|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
over welk album ben je zelf het meest tevreden? I was me but now he's gone |
|
Onzin [Dit bericht is gemodereerd door Lord Morgoth op 08-09-2002 12:05] |
|
onzin [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 08-09-2002 12:06] Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
ik zou wel eens willen weten wat hij vind van zijn stijlvolgers en van de teutoonse powermetal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik zal wel eens willen weten wat hij van al dat (overtollige) kritiek op zijn stijl vind? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: denk dat hij dat wel terecht vindt ik zou willen weten wat hij vindt van wat vele mensen voor kritiek hebben, nl. dat zoveel mogelijk noten in een seconde stoppen niet bepaald getuigt van finesse en meer van kitch. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 07-09-2002 4:22] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ok.. toch een paar serieze vragen weten te formuleren: -Waarom heeft hij, als neo-klassieke shredder, gekozen voor Fender? Fender heeft toch meer naam als 'blues' of 'rock' gitaar.. -Speelt hij alleen op zijn Fender Strat signature (met bronzen topkam en uitgeholde toets meen ik) of ook op andere merken/ types? -Luistert hij veel naar klassieke muziek? -Zo ja: verklaart dat dan zijn voorliefde voor de neo-klassieke stijl op gitaar? -Zo nee: waarom speelt hij dan neo-klassiek? -Wat vind hij van gitaristen als Steve Vai, Ron Thal, Paul Gilbert, Alan Holdsworth, Frank Zappa, Al di Meola? -Wat vind hij ervan dat bepaalde mensen hem arrogant vinden (n.a.v. uitingen in interviews bijvoorbeeld) -Wat voor gitaarversterker/ effecten gebruikt hij live en in de studio? -Oefent hij nog veel gitaar? Bla |
|
*schop* Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
offtopic [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 09-09-2002 13:03] |
|
^^ |
|
Ik vroeg me af wat Malmsteen vind van de 7-snarige gitaar in het algeem. Of hij het een volwaardig instrument vind... |
|
*schop* en hard ook bla...bla...bla... |
|
Mensen, vandaag hebben jullie de laatste kans om jullie vragen aan Yngwie Malmsteen te posten! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: eeeuh moet dit nu ook niet gemodderd worden eigelijk? *engel smilie uit msn* maar back ontopic, als je geen wereldbekende gitarist geworden was, wat zou je dan nu aan et doen zijn? My madness, my sadness |
|
Goed, wederom een serieuze poging om alle vragen die gesteld zijn te bundelen: -Waarom vind hij zichzelf de gitaargod en andere goede gitaristen slecht -Heeft hij plannen voor een nieuwe instructievideo? -Hoe kan hij gitaarspelen met al die ringen en armbanden om? - heb je er al eens aan gedacht om voor een cd (bijvoorbeeld een bonustrack) een guitarbattle te houden met een andere snelle gitarist? - wanneer ga je weer touren en kom je weer in Nederland spelen? - vind je het nog leuk om voor kleine zaaltjes en voor een kleiner publiek te spelen? - de stijlen van je cd's zijn altijd neoclassicaal gemengt met af en toe andere stijlen, want daar ben je heel erg goed in, maar heb je weleens overwogen andere stijlen voor een compleet album te gebruiken? - hoeveel gitaren heb je ondertussen? - als je zou moeten kiezen tussen een Ibanez en een Washburn, welke gitaar zou je dan liever bespelen? edit --> hij speelt op een Fender - stel de ideale band eens voor, de muzikanten waarmee je echt nog eens heel graag zou willen spelen? - wie is nou echt jou grote voorbeeld, tegen wie kijk jij heel erg op? - ik las in het boekje van de cd "The Yngwie Malmsteen Collection" dat je bent begonnen met een gitaar te pakken en er gewoon maar wat op zat te pielen. Als je iets goeds had verzonnen probeerde je dat later altijd uit te werken tot goede stukken en zo zijn je nummers ontstaan. Heb je nooit les gehad? -Raakt je inspiratie nooit op? -Hoe lang heb je erover gedaan om het niveau te bereiken dat je nu hebt? -Ik geloof dat Malmsteen nog wel eens af en toe contact heeft met Steve Vai, Ik vroeg me af of ze misschien al plannen/ideeen hebben uitgewisseld om iets een keer samen te doen. - Ooit overwogen om een 7-snarige gitaar aan te schaffen en zo ja, zou dit een fender moeten zijn? -over welk album ben je zelf het meest tevreden? -Hoe komt het dat je zoveel verschillende livemuzikanten hebt versleten? -Wat vind je van metal in het algemeen? -Ben je nog op de hoogte van wat er leeft in de metal community? -Ik zal wel eens willen weten wat hij van al dat (overtollige) kritiek op zijn stijl vind? -Waarom heeft hij, als neo-klassieke shredder, gekozen voor Fender? Fender heeft toch meer naam als 'blues' of 'rock' gitaar.. -Speelt hij alleen op zijn Fender Strat signature (met bronzen topkam en uitgeholde toets meen ik) of ook op andere merken/ types? -Luistert hij veel naar klassieke muziek? -Zo ja: verklaart dat dan zijn voorliefde voor de neo-klassieke stijl op gitaar? -Zo nee: waarom speelt hij dan neo-klassiek? -Wat vind hij van gitaristen als Steve Vai, Ron Thal, Paul Gilbert, Alan Holdsworth, Frank Zappa, Al di Meola etc.? -Wat vind hij ervan dat bepaalde mensen hem arrogant vinden (n.a.v. uitingen in interviews bijvoorbeeld) -Wat voor gitaarversterker/ effecten gebruikt hij live en in de studio? -Oefent hij nog veel gitaar? Het interview gaat halverwege volgende week plaatsvinden, dus mensen, als je nog een vraag wil stellen -- Post hem hier!! [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 11-09-2002 13:54] |
|
Omdat het interview zal eind volgende week plaatsvinden blijft dit topic nog even open. Grijp je kans en post je vraag aan Yngwie Malmsteen bla...bla...bla... |
|
offtopic. [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 12-09-2002 9:26] Hier tussen gletchers Regeer ik de volken, Dit is mijn Hamer, MjÖlnir de sterke....!!!! |
|
Het voelt alsof ik er om moet bietsen, maar zijn er nog mensen die vragen hebben voor Yngwie? Het topic blijft tot volgende week woensdag open.. Ik zal het interview overigens afnemen |
|
- Klopt het dat je vrouw tijdens een tour een handgemeen heeft gehad met je toenmalige zanger Jorn Lande (nu zanger van Ark)? Wat was de aanleiding? En waarom hielp je je vrouw niet (ik hoorde dat je ernaar stond te kijken)? Misschien beter zo te formuleren: Wat is het exacte verhaal/aanleiding van het verlaten van de band van Jorn Lande? - Waarom ben je zo onwaarschijnlijk arrogant? Snaack - ik wens je succes jong. Je gaat de moeilijkst interviewbare persoon ooit interviewen *shouderklopje*. [Dit bericht is gewijzigd door Redelijk op 11-09-2002 19:10] |
|
are you true? |
|
quote: De moeilijke vragen bewaar ik voor het laatst, wil niet dat hij voortijdig beledigd ophangt quote: Oew.. Das meteen het diepe in dan voor me Ik zal proberen diplomatiek te zijn, en héél, héél erg beleefd.. Want ik wil mijnheer Malmsteen niet beledigen natuurlijk.. quote: |
|
*schop* @ Snaak: Als je wilt kan ik helpen hoor. En ik wil ook best het interview doen als je het niet trek, al denk ik dat we ons daar niet druk over hoeven te maken. bla...bla...bla... |
|
SnaacK staat te trappelen van ongeduld om Yngwie Malmsteen aan de tand te voelen Don't blush when I rip you open |
|
quote: Ja dat kan ik me voorstellen. bla...bla...bla... |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |