|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Er zijn op dit moment nog maar 100 kaarten beschikbaar. Om teleurstellingen te voorkomen, raden we iedereen aan om in de voorverkoop een kaartje te kopen. Dit kan online op www.baroeg.nl/voorverkoop.htm of in 1 van de ruim 400 Primera winkels in Nederland. |
|
Goed punt. Ticket binnen. |
|
Er zijn nog maar 50 kaarten over nu. Zoals je merkt gaat het erg snel, dus sla snel je slag als je dit niet wilt missen! |
|
Kaarten zijn binnen... Wie is Leon? ( ben je dr ook?) |
|
Yes, ik ben DJ zondag ;-) |
|
Zin in!!! |
|
Ook keihard aanwezig Het doet maar even pijn! |
|
5 kaarten nog maar! |
|
Betekent uitverkocht wederom ook in de bar staan? Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Uitverkocht, geen kaarten meer aan de deur. @ Count Steel: als ik jou was, zou ik gewoon in de zaal gaan staan [Dit bericht is gewijzigd door Leon op 12-08-2010 14:35] |
|
Ah, een volle Baroeg heb ik dan nog niet mee gemaakt. |
|
quote: Uiteraard Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Zin in! Nog een klein uurtje dan maar eens die kant op gaan. in de auto dus dat komt goed! |
|
Gisteren Despised Icon gezien op Ieperfest, laatste Belgische show van de helden. Man man, ik was alweer vergeten hoe hard die band live heerst. Iets met 'what' en 'hell'. Wat een feest I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
|
Dat was een goed feestje, welveel erg jong volk. |
|
quote: +1. Erg veel gelachen en gezopen Dansen was practisch onmogelijk. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Godverdomme wat was dat vet. 1e keer dat ik DI live heb gezien en helaas ook gelijk de laatste keer, haha! |
|
Alle jezus wat een show, despised heb ik mooi van de zijkant bewonderd ( niet heel erg van van lange zweterig mannen die met armen rond zwaaien en rond trappen) en tering wat hard. En bij TBDM stond ik vooraan, en heb serieus nog nooit zoiets tofs meegemaakt haha. Idd wel veel jong volk ( met 19 jaar ook niet de oudste maar goed ), mensen met papi en mami mee, maar zeker geslaagde dag! |
|
Ik begreep dat er ook bandjes waren voor hen die nog geen 16 waren. Maar wel buiten blowen! |
|
Werd niet eens om legitimatie gevraagd toch? |
|
Wat ik begreep wel, dat leek mij ook wel begrijpelijk. |
|
Als we aan de deur twijfelen of iemand wel 16 jaar of ouder is, dan vragen we om diens legitimatie. Zo heb ik een aantal maanden geleden een keer de legitimatie opgevraagd van een bezoeker, maar die jongen bleek 22 te zijn |
|
Iemand idee waar foto's te vinden zijn? Er waren in ieder geval genoeg fotografen. Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft. |
|
Op het internet? I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |