|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Het is een klassiek duister nummer, het wordt of werd altijd gedraaid in het spookhuis in de Efteling . |
|
ow die... Je moeder. |
|
La Danse Macabre van Saint-Saens... |
|
Thanks Dwaallicht |
|
Ik heb hier op een oude verzamel cd waar ik geen namen van de nummers op heb gezet een nummer gevonden, en ik weet echt niet meer van wie het is en hoe het heet. Ik vermoed dat het van manowar is, maar niets is zeker. Het is 4.14 lang en het heeft geen tekst. Het nummer begint met de drummer die even op de bekkens slaat en een vaag stemgeluid erdoor wat lijkt op aftellen, daarna blijven ze gewoon riffjes spelen tot het eind, en geen woord tekst. Iemand? Heel toevallig? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Ik weet al iets meer, dat het waarschijnlijk van iron maiden is ipv manowar, iemand? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dank! Nu ga ik de tabs zoeken! die solo! Tu tududutududu tu tu tu tudedu! Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
quote: Dat is een erg mooi muziekstuk. Ik weet alleen van wie het is, de titel ken ik niet. Het is van de componist Camille Saint Saens. "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Dance Macabre... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
danse macabre dus. dat had dwaallie ook al gezegd. |
|
O ja, ik weet het toch wel!! Danse macabre Wel een idee om dat eens te gaan downloaden bij Kazaa! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
oeps, ik loop achter de feiten aan zie ik "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Haha daar heb ik een aantal jaar terug ook naar gezocht en toen uiteindelijk gevonden via iemand die op de dansacademie zat en daar op danste (andere uitvoering dan die van de efteling) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
In de film "Interview with the Vampire" zie je op een gegeven moment "Kirsten Dunst (Claudia)" een stuk op de piano spelen... De eerste keer is het enkel piano en de 2e keer zoomt de camera uit van Claudia naar het huis. Ook hoor je bij de 2e keer niet enkel piano, maar ook violen. Weet iemand hoe dit stuk heet en/of van wie het is?? Het staat NIET op de soundtrack *edit heb hem toch niet , toch bedankt vamp [Dit bericht is gewijzigd door Rammoth op 24-07-2003 14:20] Don't touch me. I'm evil. |
|
yw Rammoth! Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: Erg mooi!! (Heb het op cd) Arwen ná anvanya vendë ecénien |
|
ik zoek de titel van de theme song van fox. Dat stuk waarin de lichten schijnen over het logo enzo voordat de film begint Don't touch me. I'm evil. |
|
Dat is de '20th Century Fox Fanfare' van Alfred Newman KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Danke! Don't touch me. I'm evil. |
|
Het nummer bij het intro filmpje van de serie 'Angel'...? www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
quote:Dat nummer heeft geen naam bij mijn weten. Ik heb het gevonden door te zoeken op "Theme from Angel" [Dit bericht is gewijzigd door Venz. op 23-08-2003 20:49] |
|
Oke, gevonden. thnx. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
WEet iemand hoe het nummer heet dat je als achtergrond hoort tijdens de theatricale trailer van The Passion of Christ. Don't touch me. I'm evil. |
|
Weet iemand van wie dat spannende muziekje is dat altijd in Bassie en Adriaan gedraaid werd op momenten dat het spannend werd en hoe dat nummertje heet? Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
ja die staat op een complicatie cd van de tel sel !!! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Muziek algemeen | Volgende pagina |