|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
Jij mag nooit meer raden,je bent veel te goed haha.Morgen ook komen naar de Azijn.Vet feestje met en !!!!!!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
het lijkt wel het roermond forum [Dit bericht is gewijzigd door collision-tammi op 24-10-2002 20:36] |
|
HEUY!!!! Ja kewl worre. alleen dan zonder speejesreclame |
|
quote: Tammi .....wil je a.u.b. ff die link weghalen? Het is alleen voor de omgeving roermond. |
|
Remunj Rock City!!!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik mag nog wel meedoen... hehe |
|
HEUY!!!! Tuurlijk mag je nog meedoen, alleen moet je ons wel een keer tjokkefoll voeren |
|
quote:Tnx.. En jullie zijn altijd welkom om te met Mytholic (en Hub's "grind/death bandlid" Bonnie) |
|
Aanwezig. |
|
*klets* [Dit bericht is gewijzigd door EvilPietje op 03-12-2002 14:22] BLASTBEATS FOREVER |
|
Nog een paar nachtjes slapen. |
|
Ik ga er misschien zijn. Ben zaterdag gitaarpartijen in aan het spelen in den studio en weet niet hoe laat ik daar klaar ben.. |
|
Ik ga ook, deel 2 is me ook goed bevallen [Dit bericht is gewijzigd door LordJohn_2 op 03-12-2002 14:02] Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken |
|
mmm sevre torture zegt me iets verder zegt niks me eigenlijk iets zeker alleen maar death metal ? [Dit bericht is gewijzigd door Orion op 03-12-2002 14:10] Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Vieze death en ondergekotste grind....voornamelijk. |
|
Trouwens, Bloodred Bacteria en Prostitute Disfigurement komen niet. Oksel en nog een andere band gaan ze vervangen. |
|
weet ik genoeg,niks voor mij ( heb niet echt iets tegen death,grindcore ofzo alleen niet mijn muziek) Verder nog een vraagje heerst er een zwaar death metal virus over metalland? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote:Ik neem aan dat je met metalland Nederland bedoeld? En hoezo dan een virus? |
|
nou ik bedoel niet echt nederland maar gewoon. Ik bedoel alles is tegenwoordig death metal zie X-mas voornamelijk death metal bands. verder op elk festival of concert is death metal altijd in overmaat aanwezig. Overal waar je komt spelen bijna alleen maar death metal bands. en in cd zaken ook death metal is altijd in overvloed aanwezig samen met black metal(nogmaals niet dat ik er iets tegen heb ofzo) maar het valt me gewoon erg op. Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Dus niemand gaat naar Pungent Stench in Staddijk, Nijmegen ?? Ik vind het eigelijk wel kut, ik had ook wel weer Severe Torture willen zien Maar ja, Pungent Stench komt ook niet elke week. En Severe Torture wel, lijkt wel BLASTBEATS FOREVER |
|
ik ga ook en mijn lieve lieve lieve Randy is er ook. luuuuuuv is in the air......... |
|
HEUY!!!! Tinus & ik zijn ook van de partij....altijd een goed sfeertje in de Bosuil Heb er zin in alleen dat pokke eind teruglopen in de kou is kut!!!! Maar effe wat meer bier inslaan voor de terugweg |
|
waarom fiets je dan niet? ik ga ook btw, deel 1 was vet... vooral insult |
|
HEUY!!!! Hey Tammi, ik dacht dat jij wel beter wist Wij fietsen als we gedronken hebben lopend gaat toch echt sneller. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |