|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
|
|
37. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Kan iemand deze mongool ff bannen? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: slechte te makkelijke grappen maken die op geen enkele wijze nog leuk te noemen zijn heerlijk zo herriner ik me de internetkneusjes nog precies Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: huilenG |
|
quote: En dan ook nog eens 2x achter elkaar. :') Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Amon Amarth? Gaye kutband. Boeiender |
|
quote:Wat een held. |
|
quote: Nee, Defarture trekt volle zalen. [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 26-05-2010 17:41] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Welke band? Boeiender |
|
quote: Haha, ja, verschuil je incapabiliteit wat betreft grappen maken en iemands leeftijd opzoeken maar achter de vermeende gebreken bij anderen; de echte wereld is nu eenmaal erg hard. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Boeiender |
|
quote: Verder: Niet voeren. |
|
quote: Ik hou er een streng voedingsregime op na, maak je geen zorgen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat geldt met name voor trolls. Niveautje te hoog voor meneer Opium lijkt me. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Goddomme, is het nu al weer 1 april en tijd voor slechte grappen? Nee dus, 26 mei en gewoon een lullige posting... Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Hoi Zelthor! Hoi Onweerwolf! come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: de leeftijd is misschien fout ja, who gives a flying fistfuck, jij huilt je ogen eruit en daar ging het om, losers op een forum treiteren zodat ze moeilijk en serieus gaan lopen doen. de echte wereld is inderdaad hard, of had je het over je forumpje? itt, imbecielen die het verschil tussen grappen maken en trollen niet snappen té makkelijk |
|
quote: |
|
Kratje bier-tijd! |
|
Offtopic: shit, kan het niet laten quote: faal@inschatting anderen, wederom Ofwel, counter-troll succeeded quote: Counter-troll succeeded quote: Lol, je zal het je maar als doel stellen; trollen zonder dat ook maar één iemand buiten jezelf het leuk vindt :') [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 26-05-2010 18:09] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: :') held Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
... Ik houd niet zo van metal door mijn grindcore. |
|
quote: Ja, mooi hè Meteen denken dat hij daadwerkelijk succesvol getrolled heeft :') Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Neem eens contact op met Crypt. Die houdt wel van een experimentje... |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Nieuws, actualiteit en media | Volgende pagina |