|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Catchy nummertje. Vette drumfills, vooral die op 2:13 |
|
quote:Nee, niks voor mij. |
|
Ik denk inderdaad dat hij het ook niet geweldig zal vinden, maar je weet het nooit. Hij heeft 't nog geen kans gegeven geloof ik. [Dit bericht is gewijzigd door Silence op 09-07-2010 15:12] |
|
Best indrukwekkend voor een debuut. Afwisselend maar misschien iets te catchy. Desalniettemin een fijne "black n roll" plaat. |
|
quote: Nee Best vet dit! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
|
|
Zeer geschikte muziek voor in de auto ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Misschien. Ik vind 't niks. Stap jij eens op de trein joh. |
|
Nu verscheidene malen beluisterd, en dit is echt heerlijke muziek. Favo nr tot nu toe nog steeds Sultans of Satan, alles zit in dat nummer www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Leuk Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
Ondanks het ietwat matige geluid en opener, toch de band de avond gister, dat was ook duidelijk te zien aan het publiek dat er was in 013. |
|
mischien vanavond ff naar Antwerpen voor deze band te checken.. |
|
volgens mij is dit zo'n bandje a la alestorm: Geweldig eerste album, getekend worden bij een groot label, en dan aan de lopende band schrijven maar nooit het eerste album kunnen evenaren?. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ |
|
quote: Ja dat vond ik ook. Die andere bands waren niet aan mij besteed. |
|
mijn verwachtingen waren n beetje te hoog, maar desondanks wel echt vet. Bison is ook echt een ruige live band, COliseum past misschien beter in het voorprogramma van een band als Social Distortion ofzo, beetje misplaatst... |
|
Kvelertak pas leren kennen. Holy thunderfuck! Ruig!!! |
|
Van het weekend hier een eerste indruk van gehad. Wat ik van deze band hoorde is prima en black n'roll dekt de lading totaal niet; er zitten veel meer invloeden in die vloeiend aaneen geregen worden [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 03-05-2011 0:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Echt één van de betere bands die ik dit jaar heb leren kennen. Ik heb ze ook live mogen aanschouwen op Brutal Assault in Tsjechië, echt een hele strakke set gespeeld met een goede show. Ik denk dat we daar nog wel meer van gaan horen. |
|
Heb ze helaas nog niet live kunnen zien, maar hun album is echt heerlijk, kan er maar niet genoeg van krijgen! |
|
Blij dat ik toen die lp niet gekocht heb, eerste keer luisteren heerlijk, tweede keer luisteren lekker, derde keer na twee nummers uitgezet... vierde keer luisteren gaat denk ik niet meer gebeuren. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Ik hoop dat ze binnenkort Nederland aandoen, dan ga ik er zeker weten weer heen |
|
|
|
quote: Op dezelfde moment van mijn aangename kennismaking met Wolves Like US, dankzij het nieuwe topic van Acendant Grotesque, kom jij hier vertellen dat ze samen met Kvelertak gaan touren? Even kijken of ze ook naar België komen, Nijmegen is toch al een eindje vanuit Antwerpen vrees ik... |
|
quote: LOL, ja, ik zag het ook net Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |