|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
5 juni La-Vida [Dit bericht is gewijzigd door ironingmaiden op 17-05-2010 20:22] |
|
ze zaten er precies op te wachten signature |
|
Amai, dat is snel |
|
verry special ? signature |
|
En eng dat we precies dezelfde gedachte hebben binnen een minuut dat het topic open is |
|
verry verry ahaha sorry |
|
Goh.... wat een excuus om weer even snel wat extra geld binnen te halen! |
|
Nog niet eens begraven en hup. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Geen TMDC? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Precies, ban dit maar en kom naar Herriefest! Daar zullen we ook wel een pilsje op 'm drinken. |
|
quote: Dat doen we zeker! Zou cool zijn als Grindbashers The Ballad of Dio van M.O.D. nog even instuderen. [Dit bericht is gewijzigd door De Ulk op 17-05-2010 21:13] Bareuh... |
|
In the dawn of the dead or the dark of the day it's coming for you, look out! Zoiets toch? Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
In the dark of the day or the black of the sun He's coming for you Look out! Bareuh... |
|
Ah juist. Niet slecht, al zeg ik het zelf. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Jammer dat er weer zo over gedacht wordt :-( |
|
quote: Ach, het is een beetje snel, en met een beetje fatsoenlijke/ lekkere tekst erbij ter begeleiding had het misschien wat beter overgekomen als nu alleen een digitale flyer plempen, snappie? Waarom eigenlijk 5 juni? Iets later - rond 10 juli, zijn geboortedatum - had wellicht passender geweest, nu is zijn kist amper bedekt c.q. de as amper afgekoeld (niet onrespectvol naar een groot artiest bedoeld). Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
ongelofelijk stijlloze actie dit Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend. |
|
quote: SMAKELOOS SLECHTE TIMING je gaat haast denken dat het om een grap gaat. IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: naar verluidt is de zaal al 4 weken gereserveerd signature |
|
en de zaal heet dan nog eens "La Vida"... signature |
|
quote: Haha, 1 van de eerste riffs die ik ooit op gitaar geleerd heb was Holy Diver, dus zeg nooit nooit.... Boeiender |
|
quote: Hey, het moet wel een tribute zijn en dus het nummer eer aandoen Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
beetje te snel idd... |
|
quote: Hehe, in tegenstelling tot wat mensen denken kan ik ook nog steeds "normaal" gitaar spelen hoor. Boeiender |
|
quote: |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |