IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 06/11 CloseYourMindFest@Waarschoot Volgende pagina
Svograth
Usericon van Svograth
Posted 19-05-2010 23:43 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

[Dit bericht is gewijzigd door Svograth op 15-08-2010 18:27]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 19-05-2010 23:48 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ja, schrijf mij maar in :-)

signature

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 19-05-2010 23:49 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Alles zal via mail gebeuren
Je zal rap moeten zijn, hehe.
Maar ik mail u die info wel door <3

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-05-2010 1:10 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 18-06-2010 0:19 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Is hier nu verder iets over bekend? Ik ben wel benieuwd wat het wordt (mits nog niet te laat voor een plaats ondanks dat ik de line-up niet ken)?

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

kingofinsania
Usericon van kingofinsania
Posted 18-06-2010 19:01 by kingofinsania Wijzig reactieProfiel van kingofinsaniaQuote dit bericht

Don't worry, de line up is nog steeds niet bekend...

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 19-07-2010 12:58 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 01-08-2010 20:14 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Reserveren zal mogelijk zijn vanaf 15 augustus.
Die dag zelf zal het e-mail adres vrijgegeven worden en alle resterende info.
Via het Transpose adres krijg ik mails van Italië, Duitsland, ...
Dus wees er maar als de kippen bij.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-08-2010 16:01 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Wil hier sowieso aanwezig zijn, moet alleen even kijken hoe ik terugkom.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 07-08-2010 21:03 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Bij een eventuele reservatie geef ik ook info mee van hotels in de buurt.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-08-2010 1:00 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Vervoer is al geregeld, samen met twee vrienden. Het lijkt mij dat één persoon dan ook een reservering voor meerdere personen kan plaatsen (op naam van één persoon natuurlijk)? In dit geval drie.

Verder kijk ik er nu al naar uit overigens

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-08-2010 1:00]

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 10-08-2010 1:00 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

+1

signature

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 10-08-2010 10:49 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Sinds de kaarten op naam gaan staan zal het wel nodig zijn alle namen op te geven. Ik bekijk nog als het mogelijk is een deadline op te stellen om de naam weliswaar te veranderen indien nodig. Aangezien ik enorm veel mails krijg e.d over dit evenement zal dit wel snel uitverkocht zijn. Wees er dus maar vroeg bij.

Bart, je moet nog mailen he man
En dus niet naar die hotmail bedoel ik.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 10-08-2010 12:02 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2010 10:49 schreef Svograth het volgende:
Sinds de kaarten op naam gaan staan zal het wel nodig zijn alle namen op te geven. Ik bekijk nog als het mogelijk is een deadline op te stellen om de naam weliswaar te veranderen indien nodig.
Dat is ook niet meer dan logisch. Hetgeen ik bedoelde was meer; ik reserveer drie plaatsen mits mogelijk en geef drie namen door en betaal daarna de kosten gezamenlijk.

quote:
Op 10 augustus 2010 10:49 schreef Svograth het volgende:
Wees er dus maar vroeg bij.
Uiteraard

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 10-08-2010 12:03]

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 15-08-2010 12:30 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-08-2010 16:53 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Hoe lang duurt de bevestiging ongeveer? Ik heb om 12:36 een mail gestuurd maar nog niks teruggekregen. Nu begrijp ik de waarschijnlijke lawine van mails, maar ben toch wel nieuwsgierig nu.

Hopelijk lukt het allemaal met organiseren en dergelijke

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 15-08-2010 17:49 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Alles lukt, alles lukt. Iedereen krijgt zijn confirmatiemail. Alles zal tegelijk verzonden worden. Ik zit al bijna aan de helft vd reservaties trouwens. Nogal wat buitenlanders.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 15-08-2010 17:51 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik wacht geduldig

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 16-08-2010 12:33 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

24 uur ver en 81 plaatsen weg. Nog 30 vrij!

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 25-08-2010 22:26 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Uitverkocht!

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-08-2010 22:53 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 26-08-2010 18:05 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Wie nu nog een mail verzendt komt op de wachtlijst. Dus als er een plaats vrijkomt, krijgt de eerste in de lijst de kans.

[Dit bericht is gewijzigd door Svograth op 26-08-2010 18:31]

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-09-2010 21:03 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Ik heb zonet een mail ontvangen met als titel "Close Your Mind I: registration + instructions" maar als ik het goed begrijp is reserveren voor meerdere personen dus niet meer mogelijk (in tegenstelling tot wat eerder is aangegeven)?

Kortom, ik moet dus zelf een ticket reserveren, evenals de twee mensen die met mij mee gaan? Geen probleem verder, maar dan is het duidelijk. Daarbij, zijn de plaatsen nu specifiek geserveerd? Immers, als wij drieën onafhankelijk een kaartje kopen met uiteindelijk een stoelnummer dat zich niet naast elkaar bevind is dat enerzijds niet erg, maar anderzijds gaat daarmee het effect van 'samen ergens heen gaan' wel verloren.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 26-09-2010 21:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hmmm... strax zit je naast
mij

ik heb nog geno melo gehad

signature

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 26-09-2010 21:21 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 26 september 2010 21:15 schreef Hypnos het volgende:
hmmm... strax zit je naast
mij
Daar is niks mis mee toch?

Echter, het zou vervelend zijn als de twee mensen met wie ik erheen zou gaan opeens zelf (nu nog) een registratie moeten gaan regelen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 26-09-2010 21:21]

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 04-10-2010 17:52 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Dear customers

Some of you have received a warning.

You received that warning from us because either:

- You have not yet registered on our website
- You havn't ordered your ticket through our contact form
- One of the people you named hasn't done both or one of those mentioned above

Please, don't wait too long before doing what's necessary for you to obtain your ticket!

Underneath you will find every bit of information to fulfill your needs.

When you have registered and made your order through the contact form,
you are allowed to pay immedietly.
Please do keep in mind the administration costs etc.

Thank you in advance.

--------------------

Info:

It is possible to pay for multiple people. (Example: 2 tickets = 2x EUR 14 + EUR 1.30(for non Belgian people. Belgian people = EUR 1.00. So that would be EUR 30.00 for 2 tickets) = EUR 30.60).
Or you can also choose for secured postage which is EUR 4.60 instead of EUR 1.30 for each ticket. Don’t forget to mention every person you are paying for ! (E.g.: CYM/Rob Polon/Hans Cools/….)

Note:

-Every person you are paying a ticket for MUST register on our website AND make an order through our contact form.

-Every ticket will be mailed to that person’s address.

- Since English is the main language used by our crew, it is mandatory to contact us in English

Kindest regards,
Elitmusik crew

En ik geloof dat Mythics de vragen op zijn antwoord al heeft gekregen op bm.be?

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com