|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Leuk. De dag erna ben ik jarig dus dat word vreselijk hard zuipen. |
|
Zet er dan ook bij WAAR dit is ... |
|
leuke flyer, maar waar is het nou?? |
|
waarom is dat nou weer zo rukking ver weg.... geez.... REMEMBER: BE NOT NICE TOO ARE LIKE SATAN!!!! SATAN WIL KILL YOU DEAD! |
|
quote:Iedereen komt wel naar Weert als Dynamo er is en niet als er een Bloodshed fest is? Wow zeg. Ookal zijn deze bands niet echt bekend, ik weet nu al dat het leuker is als Dynamo [als de '02-editie that is]. |
|
2 vraagjes: Hebben ze ook flesjes Dommelsch of tappen ze in plastic cupjes bij concerten? Wat kost een flesje? <EDIT>
komt goed uit, daarna doorbangen in de Dynamo café. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 06-09-2002 13:59] |
|
quote:Flesjes hebben ze wel maar serveren ze op zulke avonden niet, aangezien De Bosuil erg klein is en er veel volk op afkomt [scherven op de grond, gevechten met flesjes, you name it]. Alleen plastik Dommelsch dus. En die kost E1,20 [dacht ik, weet ik niet zeker]. |
|
Garderobe aanwezig? |
|
quote:Niet echt. De Bosuil heeft een voorhal waar toegang is tot de WC's, de muntjes/bonnen worden verkocht en je de inkomstprijs moet betalen. Oja, en alleen in die hal mag je blowen, niet in de bosuil zelf. Daar kun je je jas ophangen. Ik denk niet dat hij gejat wordt aangezien er altijd mensen van De Bosuil aanwezig zijn in de hal. |
|
Je kunt ipv een jas ook een dikke trui aan doen. Mocht dat te warm zijn kun je die uitdoen en in het halletje ophangen. Mocht deze dan gestolen worden, heb je in ieder geval je jas nog. Ik denk dat de meeste mensen meer truien dan jassen hebben...ehh..laat ook maar... Severe Torture denk dak wel kom! |
|
Bloodshed fest is ALTIJD leuk!!!!! luuuuuuv is in the air......... |
|
Even opnieuw onder de aandacht brengen. |
|
Ik ben er! |
|
even nog een keer opnieuw onder de aandacht brengen Suicide Machine |
|
duhhh, ikke ben der zekers de bosuil is vet en bloodshed fest is ieder jaar vet wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ik kom denk ik ook nog ff langs |
|
HEUY!!!! Ik kom ook!!!! bier en plezier daarom ben ik hier!!!! En als je het koud krijgt in de Bosuil, dan ben je echt ziek. waarschijnlijk heb je een bloedvergiftiging, teveel bloed in de alcohol, krijg ik het ook altijd koud van. TJOKKEFOLL!!!! |
|
ken er maar 1 van, eheh :D zal eens kijken wat ik doe, heb ook tentamens rond die tijd. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Yowwwwwww!!!!!! ......Evilterrestrial.................................. |
|
In de Bosuil is het altijd veel zuipen en elke keer weer een groot alcoholisch feest dus hier zijn we ook weer zeker bij. TJOKKEFOLL!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Zeker. Hub & Heuy de tjokkefoll, de tusend mal to eul takk!!!! Forfam de eulkrigarer!!!! TJOKKEFOLL!!! maar vooral |
|
Heuy |
|
Hey Heuy!!!!Faerfavn(forfam).Tusen mal ol de Hub en Heuy!!!!Tjakafull(tjokkefoll). Met Ben de bikerfag doen we en daarna gaan we op de goede afloop !!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Ben the Bikerfag wordt tijd voor een leuk feestje En daarna zeker wat gaan kloekuh!!!! |
|
quote: Laat me raden: 1000x bier voor Hub en Heuy!!! Grtzz. Tim (Mytholic) [Dit bericht is gewijzigd door Myth of Fury op 24-10-2002 19:17] |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Volgende pagina |