|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Zondag 15 augustus: The Black Dahlia Murder (US melodic deathcore) Despised Icon (CA deathcore, last Dutch gig ever) Entree 15 euro. VVK 13 euro. Open 15.00 uur. www.baroeg.nl Tering, dit wordt een puinhoop!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Dat wordt dan ook de laatste show in de Baroeg met het dak er nog op. Por Vida |
|
quote: Kan wel kloppen, ik denk dat de tenten op respectievelijk Groezrock en Ieperfest hun beste tijd ook wel gehad hebben. I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
quote: Wordt lachen met die pilaar. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Waarom eigenlijk de laatste show in Nederland? Beetje vaag. Evil Dick |
|
Laatste Europese tour, daarna kapt DI er definitief mee. En vandaar dus de laatste Nederlandse show. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Omdat ze hun bandje aan de wilgen gaan hangen. Vandaar Por Vida |
|
Ah mooi kut dan, vorige keer gemist in baroeg, deze keer maar wel gaan dan. Evil Dick |
|
Flyert: Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Klopt ja, Despised Icon doet nu een laatste tour en dit is de enige show in Nederland... |
|
Wel opmerkelijk dat Rotterdam nu in ene in Duitsland ligt... Por Vida |
|
Ook toegevoegd: Trigger The Bloodshed (UK brutal death / deathcore) Stigma (IT melodic deathcore) |
|
|
|
Volgens mij kopen die stigma kids zich overal op in, want echt goed zijn ze absoluut niet. Richkids! "BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...." |
|
Slecht zijn ze nochtans niet, en ze staan qua genre toch ook goed op de affiche? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Keihard aanwezig. Dat wordt een teringbende. |
|
Despised Icon is een donders vette live band!! Ik heb ze twee maal mogen zien 1x op de neversaydie tour en 1 x in amsterdam met Parkway Drive...holy shot wat waren deze sho's goed man!! En uiteraad probeer ik weer met deze show aanwezig te zijn |
|
Up! |
|
quote: Deze wordt niet vergeten hoor, alles KAPOT GVD!!! Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
''k vind stigma altijd wel vet eigenlijk. |
|
Heulemaal gek. CANT FUCKING WAIT! |
|
kom die dag net terug met mn brakke harses van party san... like zoveel andere bands zullen die lui ooit vast wel een ruinion houde ofzo...(hopen we dan maar) en dat violent dancingshit, kan ik me ook bij dat soort concerten redelijk aan ergeren... TE lomp die lui en uitkijken ho maar! Dus heul erg vind ik t niet echt iedereen die WEL gaat, veul plezier! [Dit bericht is gewijzigd door despondency op 02-08-2010 11:41] Your mother ate my dog! |
|
De voorverkoop gaat erg hard, er zijn op dit moment nog maar 145 kaarten beschikbaar. |
|
Errug veel zin in!!!! |
|
Het tijdschema wordt ongeveer zo: 15.00 Zaal open 15.30-16.05 Stigma 16.25-17.00 Trigger The Bloodshed 17.30-18.15 Despised Icon 18.45-19.45 The Black Dahlia Murder |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |