IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Auteur:
Topic : Borstverkleining Vorige pagina
Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 06-09-2002 15:56 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 15:53 schreef IceQueen het volgende:
Even ernstig:komt er een klein vampie'tje? Wel lief,hoor!!!
Enne,go for it als je een borstverkleining wil,het is jou lichaam,toch?
D'r was toch een klein vampietje?


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 06-09-2002 15:57 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 6 september 2002 15:53 schreef IceQueen het volgende:
Even ernstig:komt er een klein vampie'tje? Wel lief,hoor!!!
Er is al een klein vampietje.. nou ja, een jongetje dan.. maar de koppigheid en het constante gekwetter is duidelijk terug te herkennen


I'm not being rude. You're just insignificant.


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 06-09-2002 15:57 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 15:53 schreef IceQueen het volgende:
Even ernstig:komt er een klein vampie'tje? Wel lief,hoor!!!


die is er al als ik het goed heb hoor

/* oke, ik was de zoveelste, sorry

[Dit bericht is gewijzigd door WickedKimmie op 06-09-2002 15:58]


I spy with my little and verrry evil eye.....


IceQueen
Intelligentiequotiënt
Usericon van IceQueen
Posted 06-09-2002 15:58 by IceQueen Wijzig reactieProfiel van IceQueenQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 15:57 schreef helmet het volgende:
Er is al een klein vampietje.. nou ja, een jongetje dan.. maar de koppigheid en het constante gekwetter is duidelijk terug te herkennen


Foto???
Hey,vampie,ga je nu naar je nieuwe arts?


Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon...


G.
Usericon van G.
Posted 06-09-2002 16:04 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

heel veel sterkte met alles.....


Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2002 17:24 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

hey vampie.. ik zou het doen als ik jou was.. als je al jaren pijn doorstaat dankzij grote borsten, kan zo'n operatie er ook nog wel bij en die pijn gaat tenminste over en dankzij de operatie dus ook (meestal) de rug en nekklachten.. Ik wens je succes meid!


Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!


sickheaddread
en: dhr. A.J Kwak
Usericon van sickheaddread
Posted 06-09-2002 19:06 by sickheaddread Wijzig reactieProfiel van sickheaddreadQuote dit bericht

quote:
Op 5 september 2002 21:41 schreef Vampie het volgende:
Dit is echt heel erg serieus bedoelt dus botte of kinderachtige mensen niet lezen!

Ik denk serieus na over een borstverkleining.Ik ben maar 1.58m en heb cup dubbel D.Dit gaat ten koste van mijn schouders en rug en heb hierdoor dus vaak helse pijnen.
Nu las ik dat meer dames maat flink hebben.Heeft een van jullie ervaring met verkleining?
De arts lijkt het allemaal niet echt serieus te nemen.
verdomme, dat de arts het niet serieus neemt !!!!
Ik kan je verder niet echt aan informatie helpen, sorry. Nooit ervaring mee.....maar zo te zien genoeg anderen weten er wel wat van Ik hoop dat je snel van die pijn af bent ..succes


zo, dat was mijn beurt dan weer


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 06-09-2002 19:16 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Ik zou ook wel een borstverkleining willen ik heb namelijk ook DD/E. En ik heb er lichamelijk minder last van dan psychisch! Ik bedoel, nergens hebben ze truitjes in mijn maat, lingerie is ontzettend duur, en jongens kijken maar naar 1 ding ( of eigenlijk 2 ). Het enige wat mij tegenhoud, is het risico van lelijke littekens. EEn vriendin van mij heeft ook een verkleining gehad, en alles ging in het begin goed, totdat de wonden opeens openknapten en nu is ze dus min of meer verminkt. En dan is het me dat allemaal niet waard, want ik wil wel gewoon mooie borsten blijven houden......


luuuuuuv is in the air.........


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 06-09-2002 19:28 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

Op m'n werk lopen 2 vrouwen rond die een verkleining hebben gehad en die zijn d'r beide dolgelukkig mee. De operatie schijnt best wel mee te vallen (is tijdens pauzes al zeer uitvoerig besproken ).


Headbanger
Sanity Assasin
Usericon van Headbanger
Posted 06-09-2002 19:30 by Headbanger Wijzig reactieProfiel van HeadbangerQuote dit bericht

Op m'n werk lopen 2 vrouwen rond die een verkleining hebben gehad en die zijn d'r beide dolgelukkig mee. De operatie schijnt best wel mee te vallen (is tijdens pauzes al zeer uitvoerig besproken ).


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 06-09-2002 19:31 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Ja, dat hoor ik meestal, maar stel dat het fout gaat, daar ben ik zoooo bang voor! Je bent dan wel echt verneukt hoor. Maar ik wil het ook omdat ik steeds vaker erg pijnlijke steken in mijn borsten voel....niet echt leuk dus.


luuuuuuv is in the air.........


Vampie
Firewalking
Usericon van Vampie
Posted 06-09-2002 20:45 by Vampie Wijzig reactieProfiel van VampieQuote dit bericht

Een kleine Vampie?
Ik heb al een zoon van bijna 9 die teveel op me lijkt..laat staan een Vampiekloon....no thanks

Lief dat er zoveel mensen reageren,enja ik ga volgende week toch maar weer met m'n artsen praten.


Some cause happiness wherever they go , others whenever they go


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 06-09-2002 20:50 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Een vriendin van mijn moeder heeft het ook laten doen.
Heeft er nog geen moment spijt van gehad dus.... doe er je voordeel mee.


G.
Usericon van G.
Posted 07-09-2002 3:03 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 20:45 schreef Vampie het volgende:
Een kleine Vampie?
Ik heb al een zoon van bijna 9 die teveel op me lijkt..laat staan een Vampiekloon....no thanks

Lief dat er zoveel mensen reageren,enja ik ga volgende week toch maar weer met m'n artsen praten.


dan was je dus heel erg jong toen je moeder werd....


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 07-09-2002 13:04 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 0:01 schreef Slechtheid het volgende:
Lichaam zo puur mogelijk houden. Daarmee bedoel ik mee met de chirurgische handjes vanaf blijven.
Ik ben ook kleiner dan ik wil zijn, deal with it.


Ga voor de grap eens een dag met 2 volle blikje fris aan een trouw om je nek lopen. Zorg dat ze op borsthoogte hangen.

Pas als je dat gedaan hebt, weet je hoe het voelt om te zware borsten te hebben en mag je domme opmerkingen maken.

Btw als je iets weghaalt (lees verkleint) blijft je lichaam puur. Er worden geen lichaamsvreemde spullen ingebracht zoals bij een vergroting.

Man wat kan ik kwaad worden als mensen niet weten waar ze het overhebben, maar toch zo nodig comentaar moeten geven


bla...bla...bla...


mansongirl
Goddess of hate
Usericon van mansongirl
Posted 07-09-2002 14:08 by mansongirl Wijzig reactieProfiel van mansongirlQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/mansongirl

Lady Rose:hier ben ik het dus helmaal mee eens!!!
Jongens kunnen zich het echt niet voorstellen hoe het voelt om zware borsten te hebben, dus dom gelul moeten ze dan ook achterwege laten!!! dusse slechtheid: vervolgens eerst effe nadenken voor je wat zegt...en dat geldt ook voor doen!!!!


luuuuuuv is in the air.........


Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen