|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Argh! Dit is zo gemeen, door de juiste connecties op Graspop mogen spelen -zonder dat echt goed te kunnen- en zo andere bands hun kans te ontnemen MuayThaigerrr!! |
|
Was ik dus nog effe vergeten te zeggen.. Dit is niet zomaar een gerucht. Dit nieuws is bevestigd door twee leden van de organisatie waaronder Bob zelf. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Mooie samenvatting . Het slaat idd helemaal nergens op... Maar hoe zou je dit nog kunnen veranderen? Een hoop protestmailtjes zijn makkelijk te negeren... |
|
Ik stel voor om tijdens dat optreden de bandleden op een rituele wijze levend te verbanden. Zo is het optreden toch nog noemenswaardig en misschien zelfs nog leuk. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Hoe aanpakken? Nou ja, opsturen naar alle e-zines en metal-fora www.dynamo666.com www.baroeg.nl ww.weetikveel.nl die het op de voorpagina willen plaatsen??? [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-04-2002 11:55] |
|
Naar de Aarsschok? That'll get their attention! |
|
'k heb er m'n persoonlijke mening over maar wens deze voor mezelf te houden... zielig eh... lol toch met reden... welcome to the real world zou 'k zeggen... |
|
Tja .. musicbusiness he .. overal waar mensjes geld verdienen word er genaaid en gechanteerd |
|
Schandalig! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Eigenlijk moet je die band dan gruwelijk hadr uit gaan lachen als ze optreden. |
|
Zijn die leden in de organisatie niet te vervangen? Het lijkt mij dat er genoeg mensen zijn die graag mee willen werken. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
quote: Moest ik Bob zijn dan had ik ook zo greageerd.. Maar ja, ballen aan z'n lijf heeft ie blijkbaar niet.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
Hoe reageerde hijdan op dit? Heeft er wel iemand formeel geklaagd over dit feit? Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Ik snap ook niet dta die band "Xeah" uberhaupt op zo'n manier wil spelen, hebben die gasten dan geen eergevoel , sja en populair wordt je zo zeker ook niet.... Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Dat van Belgische bands die zich aanbieden bij een buitenlands label en geweigerd worden omdat ze van België afkomstig zijn heb ik ook al vernomen. (en waarschijnlijk al meegemaakt) Want de massa's promo's die wij met onze band MORTIFER opgezonden hebben kwamen er slechts een grote minderheid antwoorden op (wat natuurlijk te verwachten was maar ja) Alle antwoorden waren in de aard van "Niet slecht, origineel e.d. maar toch moeten we jullie niet" Dat zal wel normaal zijn maar het blijkt dat er veel zijn die dus als ze "België" zien staan afkappen. en het is inderdaad schandalig van die vriendjespolitiek omtrent graspop, als er dan eens een groep staat is het ofwel 1 van Dessel ofwel hebben ze andere connecties. Het is erbarmelijk dat het overal maar weer te vinden is die vriendjes politiek. Leading My Soul into dark and Ancient Times where everything was pure and man was in harmony with Nature, where pride and respect were the values of time in opposite with the time now of false values. True are the Ancient Souls, The Past is Alive! |
|
quote: Ik heb hen gemaild.. Om heel beleefd en rustig uit te leggen wat ik ervan vond en of ze wel goed beseften dat ze daar als vertegenwoordigers stonden van de hele belgische scene.. En zij trekken zich niks aan van de reacties. Ze vinden dat zij het recht hebben er te staan.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: sja dat heet nou een bord voor je kop hebben *zucht* Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Jammer dat ze geen forum op de graspopsite hebben. Dan kon je daar eens uw beklag gaan doen. En als het inderdaad een soort van chantage is, dan zouden ze op staande voet buiten mogen vliegen. Hebben die gasten daar zoveel te zeggen misschien? 1 ding is alleszins wel waar: er zouden wel een paar goede Belgische groepen mogen staan. Het blijft tenslotte het enige grote zomerfestival in België. (Na de mislukte poging van Eurorock...) De kwaliteit is er alleszins en het publiek ervoor ook. Waar zit dan het probleem? En Zjosuah heeft gelijk. Dit is de wereld waar we in leven en zo'n dingen zul je blijven meemaken. Soms zal je er iets aan kunnen doen maar meestal kan je gewoon maar toekijken. Kijk maar naar m'n signature en user-icon voor wat ik ervan denk! |
|
je kan je eigen festival organiseren ,denk ik . |
|
Dat doe ik zowiezo al (alhoewel festival is misschien een wat groot woord). Maar voor je eenf estival hebt dat internationaal erkend wordt als een van de toonaangevende en dat als springplank kan dienen voor groepen, ben je toch al effe een paar jaar bezig. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
respect, for real. Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Dit bewijst maar weer dat Graspop GAY is!!!! |
|
ooh, pas op jongens. Hij is true! Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
Run for your life... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |