|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
gvd, ik moet ook nog... mag ik het niet langsbrengen? signature |
|
Sorry mijn beste man! In de toekomst zal het 'Eerst mailen naar mijncoolfestival@gmail.com'-gedoe helemaal verdwijnen. Enkel nog via de site. Dus veel tralala vermijden en zo. Kom! Je moet nu voor het eerst eens moeite doen. Je vindt wel tijd tussen de soep en de patatten |
|
signature |
|
ik trakteer je er eentje signature |
|
Lief Ik geef je er wel eentje terug dan We moeten elkaar wel herkennen natuurlijk. I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
Vanochtend meteen drie stuks besteld goed design [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 14-10-2010 20:00] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Zin in I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
|
|
Trist ! Jammergenoeg wel erg kort. Hypothermia was ook mooi. Trancelike Void is niet zo mijn ding. Leuke avond. |
|
Zeer geslaagde avond Trist I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
|
Wat meer uitgebreide reactie: - Trancelike Void speelde erg goed naar mijn mening. De muziek kwam goed over, en de gastvocalen van Svograth waren later een leuke toevoeging, ook al was het misschien iets te theatraal, zeker als men vervolgens weer vrolijk opstaat en weer tussen het publiek gaat zitten. Niet storend, het paste goed bij de muziek en werd overtuigend gebracht, maar het viel wel op Waar ik Abyssic Hate verder weinig interessant vind kwam de cover wel goed uit de verf overigens. - Hypothermia was geplaagd door wat technische mankementen maar het drukte geen zware stempel op het optreden zelf. Ik vind het nog altijd heerlijke muziek en waar sommigen vonden dat het te lang duurde had ik er allerminst problemen mee. Meeslepend, melancholisch, dromerig.. simpelweg een geslaagd optreden, slechts gehinderd door wat kleine mankementen. - Betreffende Trist kan ik kort zijn; een geniaal artiest die de muziek zeer goed overbracht (het klonk simpelweg subliem) en ook een heerlijke mentaliteit had ("het gaat niet om mij maar om de muziek") hetgeen ook wel naar voren kwam door een tijd lang gehurkt voor de versterker te zitten spelen, met de rug naar het publiek toe. Echter, het duurde wel erg kort. Nu weet ik dat Trist per definitie niet langer speelt, maar het is toch jammer in mijn ogen. Dan wordt er een sublieme sfeer opgebouwd en gewoon goed gespeeld, en dan is het opeens al weer voorbij na amper 45 minuten. Ook had ik liever Jan zijn eigen vocalen gehoord bij Trist dan die van Kim eigenlijk.. zeker omdat Kim zijn vocalen bij Trist niet echt uit de verf leken te komen. - De 'suprise' was ook zeker vermakelijk en ik ga het zeker in de gaten te houden voor aankomende releases. Kortom, zeer geslaagd concert, ondanks enkele kleine problemen. [Dit bericht is gewijzigd door Mythics op 08-11-2010 16:42] I didn't want any flowers, I only wanted to lie with my hands turned up and be utterly empty. How free it is, you have no idea how free. The peacefulness is so big it dazes you. - Sylvia Plath |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Vorige pagina |