|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Een foto tribute aan Ronnie James Dio bij Metal Hammer: (Hieronder vast een paar shots) http://www.metal-hammer.de/Ronnie_James_Dio_Bilder_Galerie_Freunde_Musiker_live-site-hammer.html# Bla |
|
Coole foto's , wij gaan m eren met live muziek...ook al is het dan kort dag ...... |
|
*staat op en schreeuwt k...* [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 20-05-2010 18:04] |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Net op tijd. Goed dat er een deel van de opbrengst wordt gedoneerd hoor, maar het blijft te vroeg. |
|
quote: Wanneer is het wel op tijd dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Zondag 13 juni vanaf 16:00. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
quote: Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Neem je zwembroek mee! |
|
quote: Na 22 jaar en 3 maanden Never have so many sacrificed so much for so few |
|
quote: :') Je moeder. |
|
quote: En als ik die nou vergeet, wat dan? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Ach en anders komt er van ons uit voldoende aandacht voor ronnie james hoor Of het hem eer aandoet mogen jullie bepalen:p |
|
quote: Dan heb ik er nog wel één in de aanbieding! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 21-05-2010 7:23] |
|
quote: Hehe, true, en jouw strot komt aardig in de buurt van de zijne! Boeiender |
|
Stan Verbraak, de zanger van mn coverband 666 "The Nightmare" doet ook een paar nummers mee! |
|
Gastzangers op deze avond zijn tot nu toe: Stan Verbraak Zanger van Helloïse, Highway Chile, 666 The Nightmare John Cuijpers Zanger van o.a. Cooper inc. en Parris ( Thin Lizzy tribute ). Edwin Balloch Zanger van o.a. ex-Tamas ,ex-Omega, ex-Aryeon, ex-Supersonic. Koert van Son Zanger van de Twisted Sister Tribute band - Nuclear Sushi - KISS my ASS - Violent Solution Daantje Rison Zangeres van o.a. Sweet Vendetta -The Stage - Stone cold Heels De sessieband bestaat uit leden van Ironing Maiden - VENGEANCE - Up the Irons e.a. Rob Orlemans & Half Past Midnight. ( Blues Rock ) ode aan DIO met enkele eigen nummers. |
|
quote: =) |
|
De bands Lord Volture en Saltflower zijn aan de lijst toegevoegd. |
|
Ha dacht ff VUlture te lezen.dat was wel lachen geweest. =) |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |