IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Auteur:
Topic : 06/11 CloseYourMindFest@Waarschoot Vorige pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 20:14 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

gvd, ik moet ook nog... mag ik het niet langsbrengen?

signature

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 04-10-2010 22:30 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Sorry mijn beste man!

In de toekomst zal het 'Eerst mailen naar mijncoolfestival@gmail.com'-gedoe helemaal verdwijnen.
Enkel nog via de site. Dus veel tralala vermijden en zo.

Kom! Je moet nu voor het eerst eens moeite doen.
Je vindt wel tijd tussen de soep en de patatten

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 04-10-2010 22:43 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

signature

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 04-10-2010 23:40 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

quote:
Op 4 oktober 2010 17:52 schreef Svograth het volgende:
En ik geloof dat Mythics de vragen op zijn antwoord al heeft gekregen op bm.be?
Inderdaad

Ik heb vandaag bevestiging van betaling gekregen en de twee mensen met wie ik erheen ga hebben ook netjes de regels gevolgd en betaald en zullen een dezer dagen hun bevestiging ook wel binnenkrijgen

In ieder geval, enorm veel zin in

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 04-10-2010 23:41]

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 05-10-2010 1:03 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

ik trakteer je er eentje

signature

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-10-2010 22:16 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Lief

Ik geef je er wel eentje terug dan

We moeten elkaar wel herkennen natuurlijk.

I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath

Svograth
Usericon van Svograth
Posted 14-10-2010 17:31 by Svograth Wijzig reactieProfiel van SvograthQuote dit bericht

Exclusieve shirts te verkrijgen!

http://www.myspace.com/elitmusikevents/blog

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 14-10-2010 19:12 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Vanochtend meteen drie stuks besteld

goed design

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 14-10-2010 20:00]

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 05-11-2010 17:48 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Zin in

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 05-11-2010 23:11 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Bleh?
Usericon van Bleh?
Posted 07-11-2010 3:24 by Bleh? Wijzig reactieProfiel van Bleh?Quote dit bericht

Trist ! Jammergenoeg wel erg kort.
Hypothermia was ook mooi.
Trancelike Void is niet zo mijn ding.

Leuke avond.

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 07-11-2010 13:11 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Zeer geslaagde avond

Trist

Mythics
Usericon van Mythics
Posted 08-11-2010 16:28 by Mythics Wijzig reactieProfiel van MythicsQuote dit bericht

Wat meer uitgebreide reactie:

- Trancelike Void speelde erg goed naar mijn mening. De muziek kwam goed over, en de gastvocalen van Svograth waren later een leuke toevoeging, ook al was het misschien iets te theatraal, zeker als men vervolgens weer vrolijk opstaat en weer tussen het publiek gaat zitten. Niet storend, het paste goed bij de muziek en werd overtuigend gebracht, maar het viel wel op

Waar ik Abyssic Hate verder weinig interessant vind kwam de cover wel goed uit de verf overigens.

- Hypothermia was geplaagd door wat technische mankementen maar het drukte geen zware stempel op het optreden zelf. Ik vind het nog altijd heerlijke muziek en waar sommigen vonden dat het te lang duurde had ik er allerminst problemen mee. Meeslepend, melancholisch, dromerig.. simpelweg een geslaagd optreden, slechts gehinderd door wat kleine mankementen.

- Betreffende Trist kan ik kort zijn; een geniaal artiest die de muziek zeer goed overbracht (het klonk simpelweg subliem) en ook een heerlijke mentaliteit had ("het gaat niet om mij maar om de muziek") hetgeen ook wel naar voren kwam door een tijd lang gehurkt voor de versterker te zitten spelen, met de rug naar het publiek toe.

Echter, het duurde wel erg kort. Nu weet ik dat Trist per definitie niet langer speelt, maar het is toch jammer in mijn ogen. Dan wordt er een sublieme sfeer opgebouwd en gewoon goed gespeeld, en dan is het opeens al weer voorbij na amper 45 minuten. Ook had ik liever Jan zijn eigen vocalen gehoord bij Trist dan die van Kim eigenlijk.. zeker omdat Kim zijn vocalen bij Trist niet echt uit de verf leken te komen.

- De 'suprise' was ook zeker vermakelijk en ik ga het zeker in de gaten te houden voor aankomende releases.

Kortom, zeer geslaagd concert, ondanks enkele kleine problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-11-2010 16:42]

Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com