|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Uhm.. -Waarom vind hij zichzelf de gitaargod en alle écht goede gitaristen slecht -Wanneer maakt hij eens een instructievideo die niet sloppy is ingespeeld en die ook bruikbare dingen bevat itt 'so i do this like this and that, but you can do it elseways..' -Gaat hij afvallen? -Gaat hij zijn haar knippen? -En -- hoe kan hij gitaarspelen met al die achterlijke ringen en armbanden om? |
|
Ik wil idd wel weten waarom hij zo arrogant is ja.. Verder moet ik toegeven dat ie erg goed is.. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
snaack ik zie jou wel als geschikte kanidaat hoor Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: Om te modereren.. edit -- om gemodereerd te worden [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 05-09-2002 21:35] |
|
Ik vind dus echt dat we dwaallicht voor dat interview moeten sturen. wedden dat yngwie zich vestigt op de zuidpool en daar nooit meer weg gaat??? maar hij moet wel vrasgen waarom hij na de tweede cd niks fatsoenlijks meer heeft afgeleverd. zijn debuut is nog steeds briljant. |
|
quote: Wordt het een telefonisch interview? |
|
Ja het interview zal naar alle waarschijnlijkheid idd via de telefoon plaats vinden. bla...bla...bla... |
|
quote: maar zonder gekheid, het is wel cool dat zoiets gelukt is! hoe hebben jullie dat voor elkaar gekregen? |
|
Komen er dan nog meer interviews op ZM in de toekomst? |
|
Sorry dit topic is echt alleen voor vragen aan Yngwie Malmsteen om het overzichtelijk te houden. bla...bla...bla... |
|
Nog 1 keer: Alleen vragen posten die gericht zijn aan Yngie Malmsteen alstublief !!!! bla...bla...bla... |
|
vraag eens of hij nog eesn een instrumentaal album in de stijl van zijn debuut gaat maken? |
|
quote: Dat vroeg ik me dus ook af, maar ik denk niet dat hij daar een antwoord op zal geven waar we erg veel aan hebben. |
|
Wat cool dat jullie dat hebben kunnen regelen joh! Maar ik denk dat ons allen maar 1 echte vraag op de lippen brand (maar als jullie die niet zullen stellen begrijp ik dat) WAAROM IS DIE VENT ZO FUCKING ARROGANT!!!! mmmm ja... |
|
Wow!!!!! KEWL!!!! in tegenstelling tot vele andere vind ik Malmsteen errug goed! Ik zal wel ff moeten nadenken voor een goede vraag, mocht ik ooit zo ver komen om er 1 te verzinnen dan zijn jullie de 1e die het horen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
onzin [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-09-2002 12:06] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hehehe Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
What do you rather do: Play fast as lightning or masturbate? Or does it make no difference to you? Any chance for a team-up with Quorthon from Bathory to finally become a real viking? What are your feelings about finesse? [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-09-2002 0:38] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Kan er dan niemand eens normaal reageren godverdomme. Zet een vraag neer of reageer niet. En vragen als "waarom ben je zo arrogant" schieten we ook niet veel mee op. Dan ligt de telefoon er natuurlijk meteen op. |
|
Inderdaad vanaf nu worden alle offtopic reacties verwijderd! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
- heb je er al eens aan gedacht om voor een cd (bijvoorbeeld een bonustrack) een guitarbattle te houden met een andere snelle gitarist? - wanneer ga je weer touren en kom je weer in Nederland spelen? - vind je het nog leuk om voor kleine zaaltjes en voor een kleiner publiek te spelen? - de stijlen van je cd's zijn altijd neoclassicaal gemengt met af en toe andere stijlen, want daar ben je heel erg goed in, maar heb je weleens overwogen andere stijlen voor een compleet album te gebruiken? - hoeveel gitaren heb je ondertussen? - als je zou moeten kiezen tussen een Ibanez en een Washburn, welke gitaar zou je dan liever bespelen? - stel de ideale band eens voor, de muzikanten waarmee je echt nog eens heel graag zou willen spelen? mm nog ff verder denken Kankerlul |
|
- wie is nou echt jou grote voorbeeld, tegen wie kijk jij heel erg op? - ik las in het boekje van de cd "The Yngwie Malmsteen Collection" dat je bent begonnen met een gitaar te pakken en er gewoon maar wat op zat te pielen. Als je iets goeds had verzonnen probeerde je dat later altijd uit te werken tot goede stukken en zo zijn je nummers ontstaan. Heb je nooit les gehad? Raakt je inspiratie nooit op? Hoe lang heb je erover gedaan om het niveau te bereiken dat je nu hebt? [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 06-09-2002 9:57] Kankerlul |
|
Kijk, daar hebben we wat aan Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ik geloof dat Malmsteen nog wel eens af en toe contact heeft met Steve Vai, Ik vroeg me af of ze misschien al plannen/ideeen hebben uitgewisseld om iets een keer samen te doen. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
- Ooit overwogen om een 7-snarige gitaar aan te schaffen en zo ja, zou dit een fender moeten zijn? |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |