|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: En heeft je vriendin er verstand van? |
|
quote: Niets, maar ben gewoon blij dat ik er geen grof geld voor neer heb hoeven leggen. Thats all Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
Heb nu MoP van Metallica op vinyl en heb de uitgave van lapel Music For NationS (MFN 60), ook nog dubbel lp van zelfde label (MFN 60 DM), en heb nog enkele vinyl van Roadrunner Records (RR9717). Iemand die weet welke meer waard zijn? |
|
Je hebt vier keer dezelfde plaat? Wat een onzin. Wat ze waard zijn: Zoals altijd wat de gek ervoor geeft. Bareuh... |
|
quote: Kon er voor een prikkie an komen met een hele stapel andere lp's dus gewoon gedaan Maar ik heb indd niks aan 4x dus daarom vroeg ik me af welke zal ik verkopen, wil het liefst de zeldzaamste/meest waard houden. (ze zijn allemaal in goede staat). |
|
quote: Iemand? |
|
spelfout weggehaald... |
|
http://www.popsike.com/MYSTICUM-AUDIOPAIN-Split-EP-Burzum-Mayhem-limited/4030853995.html begint al aardig wat waard te worden Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Even een rotschop. Opzich boeit het me niet heel erg wat mijn cd's waard zijn, maar deze heb ik toevallig voor 3 eurootjes op de kop kunnen tikken en kom hem op internet voor best wat geld tegen.. Puur voor de benieuwdheid even dus. Iemand enig idee wat Dark Funeral - Diabolis Interium, limited edition (rood nep-lederen hoesje), genummerd (#620), No Fashion Records NFR066, in mint conditie, waard is? Die dus. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: Ja, klopt. Op discogs gaat hij weg vanaf 35 euro: http://www.discogs.com/sell/list?release_id=774758&ev=rb |
|
quote: Dat is een behoorlijk domme koper geweest. Meer dan 30 euro krijg je er over het algemeen niet voor. edit; zie nu pas dat ik op een bericht van twee jaar oud reageer... nevermind... [Dit bericht is gewijzigd door Mortis Rex op 18-05-2012 12:36] Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |