![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Angel Witch debuut. http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=Angel+Witch&x=0&y=0 Godsamme, dolle boel. ![]() ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Handige site hiervoor: www.popsike.com ![]() |
|
ehhh ik moet lezen ![]() ![]() |
|
quote: Dat valt toch wel mee zat net met Rotzak via msn wat platen voor hem te checken hij had er een paar van rond de 100 dollar en zelfs een van ruim 200 dollar. ![]() |
|
Ow. Ik heb er 15,- voor betaald en dacht eerst dat het een herpers was. Niet dus. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Hij heeft wat BM vinyl o.a een van Judas Iscariot die gaan echt voor absurde bedragen weg. ![]() |
|
Ik heb nog wel wat oude Manowar platen, maar ik heb niet echt het idee dat die wat waard zijn... ![]() american psycho ![]() |
|
![]() |
|
quote: Ja, maar die blekkies zijn sowieso niet wijs. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
http://www.popsike.com/php/quicksearch.php?searchtext=cathedral+gargoylian&thumbs= Ik heb er zelf 5 euro voor betaald. ![]() ![]() |
|
Even rustig aan he! Maar je heb gelijk inderdaad. ![]() |
|
quote:Ik ga de rest van de avond hier plaatjes invoeren, goede tip! ![]() edit: Als het er niet op staat, is het dan niks waard of zegt dat niet alles? [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 15-05-2010 22:22] ![]() |
|
Als het niet op popsike staat, is het dan heel erg zeldzaam? ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Is gewoon een kwestie van toeval, iemand moet een veiling op eBay gespot hebben en 'm hebben toegevoegd aan de database. ![]() |
|
Bedankt nuclearwarfare. ![]() ![]() |
|
niks dus ![]() [Dit bericht is gewijzigd door KHPLF op 15-05-2010 22:31] ![]() |
|
quote: Aha, ik gebruik vaak www.discogs.com Ik denk dat die en popsike samen de beste optie zijn. Mijn Nederlandse uitgave van Live Undead staat niet op popsike. Discogs geeft een prijs van 13 á 18 euro op. Moet wel zeggen dat popsike veel duurder is. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
Die Popsike-site begint nu te zeuren dat ik me moet registreren, beetje jammer is dat. ![]() ![]() |
|
En je ziet geen nummers en dergelijke. Ik mis een degelijke database. ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Klopt na een aantal zoekpogingen moet je registreren maarja kleine moeite, toch? ![]() |
|
Mmm Bizar , op die site staan er een aantal Manowar platen die ik ook heb die toch best wat waard schijnen te zijn ![]() american psycho ![]() |
|
quote: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=592235&ev=rb ... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. ![]() |
|
quote: Popsike doet ook alleen vinyl, die box zaten cd's in. Bareuh... ![]() |
|
Ik keek voor de gein even naar wat er op staat vwb mercyful fate. Holy shit, wat een prijzen. 826 dollar voor een bootleg, nee, dank u. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Nee, precies. Ik vind het vaak ook interessanter om te kijken naar wat ik nog niet heb, dan kan ik er rekening mee houden wat me te wachten staat, en of ik het er voor over heb. Weten wat iets waard is wat ik al heb is natuurlijk ook leuk, maar ik zal niet gauw meer iets weg doen. Bareuh... ![]() |
![]() |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |