|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Klinkt niet verkeerd. Vooral die Tom G Warrior 'oeh'-breaks doen het hem wel. Hehe. Benieuwd naar de nieuwe plaat. Hoop ze ook weer ergens live te zien vd zomer. Maar dat publiek... Noorwegen, het blijft een raar land. Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
quote: Understatement... mijn favoriete moment is als hij even door zijn knieen gaat en een groepje vrouwen een serenade brengt. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
quote: En dat terwijl het op het geschreeuw na gewoon blije punkrock is, best makkelijk te behapstukken zou je zeggen. Don't try to impress anyone. You're brave, we all know that. Be simple, be direct. Nothing fancy. |
|
quote: Faustian Spirit of the Earth |
|
Maart zeggen ze... hoog tijd om wat nieuwe muziek (uit de studio) online te gooien dus. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Mooi nieuws, zeker vette band blijft dit! |
|
Kvelertak Paaspop Festival - Schijndel, Netherlands Sun, Mar 31, 2013 wellicht oud nieuws I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Had ze liever in een zaaltje gezien Paaspop gaat mij te ver iig. Een nieuw nummer "Bruane Brenn" is hier te beluisteren; http://www.bbc.co.uk/programmes/b01pkrss Mocht iemand weten of het mogelijk is geluid van die pagina te rippen hoor ik het graag. Nog altijd geen geluidskaart in den computer hier, vandaar. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
|
|
|
|
quote: Wat een heerlijke videoclip. Roept een hoop nostalgische gevoelens naar boven en doet mij denken aan de tijd dat ik op de basisschool zat en met weekafsluiting ook rock/metal bandjes aan het playbacken was met wat klasgenootjes. Precies zo met houten snaarloze gitaren en zelf gemaakte drumstel van karton enzo. Kwam wel eens voor dat dit voortijdig werd afgebroken door Juf of Meester omdat ze het zelf tering herrie vonden haha. :D Clip werkt niet in Nederland, maar via YouTube prima; [Dit bericht is gewijzigd door Argh op 11-02-2013 21:32] Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Haha, gaaf ja! Primal Creation - modern thrash metal - YouTube |
|
Now that is ridiculous, Dude. No one is going to cut your dick off. |
|
quote: |
|
Vette plaat. |
|
De nieuwe is leuk maar haalt het niet bij het debuut. Ik wist natuurlijk van tevoren allang dat het niet zo'n grote impact zou hebben als het debuut, maar ik vind er maar 4 goede tracks op staan. Wat jullie? |
|
Ik vind dit ook een stomme band. Beetje met zijn zessen rock 'n roll maken, kom op zeg. Niet rock 'n roll. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Haha, zit wat in. Maar wel een vette liveband potver! Nieuwe moet ik nog horen, nummer van clip klinkt prima iig. [Dit bericht is gewijzigd door NecRobert op 20-03-2013 23:08] Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: Ja, stommeriken! |
|
Album lijkt op eerste paar luisterbeurten wat minder dan het debuut, maar Bruane Brenn is me daar een vet nummer! Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case. |
|
Paar nummers geluisterd en vraag me ook af waarom ze met zes man zijn. Muziek vind ik wel ok. Invloeden van latere Darkthrone zou ik zo zeggen. Maar dan wat uitgewerkter. Edit: Toch hoor je die drie gitaren af en toe goed en dat klinkt helemaal niet verkeerd. [Dit bericht is gewijzigd door Heidenkloon op 21-03-2013 23:11] |
|
Coole plaat. Zal het debuut niet overtreffen. Maar lekker. |
|
Ben benieuwd, krijg hem vandaag binnen als het goed is. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |