IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 07 november 2010 in 013 Tilburg: Imperial Never Say Die! tour 2010 Parkway Drive, Comeback Id, Bleeding Through e.a. Vorige pagina
iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-11-2010 15:06 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

JEUUUUUUUUUUZus wat een mensen niet normaal. Bij Parkway Drive werd ik echt met de verdrukkingsdood bedreigd .
Emmure ging wel hard (alhoewel hun muziek nog steeds niet te pruimen is), maar ik heb me daar wel flink uit zitten leven.
Heb bij Comeback Kid een aantal crowdsurfers op mn kop gekregen, dus dat was een beetje irritant.

Your Demise speelde best strak, Emmure kreeg (te) veel respons, Bleeding Through speelde goed, Comeback Kid maakte er een fijn feestje van en Parkway Drive maakte de avond geweldig af met een rugbybal die in het midden van een wall of death gegooid werd en een opblaasboot die helemaal tot aan de bar in de 013 gedragen werd.

Ik voel echt al mijn ledematen en heb overal pijn, maar ik heb me zeer vermaakt :D Slechte live-review is onderweg.

En oja, sorry aan die jongen wiens piercing ik los had geslagen


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 08-11-2010 15:26 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Die rugbybal was echt episch inderdaad Werd op die manier een mooie wall of death.

En wen er maar aan, Emmure is gewoon goed


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 08-11-2010 17:17 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

Wennen zal nooit gebeuren Ik heb een niet zo informatieve livereview geschreven. Van elke show viel er niet veel te vertellen omdat ze zo kort waren. Het is nu meer een Homerisch verslag dan een Herodotes' verslag geworden als je begrijpt wat ik bedoel. Anyway, ik ben nu even youtube filmpjes aan het bij elkaarsprokkelen (max. 2, 1 voor pwd en 1 voor emmure), gewoon als embedcode uploaden toch?


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 08-11-2010 21:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Inderdaad, het was VEEL te druk!!
Maar goed, gezellige hangout gehad en alleen gesloopt bij Emmure, speciaal voor jou Pim.

Ik ben nu aan het genieten van m'n 3e elleboog *auw*


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen