits (US horrorpunk) Hat Tricks (JP punk) Aanvang n.n.b. Vvk 23,00 euro. |
|
WHOA!!!!!! |
|
|
|
waar is Glenn? Of doet ie al jaren niet meer mee? |
|
Haha, jij bent lekker op de hoogte! |
|
quote: |
|
Ik ben hard fan!!! Ook het latere werk trek ik goed.. eigenlijk kan Michael Graves veel beter zingen als Danzig.. alleen zijn z'n teksten meer poetisch en minder gruwelijk... Dat is wel jammer... Ben hier echt wel bij!! Evil Dick |
|
quote: Keihard mee eens, overigens vind ik zelfs Jerry Only cool zingen op Project 1950.. hij heeft een elvis achtige sound... anyway ik ga ook proberen hierbij te zijn |
|
Mie toe! Een paar jaar geleden speelden ze in de MEZZ in Breda. Na het optreden kon je nog een uur lang handtekeningen scoren, met ze op de foto, praatje maken... Was echt tof om meegemaakt te hebben. En de muziek is natuurlijk supervet. Dig up her bones!! Here kitty kitty kitty! |
|
Misfits al vaak gezien, ook hier ben ik weer bij. te gek!! |
|
oh gaaaf, wilde misfits al zo lang zien, hier ben ik zeker bij!Met een heel verveelde mr. Helnorsk die hier niks aan vind.. |
|
Aanwezig! |
|
Vriendin van mij ontdekte dit gisteren, helemaal hyper zat ze naast me. Blijkbaar is het nog al wat Aanwezig +1 (want nee, ik ken het niet, alleen van naam.. ) Het doet maar even pijn! |
|
Ga checken die handel! Ik kan je bijna garanderen dat je het gaaf vindt. D'r zit een grote kans in dat ik ook wel kom. Misfits is echt zo'n band die ik 1 keer in mijn leven gezien moet hebben. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Ja hier wil ik ook wel heen, Pim?? Against God and Government |
|
jammergenoeg valt het samen met bloemencorso in zundert denk dat ik dan niet bekwaam ben om nog te rijden |
|
quote: Check! |
|
oei ! ziet er goed uit !! wellicht aanwezig tijd met glenn is meer basic en past meer bij horror punk in mijn ogen I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Ik haak af, heb ze nu 2 of 3 keer gezien met deze line up en met marky ramone erbij meen ik, allebei waardeloos. Jerry kan niet zingen, en eigenlijk ook niet spelen, en al helemaal niet tegelijk. Het heeft ook helemaal niet meer de uitstraling en soun d van Misfits, jammer is dat. |
|
Wat spelen ze tegenwoordig eigenlijk zo ongeveer van hun werk? Ik ken/heb eigenlijk alleen maar de static age demo. Die heb ik sinds mid jaren '80 en ook alleen maar omdat cliff burtom met shirts etc van ze rond stampte. Die vind ik btw nogal briljant. Zulke simpele muziek, maar o zo pakkend. En danzig op zang, ook een dikke plus. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 03-06-2010 20:00] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ze spelen nog wel veel oud spul hoor, maar klinkt gewoon nergens naar. Zowiezo de zang van Danzig of Graves kan ie niet waarmaken, en het geheel is echt te rommelig, zelfs voor Misfits begrippen. |
|
quote: Das knap! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ja, ik was ook erg onder de indruk dat ze dat voor elkaar kregen. Maar echt, vergane glorie, helaas, met de oude line-ups had het nog de sfeer en de uitstraling, maar dit is gewoon te erg. |
|
Zong Graves ook op het dynamo '98 optreden? Of was dat een andere zanger? |
|
Weet ik niet zeker, kan ook Mike Hideous geweest zijn, die deed toen oa. ook de show op Graspop dat jaar. Rond die koers stapte Graves ook voor de eerste keer op geloof ik. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |