IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Borstverkleining Vorige pagina | Volgende pagina
Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 05-09-2002 22:25 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Ik loop ook al jaren met de gedacht om mijn bosrten te laten verkleinen. Zeker omdat ik een slechte rug heb en de ene borst 1 volle cupmaat groter is dan de anderen.

Wat mij tegenhoud zijn de kosten van de operatie en de slechte verhalen die ik gehoord heb. Mijn nicht heeft jaren geleden haar borsten laten verkleinen en dat is helemaal fout gegaan. Ontstoken litkekens, zwerende wonden, echt heel naar allemaal. Nou was die operatie 15 jaar geleden ofzo en ale sis goed gekomen. Ze heeft zelfs haar dochters borstvoeding gegeven. Maa rik blijf het toch erg eng vinden.


bla...bla...bla...


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 22:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 22:04 schreef Vampie het volgende:
Ja..maar ik heb een angststoornis....ben bang voor de narcose..ben nl. doodsbang om dood te gaan.Dit heeft me al jaren tegen gehouden..
Als je dit gewoon zegt tegen de dokter/anesthesist dan kan die je vast wel op ener van een manier gerust stellen, je zal vast niet de enige zijn met zo'n stoornis.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 05-09-2002 22:32 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

Hoi Vampie, net als jij ben ik dus ook heel erg klein (1.57m) en heb een DD/E.
Ik heb er zelf ook jarenlang mee gezeten dat ik van die flinke had terwijl ik heel klein ben. Ik had er niet alleen lichamelijk last van maar ook psychisch,ik had echt een minderwaardigheidscomplex, ik droeg alleen maar wijde t-shirts/blouses enzo en als ik in de stad liep ofzo dan zag ik ze altijd een etage lager kijken ipv naar m'n gezicht en met sporten was t vervelend en vooral met kleding en bh's kopen. Ik kreeg lichamelijke klachten omdat ik steeds meer voorover ging lopen omdat ze zwaar waren en toen kreeg ik dus last van m'n rug,nek,schouders. Ik was ook bang dat als ik ooit een keer zwanger zou raken dat ze nog groter zouden worden. Ik wilde toen ook heel graag een verkleining maar werd niet echt serieus genomen,de meeste jongens vinden grote borsten mooi maar ja...ze hoeven er zelf niet mee te lopen hé... Ik kreeg toen wel heel veel steun van m'n toenmalige vriend, hij vond grote borsten ook mooi maar als ik t wilde doen dan zou hij t jammer vinden maar hij zou me ook voor de 100% achter me staan.Voor de operatie was ik ook best wel bang vanwege de littekens en niet zozeer dat je dan geen borstvoeding meer kan geven want bij een verkleining krijg je meerdere sneeën die ook zichtbaar blijven en bij een vergroting krijg je maar 1 snee die wegvalt in de huidplooi. Ik kreeg weer hoop toen een aantal mensen uit mijn directe omgeving allemaal een borstverkleining hadden laten doen en daar allemaal zo erg tevreden over waren, bij 1 iemand had ik zelfs gezien hoe t was geworden en hoe t was genezen enzo, ik vond t er zelf heel mooi uitzien, ze waren allemaal in Sittard geweest en tevreden over t resultaat. Ondanks dit alles heb ik toch niet echt de stap durven nemen want op een gegeven moment veranderde er iets in mij, in een bepaalde periode kwamen de silicone borsten in opspraak en dat vond ik zo lelijk uitzien en zo nep dat ik aan de andere kant was ik dan eigenlijk weer blij dat ik t van nature had, ik kreeg hierdoor weer meer zelfvertrouwen, ging steeds meer rechtop lopen en m'n klachten verdwenen, ik draag nu zelfs strakke truitjes !!! Ik vind t nu een stuk minder erg als vroeger maar als ik ga winkelen dan krijg ik wel weer vaker een domper want dan zie je weer leuke dingen hangen of een leuk setje dat dan alleen maar te krijgen is in de maten A,B of C maar geen grotere maten natuurlijk. Op zo'n momenten zakt me t lood in de schoenen en dan denk ik wél weer aan een verkleining. Ik kan me echt voorstellen hoe je je voelt en dat t heel moeilijk voor je is en dat je niet weet wat je moet doen.
Denk er vooral goed over na want t is jouw leven en jouw lichaam, jij zal uiteindelijk moeten beslissen of je t wel of niet doet, wij kunnen je alleen maar goeie raad geven en onze ervaringen met je delen...

In ieder geval mijn steun heb je alvast bij deze !!!



JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 05-09-2002 22:37 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 5 september 2002 22:04 schreef Vampie het volgende:
Ja..maar ik heb een angststoornis....ben bang voor de narcose..ben nl. doodsbang om dood te gaan.Dit heeft me al jaren tegen gehouden..


Mijn ma had precies hetzelfde probleem, zij heeft dit besproken met de chirurg.
Hij heeft er voor gezorgd dat ze op een andere manier behandeld is. Dus veel geduld en aandacht etc. van het ziekenhuispersoneel en een hele duidelijke beschrijving van de operatie. Het heeft erg goed geholpen bij haar. Suc6!


Don't blush when I rip you open


FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-09-2002 22:43 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

Super!!, hoeveel mensen hier reageren (op zo'n leuke manier) en ik wil vampie veel sterkte wensen


Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 05-09-2002 22:44 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 22:32 schreef Mirandarijntje het volgende:
Hoi Vampie, net als jij ben ik dus ook heel erg klein (1.57m) en heb een DD/E.
Ik heb er zelf ook jarenlang mee gezeten dat ik van die flinke had terwijl ik heel klein ben. Ik had er niet alleen lichamelijk last van maar ook psychisch,ik had echt een minderwaardigheidscomplex, ik droeg alleen maar wijde t-shirts/blouses enzo en als ik in de stad liep ofzo dan zag ik ze altijd een etage lager kijken ipv naar m'n gezicht en met sporten was t vervelend en vooral met kleding en bh's kopen. Ik kreeg lichamelijke klachten omdat ik steeds meer voorover ging lopen omdat ze zwaar waren en toen kreeg ik dus last van m'n rug,nek,schouders. Ik was ook bang dat als ik ooit een keer zwanger zou raken dat ze nog groter zouden worden. Ik wilde toen ook heel graag een verkleining maar werd niet echt serieus genomen,de meeste jongens vinden grote borsten mooi maar ja...ze hoeven er zelf niet mee te lopen hé... Ik kreeg toen wel heel veel steun van m'n toenmalige vriend, hij vond grote borsten ook mooi maar als ik t wilde doen dan zou hij t jammer vinden maar hij zou me ook voor de 100% achter me staan.Voor de operatie was ik ook best wel bang vanwege de littekens en niet zozeer dat je dan geen borstvoeding meer kan geven want bij een verkleining krijg je meerdere sneeën die ook zichtbaar blijven en bij een vergroting krijg je maar 1 snee die wegvalt in de huidplooi. Ik kreeg weer hoop toen een aantal mensen uit mijn directe omgeving allemaal een borstverkleining hadden laten doen en daar allemaal zo erg tevreden over waren, bij 1 iemand had ik zelfs gezien hoe t was geworden en hoe t was genezen enzo, ik vond t er zelf heel mooi uitzien, ze waren allemaal in Sittard geweest en tevreden over t resultaat. Ondanks dit alles heb ik toch niet echt de stap durven nemen want op een gegeven moment veranderde er iets in mij, in een bepaalde periode kwamen de silicone borsten in opspraak en dat vond ik zo lelijk uitzien en zo nep dat ik aan de andere kant was ik dan eigenlijk weer blij dat ik t van nature had, ik kreeg hierdoor weer meer zelfvertrouwen, ging steeds meer rechtop lopen en m'n klachten verdwenen, ik draag nu zelfs strakke truitjes !!! Ik vind t nu een stuk minder erg als vroeger maar als ik ga winkelen dan krijg ik wel weer vaker een domper want dan zie je weer leuke dingen hangen of een leuk setje dat dan alleen maar te krijgen is in de maten A,B of C maar geen grotere maten natuurlijk. Op zo'n momenten zakt me t lood in de schoenen en dan denk ik wél weer aan een verkleining. Ik kan me echt voorstellen hoe je je voelt en dat t heel moeilijk voor je is en dat je niet weet wat je moet doen.
Denk er vooral goed over na want t is jouw leven en jouw lichaam, jij zal uiteindelijk moeten beslissen of je t wel of niet doet, wij kunnen je alleen maar goeie raad geven en onze ervaringen met je delen...

In ieder geval mijn steun heb je alvast bij deze !!!


Ik heb eigenlijk precies hetzelfde! Wat een herkenning toch weer .


I spy with my little and verrry evil eye.....


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-09-2002 22:59 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:41 schreef Vampie het volgende:
Dit is echt heel erg serieus bedoelt dus botte of kinderachtige mensen niet lezen!

Ik denk serieus na over een borstverkleining.Ik ben maar 1.58m en heb cup dubbel D.Dit gaat ten koste van mijn schouders en rug en heb hierdoor dus vaak helse pijnen.
Nu las ik dat meer dames maat flink hebben.Heeft een van jullie ervaring met verkleining?
De arts lijkt het allemaal niet echt serieus te nemen.


goh, ik wist niet dat vrouwen er zulke last van kunnen hebben! echt waar. dan moet je er uiteraard wel wat aan laten doen, gelukkig kan dat gewoon vandaag de dag. dua veel sterke!


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 05-09-2002 23:26 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

ik kan wel even wat navraag doen bij mn huisgenootjes (en bij cyanide, die hier ook een tijdje gepost heeft). Best handig van die geneeskunde studentjes Maar als ik het goed heb (van de verhalen die ik al van hun gehad heb) zijn er tegenwoordig steeds meer mensen bang voor een narcose (bang om er niet meer uit te komen, of juist te vroeg, e.d.) Vandaar dat ze steeds andere methodes toe passen en bijv de patient 's nachts tijdens het slapen in narcose brengen, waardoor je er dus niets van merkt. Ook is de mogelijk tot slechts een plaatselijke verdoving ook steeds groter en de verdovingen beter.
Maar, wat je ook doet, sterkte meid


G.
Usericon van G.
Posted 05-09-2002 23:35 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

goed idee bint....misschien kan ze meteen f laten zien waar die littekens komen te zitten en zo.....


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 05-09-2002 23:52 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 23:35 schreef G. het volgende:
goed idee bint....misschien kan ze meteen f laten zien waar die littekens komen te zitten en zo.....
Das zeker een errug subtiele manier


Dargull
actual size
Usericon van Dargull
Posted 05-09-2002 23:53 by Dargull Wijzig reactieProfiel van DargullQuote dit bericht

Hou het serieus mensen!


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 06-09-2002 0:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Lichaam zo puur mogelijk houden. Daarmee bedoel ik mee met de chirurgische handjes vanaf blijven.
Ik ben ook kleiner dan ik wil zijn, deal with it.


Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-09-2002 0:11 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 0:01 schreef Slechtheid het volgende:
Lichaam zo puur mogelijk houden. Daarmee bedoel ik mee met de chirurgische handjes vanaf blijven.
Ik ben ook kleiner dan ik wil zijn, deal with it.
Doet het ook pijn?


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 0:11 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

*Puur* houden, dat klinkt mooi, maar als je er zoveel last van hebt, en met pijn moet leven, terwijl het te verhelpen valt??


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2002 0:14 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 5 september 2002 22:32 schreef Mirandarijntje het volgende:
.... was ik dan eigenlijk weer blij dat ik t van nature had, ik kreeg hierdoor weer meer zelfvertrouwen, ging steeds meer rechtop lopen en m'n klachten verdwenen, ...


Erg goed dat het zo ging; maar dit roept toch een vraag bij mij op: ik dacht dat de lichamelijke problemen zoals rugklachten door het gewicht kwamen; maar het is dus vooral zelfvertrouwen? Psychisch, dus ook meer met je loop/ lichaamshouding enzo?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mirandarijntje
miaaaaaauuuuw...mheh
Usericon van Mirandarijntje
Posted 06-09-2002 0:31 by Mirandarijntje Wijzig reactieProfiel van MirandarijntjeQuote dit berichthttp://www.myspace.com/mirandarijntje

quote:
Op 6 september 2002 0:14 schreef Mutilator het volgende:
Erg goed dat het zo ging; maar dit roept toch een vraag bij mij op: ik dacht dat de lichamelijke problemen zoals rugklachten door het gewicht kwamen; maar het is dus vooral zelfvertrouwen? Psychisch, dus ook meer met je loop/ lichaamshouding enzo?


door beide, vind ik zelf....



Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-09-2002 0:42 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

psychische problemen kunnen zich heel snel en heel hard vertalen naar lichamelijke problemen. Dat is het irritante van psychische problemen


mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 0:44 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 6 september 2002 0:42 schreef Bintmeister het volgende:
psychische problemen kunnen zich heel snel en heel hard vertalen naar lichamelijke problemen. Dat is het irritante van psychische problemen

Héél juist!


Not all who wander are lost. - JRR Tolkien


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-09-2002 0:50 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 september 2002 0:42 schreef Bintmeister het volgende:
psychische problemen kunnen zich heel snel en heel hard vertalen naar lichamelijke problemen. Dat is het irritante van psychische problemen


Yep; bijv. je lichaamshouding wordt erdoor beïnvloed; als je je rot voelt krijg je de neiging om meer in elkaar gedoken te zijn en als je je lekker in je vel voelt loop je meer macho rond zeg maar; borst vooruit enz; da's ook meteen de gezondste houding omdat het gewicht van je torso beter over je rug en buikspieren verdeelt wordt heb ik me laten vertellen.

Vrouwen die denken aan borstverkleining zouden misschien eerst ff naar hun loophouding e.d. dergelijke moeten kijken of dat beter kan; het klinkt maf maar zelfs je 'voethouding' schijnt voor rugklachten te kunnen zorgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 06-09-2002 0:51]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Bintmeister
Usericon van Bintmeister
Posted 06-09-2002 0:55 by Bintmeister Wijzig reactieProfiel van BintmeisterQuote dit bericht

dat van die voeten klopt wel degelijk. Ik heb twee enorm zwakke enkels (mag eigenlijk niet eens rennen van de fysio), waardoor ik altijd zeer kut sta, wat zich weer vertaald in een slechte houding.

Maar, als je er ff over nadenkt, als man zijnde dan. Als je iedere dag met een zware rugzak aan de voorkant loopt, die ook nog eens te laag hangt, waardoor al het gewicht op je schouders hangt. Dat kan toch niet goed zijn voor je rug?


suzanne
Goddess
Usericon van suzanne
Posted 06-09-2002 8:17 by suzanne (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van suzanneQuote dit bericht

Hoi Vampie, ik kan me heel goed voorstellen dat je een borstverkleining wilt, als je er zo veel last van hebt! Sterkte


I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything...


elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 06-09-2002 8:24 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

Ik snap heel erg wat je bedoeld,
een meisje uit mijn klas is 15 en heeft nu al cup DD, je ziet echt soms, bijvoorbeeld tijdens gym, dat ze er last van heeft, en als we moeten rennen dan stopt ze na een tijdje omdat haar rug zeer doet....

Dus ik kan het helemaal begrijpen dat je dat wil, en ik zou het dan ook gewoon doen.


Vomitory
ridders stinken
Usericon van Vomitory
Posted 06-09-2002 9:49 by Vomitory Wijzig reactieProfiel van VomitoryQuote dit bericht

Mijn (ex)vriendin heeft een aantal jaren geleden op haar 18e haar borsten laten verkleinen. Ze had geen last van haar rug maar zij had er vooral psychische problemen mee (mannen die haar aangaapten). Laatst heb ik haar gesproken en ze is gelukkiger dan ooit (waarschijnlijk ook omdat ze mijn vriendin niet meer is )

en als je nu al zo'n last van je rug hebt.... je moet nog jaren zo rondlopen als het goed is, denk daar ook over na. Stel je voor dat je rug onherstelbaar beschadigd word. Ik weet niet of je al aan de pil bent, die zorgen er namelijk ook erg vaak voor dat de borsten (nog) groter worden.



Pritt kills the Brazilian glue-scene


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-09-2002 9:56 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Lieve mensen hier

Heel erg bedankt voor de lieve reacties!Er zitten heel veel bruikbare tips tussen!Ik maak volgende week een afspraak met m'n artsen


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-09-2002 15:53 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:44 schreef Vampie het volgende:
De littekens intreseren me niet zo..m'n buik zit toch al vol van de zwangerschap.
Maar het lijkt me geweldig van die pijnen verlost te zijn!


Even ernstig:komt er een klein vampie'tje? Wel lief,hoor!!!
Enne,go for it als je een borstverkleining wil,het is jou lichaam,toch?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen