|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Vond ik de line-up van vorig jaar toch interessanter. |
|
Comeback Kid! Harde band. De rest vind ik niet echt heel interessant. |
|
Mokerhard zeg maar. Vind ze de vreemde eend in de bijt bij deze tour. Zo'n band moet je in een één of klein kuthok zien, veel beter! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Mee eens al heb ik me vorig jaar prima vermaakt bij ze toen ze op Zwarte Cross speelden. |
|
EMMMMMMMMMMMMMURE en YOUR DEMMMMMMMMMMMMISE!!!! Wiehahoooooooow De rest is ook wel weer netjes I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Zeker aanwezig! Your Demise, Emmure ( zo damn baas live ) en PWD. Nais |
|
Ik ben er ook bij. Maarr.. Wegens een misverstand heb ik 2 tickets voor de Never Say Die! tour op overschot. Aankomende zondag 7 november in 013, Tilburg. Prijs: €20,- per stuk. Dus de originele prijs zonder de servicekosten. Bij interesse mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com [Dit bericht is gewijzigd door Ktulu op 02-11-2010 9:06] Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: PM's bestaan niet op Zware Metalen |
|
Eau. In dat geval mail me op koenmattheeuws [at] hotmail [dot] com Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Hard aanwezig in Leuven, om wat gaten in de muur te slaan bij Emmure en Your Demise BenKnuckles Verbouwingen nv. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Comeback Id ? :') |
|
Yo Knuckles, als jij zegt hoe goed de eerste twee bands zijn zaterdag dan weet ik of ik er gelijk heen ga :p, adners kom ik gewoon binnen bij your demise. De laatste vijf bands gaan hopelijk hard. Ik had wel dat ze in 013 nog maar de helft van de tickets kwijt geraakt zijn, en dat hoop ik toch niet... Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
De eerste twee bands zijn We Came As Romans en War From a Harlots Mouth? Die eerste lijkt mij niets, maar WFAHM moet je zeker gaan bekijken, vette math/weetikveelmetbreakdownscore. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Op het vaste land (bij ons dus) speelt WFAHM na YD. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
quote: Had WFAHM niet een nieuw album binnenkort ofzo? Ja, op hun myspace lees ik dat ze ''MMX'' hebben gereleased, dat is dan compleet langs me heen gegaan. Even kijken of ik m ergens kan krijgen om even snel te beluisteren. Maar WCAR heeft echt de meest verschrikkelijkste backstreet boys zang die live niet te harden is. Ik vond ''in shoals'' een beetje een oppervlakkige plaat zonder identiteit kan ik me nog herinneren. Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Morgen in Leuven, siked! Ga eigenlijk enkel voor Your Demise en Emmure, de rest is mooi meegenomen. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Nog steeds te koop. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Nog 1 over: €18,-! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Yo bennie, beter ga je vertellen hoe hard het was :p Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Toch nog aanwezig! Kegelen in Tilburg hehe Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waarom zou je als scene kid hier niet heen gaan dan? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
quote: WTF, meer kan ik er echt niet op zeggen. Emmure was geniaal (dûh), Your Demise viel door de setlist betrekkelijk tegen (en de zanger kan de cleane zang niet echt aan, zo blijkt), Bleeding Through was verrassend goed en Parkway Drive was zoals het altijd is. Vette show, nu even mijn heup laten recupereren I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Nog je oordopjes ingedaan tijdens WCAR? Ik ben benieuwd wat Comeback Kid gaat doen, ze zijn de enige die niet echt volgeladen met breakdowns zijn. Waren er veel mensen? Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Er was verschrikkelijk veel volk, wat bij Parkway Drive nogal nefast werkte. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |